Ezen a videón végre jól látszik, hogy miképp tudott Kínában a Szu-57-es olyan röviden elstartolni.
Ugyanis az eddigi Szu-35Sz és Szu-57 nekifutásokban volt egy hosszú "gyaloglás" az elején, mintha a pompázst vagy a lángleválást akarták volna megelőpzni az óvatos fordulatszámfelfutással és forszázskapcsolással.
Most viszont úgy tűnik, hogy a megoldás az lett, hogy ahogy a pilóta agresszívan előretolja a gázkart a kabinban és a fúvócsőnek előbb a maximál rezsimhez zárnia, majd az utánégetéshez nyitnia kellene, az látszik, hogy a fordulatszám hirtelen történő felfutásával azonos ütemben a fúvócső előbb zár, majd egy pillantra telibe nyit, utána rászűkít és majd csak az utánégetés tényleges kapcsolásával nyílik akkorára, amekkorára a fúvócső nyomásviszonya miatt kell.
Ennek oka valószínű az. hogy a hirtelen meginduló levegőátfutás a fordulatszám felfutásával akadálytalanul szaladjon át a rendszeren, ne torlódjon fel akkor, mikor a fúvócső zár.
Tehát alapjáratról előretolja a pilóta a gázkart, a fúvócső gyorsan zár, de aztán a nyomáslengást lekövetve egy pillanatra rányit, majd újra zár és aztán mehet az utánégetés.