Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Status
Not open for further replies.

joker

Well-Known Member
2012. szeptember 16.
20 850
32 025
113
Idézz kérlek...
Nem érted, hogy nem tud rá két SZU-35 vigyázni? Ennek a gépnek 10+ ezer méteren kell működnie valamivel hangsebesség felett, mert ez az 5.gen. gépek működési tartománya. Hogy a picsába vigyáz rá, egy 5000 méterrel és néhány száz km/h val lassabban közlekedő gép? A SZU-35Sz lépest sem tud tartani a SZU-57-el a bevetés egy jelentős részén, ha az a számára ideális paraméterekkel repüli a feladatot.

A SZU-35Sz légiharc fegyverzettel 10+ezer méteren hangsebesség felett pár perc alatt úgy kifogy a keróból, hogy mehet tankolni.
Hazug is vagy és nem is értesz hozza.
 

zolkas

Well-Known Member
2016. október 19.
5 521
14 160
113
Hol itt a hazugság?
https://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Su-35

Általános jellemzők

  • Legénység: 1
  • Hosszúság: 21,9 m (71 láb 10 hüvelyk)
  • Szárnyfesztávolság: 15,3 m (50 láb 2 hüvelyk)
  • Magasság: 5,9 m (19 láb 4 hüvelyk)
  • Szárny területe: 62 m 2 (670 négyzetláb)
  • Légszárny : 5%
  • Üres tömeg: 19 000 kg (41 888 font) [245]
  • Bruttó tömeg: 25 300 kg (55 777 font) 50% belső üzemanyaggal
  • Maximális felszállási tömeg: 34 500 kg (76 059 font)
  • Üzemanyag-kapacitás: 11 500 kg (25 400 lb) belső
  • Erőmű: 2 × Saturn AL-41F1S utóégető turbóventilátoros motor, 86,3 kN (19 400 lbf) tolóerő mindegyik szárazon, 137,3 kN (30 900 lbf) utóégetővel, 142,2 kN (32 000 lbf) vészteljesítményben
Teljesítmény

  • Maximális sebesség: 2400 km/h (1500 mph, 1300 kn) / 2,25 Mach magasságban
1400 km/h (870 mph; 760 kn) / 1,13 Mach tengerszinten
  • Utazási sebesség: 1170 km/h (730 mph, 630 kn) / 1,1 Mach + szuperkörutazás közepes magasságban [246]
  • Hatótávolság: 3600 km (2200 mérföld, 1900 nmi) magasságban
1580 km (982 mérföld) a tengerszinten
  • Harci hatótáv: 1600 km (990 mérföld, 860 nmi) kb [247]
  • Komp hatótávolsága: 4500 km (2800 mérföld, 2400 nmi) 2 külső üzemanyagtartállyal
  • Szerviz plafon: 18 000 m (59 000 láb)
  • g határértékek: + 9
  • Emelkedési sebesség: 280 m/s (55 000 láb/perc) +
  • Szárnyterhelés: 408 kg/m 2 (84 lb/sq ft) 50% üzemanyaggal
500,8 kg/m 2 (102,6 lb/sq ft) teljes belső üzemanyaggal
0,92 teljes belső üzemanyaggal

(246):
  1. "В интересах ГПВ - 2015. Испытания нового российского истребителя идут успешно" [Az új orosz vadászgép tesztjei sikeresen zajlanak]. vpk.name (oroszul). 2008. március 7. Az eredetiből archiválva : 2008. október 5 .. Letöltve: 2019. június 6 .
https://vpk.name/news/18296_v_inter...o_rossiiskogo_istrebitelya_idut_uspeshno.html


A stabilitási és irányíthatósági jellemzőket legfeljebb tizenegyezer méteres magasságban értékelték. Szuperszonikusan haladtunk, elértük az M-1.3 Mach-számnak megfelelő sebességet.


– Milyen pozitívumokat árultak el az első repülések?


- A repülési tesztek jól mennek. Már az első repülések során világossá vált, hogy a repülőgép jó stabilitási és irányíthatósági jellemzőkkel rendelkezik. A lelátókon végzett előzetes munka eredményei alapján várhatóak, a valós és a próbapadi adatok összehasonlíthatósága igen magas.


Elégedett vagyok az erőmű teljesítményével. A Su-35 NPO Saturn motorokkal van felszerelve 16%-kal megnövelt tolóerővel. Az erőművet egy új SDU-D távirányító rendszer vezérli – ez egy új szó ezen a területen.


Ha az alap AL-31F tolóereje utánégető üzemmódban 12,5 tonna volt, most 14,5 tonnára nőtt, ami észrevehető a gyorsulási dinamika növekedésében. Az új repülőgép felszállása és felszállása is sokkal rövidebb. A tolóerő növekedése érezhető az alap Szu-27-es és a Szu-30-as repülőgépekhez képest.


Az első repülést kísérettel hajtották végre: egy Szu-30MK szállt fel a Szu-35-tel együtt. Ez lehetővé tette a repülőgép jellemzőinek összehasonlítását. Amikor maximálisan nem utóégető üzemmódban gyorsítottam, a kísérőrepülőgép pilótájának utánégetőt kellett használnia. Azonban még ebben az időben is néha lemaradt. Természetesen itt van függés az erőmű fojtószelep-reakciójellemzőitől és attól, hogy a pilóta hogyan vezérli a gázt. Ennek ellenére a repülések során észrevehető volt, hogy a Szu-35 tolóereje nagy, és nagyobb sebességnövekedést mutat.


Az elkészült járatok részletes elemzése jelenleg is zajlik. Számomra az utolsó repülés eredményeinek kérdése továbbra is nyitott marad. Felmérte a Szu-35 gyorsulási jellemzőit. Egy érdekes tulajdonságot figyeltek meg. Az előzetes elemzések azt mutatják, hogy közepes magasságban, nem utánégető üzemmódban működő hajtóművek mellett a repülőgép enyhe szuperszonikus sebesség mellett tovább gyorsult. A gyorsítás során a gép elérte az M-1.1 Mach-számot. A vízszintes repülés maximális sebességét azonban nem értem el, mert elértem a megengedett szuperszonikus repülési zóna határát, és kénytelen voltam visszatérni a „szubszonikusra”.

"ez emlékeztett a f-22 pilóták átrepüléses tapasztalataira +10000 m-en max gázon utánégető nélkül folyamatosan gyorsultak és kevesebbet fogyasztottak mint a tervezet"



Az extrém repülést elemezve az a benyomásom, hogy bizonyos üzemanyag-maradvány mellett, bizonyos magasságokban a gép „szuperszonikus” sebességgel repül, „maximum”-on működő hajtóművekkel. Még mindig pontosan meg kell határoznunk a repülőgép tömegét és azt a magassági-sebesség-tartományt, ahol lehetséges a „szuper cruise” repülési mód (szuper cruise - repülés szuperszonikus sebességgel utóégető használata nélkül; az összes sorozatgyártású vadászgépből csak a MiG- 31 és F-22A Raptor rendelkezik vele - Megjegyzés a szerk.).


Folytatva a beszélgetést a Szu-35 előnyeiről, meg kell jegyezni, hogy a belső tartályok üzemanyag-ellátása közel 20%-kal nőtt. Ez fontos előrelépés az alap Szu-27-hez és Szu-30-hoz képest. Ennek eredményeként a repülési távolság jelentősen megnő. Feltételezéseim szerint a repülési tesztadatok alapján a repülési hatótáv akár 4,5 ezer km is lesz. A pontos adatot természetesen a repülési tesztek eredményei alapján határozzák meg. Valami mást kell nézni, ellenőrizni, alaposan felmérni. Valószínűleg a megnövelt tolóerővel rendelkező motorok jelenléte lehetővé teszi, hogy az autó magasabb mennyezetet kapjon. És ennek köszönhetően a repülési hatótáv még tovább fog nőni. De ezt még próbák során kell ellenőriznünk.

ezek a 2015-ös eredmények:


közép magasság= 5000-10000 /szolgálati magasság itt a legalacsonyabb a fajlagos üzemanyag fogyasztás és legnagyobb a sebesség: lásd polgári repülés nagy távolságokra 9000-9800m között max 970 km/h max fordulatszámon.



ha valamit nem értesz ajánlanám allesmor-obranna kifaggatását.
 

dudi

Well-Known Member
2010. április 18.
50 952
85 563
113
https://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Su-35

Általános jellemzők

  • Legénység: 1
  • Hosszúság: 21,9 m (71 láb 10 hüvelyk)
  • Szárnyfesztávolság: 15,3 m (50 láb 2 hüvelyk)
  • Magasság: 5,9 m (19 láb 4 hüvelyk)
  • Szárny területe: 62 m 2 (670 négyzetláb)
  • Légszárny : 5%
  • Üres tömeg: 19 000 kg (41 888 font) [245]
  • Bruttó tömeg: 25 300 kg (55 777 font) 50% belső üzemanyaggal
  • Maximális felszállási tömeg: 34 500 kg (76 059 font)
  • Üzemanyag-kapacitás: 11 500 kg (25 400 lb) belső
  • Erőmű: 2 × Saturn AL-41F1S utóégető turbóventilátoros motor, 86,3 kN (19 400 lbf) tolóerő mindegyik szárazon, 137,3 kN (30 900 lbf) utóégetővel, 142,2 kN (32 000 lbf) vészteljesítményben
Teljesítmény

  • Maximális sebesség: 2400 km/h (1500 mph, 1300 kn) / 2,25 Mach magasságban
1400 km/h (870 mph; 760 kn) / 1,13 Mach tengerszinten
  • Utazási sebesség: 1170 km/h (730 mph, 630 kn) / 1,1 Mach + szuperkörutazás közepes magasságban [246]
  • Hatótávolság: 3600 km (2200 mérföld, 1900 nmi) magasságban
1580 km (982 mérföld) a tengerszinten
  • Harci hatótáv: 1600 km (990 mérföld, 860 nmi) kb [247]
  • Komp hatótávolsága: 4500 km (2800 mérföld, 2400 nmi) 2 külső üzemanyagtartállyal
  • Szerviz plafon: 18 000 m (59 000 láb)
  • g határértékek: + 9
  • Emelkedési sebesség: 280 m/s (55 000 láb/perc) +
  • Szárnyterhelés: 408 kg/m 2 (84 lb/sq ft) 50% üzemanyaggal
500,8 kg/m 2 (102,6 lb/sq ft) teljes belső üzemanyaggal
0,92 teljes belső üzemanyaggal

(246):
  1. "В интересах ГПВ - 2015. Испытания нового российского истребителя идут успешно" [Az új orosz vadászgép tesztjei sikeresen zajlanak]. vpk.name (oroszul). 2008. március 7. Az eredetiből archiválva : 2008. október 5 .. Letöltve: 2019. június 6 .
https://vpk.name/news/18296_v_inter...o_rossiiskogo_istrebitelya_idut_uspeshno.html


A stabilitási és irányíthatósági jellemzőket legfeljebb tizenegyezer méteres magasságban értékelték. Szuperszonikusan haladtunk, elértük az M-1.3 Mach-számnak megfelelő sebességet.


– Milyen pozitívumokat árultak el az első repülések?


- A repülési tesztek jól mennek. Már az első repülések során világossá vált, hogy a repülőgép jó stabilitási és irányíthatósági jellemzőkkel rendelkezik. A lelátókon végzett előzetes munka eredményei alapján várhatóak, a valós és a próbapadi adatok összehasonlíthatósága igen magas.


Elégedett vagyok az erőmű teljesítményével. A Su-35 NPO Saturn motorokkal van felszerelve 16%-kal megnövelt tolóerővel. Az erőművet egy új SDU-D távirányító rendszer vezérli – ez egy új szó ezen a területen.


Ha az alap AL-31F tolóereje utánégető üzemmódban 12,5 tonna volt, most 14,5 tonnára nőtt, ami észrevehető a gyorsulási dinamika növekedésében. Az új repülőgép felszállása és felszállása is sokkal rövidebb. A tolóerő növekedése érezhető az alap Szu-27-es és a Szu-30-as repülőgépekhez képest.


Az első repülést kísérettel hajtották végre: egy Szu-30MK szállt fel a Szu-35-tel együtt. Ez lehetővé tette a repülőgép jellemzőinek összehasonlítását. Amikor maximálisan nem utóégető üzemmódban gyorsítottam, a kísérőrepülőgép pilótájának utánégetőt kellett használnia. Azonban még ebben az időben is néha lemaradt. Természetesen itt van függés az erőmű fojtószelep-reakciójellemzőitől és attól, hogy a pilóta hogyan vezérli a gázt. Ennek ellenére a repülések során észrevehető volt, hogy a Szu-35 tolóereje nagy, és nagyobb sebességnövekedést mutat.


Az elkészült járatok részletes elemzése jelenleg is zajlik. Számomra az utolsó repülés eredményeinek kérdése továbbra is nyitott marad. Felmérte a Szu-35 gyorsulási jellemzőit. Egy érdekes tulajdonságot figyeltek meg. Az előzetes elemzések azt mutatják, hogy közepes magasságban, nem utánégető üzemmódban működő hajtóművek mellett a repülőgép enyhe szuperszonikus sebesség mellett tovább gyorsult. A gyorsítás során a gép elérte az M-1.1 Mach-számot. A vízszintes repülés maximális sebességét azonban nem értem el, mert elértem a megengedett szuperszonikus repülési zóna határát, és kénytelen voltam visszatérni a „szubszonikusra”.

"ez emlékeztett a f-22 pilóták átrepüléses tapasztalataira +10000 m-en max gázon utánégető nélkül folyamatosan gyorsultak és kevesebbet fogyasztottak mint a tervezet"



Az extrém repülést elemezve az a benyomásom, hogy bizonyos üzemanyag-maradvány mellett, bizonyos magasságokban a gép „szuperszonikus” sebességgel repül, „maximum”-on működő hajtóművekkel. Még mindig pontosan meg kell határoznunk a repülőgép tömegét és azt a magassági-sebesség-tartományt, ahol lehetséges a „szuper cruise” repülési mód (szuper cruise - repülés szuperszonikus sebességgel utóégető használata nélkül; az összes sorozatgyártású vadászgépből csak a MiG- 31 és F-22A Raptor rendelkezik vele - Megjegyzés a szerk.).


Folytatva a beszélgetést a Szu-35 előnyeiről, meg kell jegyezni, hogy a belső tartályok üzemanyag-ellátása közel 20%-kal nőtt. Ez fontos előrelépés az alap Szu-27-hez és Szu-30-hoz képest. Ennek eredményeként a repülési távolság jelentősen megnő. Feltételezéseim szerint a repülési tesztadatok alapján a repülési hatótáv akár 4,5 ezer km is lesz. A pontos adatot természetesen a repülési tesztek eredményei alapján határozzák meg. Valami mást kell nézni, ellenőrizni, alaposan felmérni. Valószínűleg a megnövelt tolóerővel rendelkező motorok jelenléte lehetővé teszi, hogy az autó magasabb mennyezetet kapjon. És ennek köszönhetően a repülési hatótáv még tovább fog nőni. De ezt még próbák során kell ellenőriznünk.

ezek a 2015-ös eredmények:


közép magasság= 5000-10000 /szolgálati magasság itt a legalacsonyabb a fajlagos üzemanyag fogyasztás és legnagyobb a sebesség: lásd polgári repülés nagy távolságokra 9000-9800m között max 970 km/h max fordulatszámon.



ha valamit nem értesz ajánlanám allesmor-obranna kifaggatását.
A kiemelt részhez csak annyit, hogy nem felfegyverzett géppel történt. Ha valamit nem értesz ajánlanám AO kifaggatását.
 
  • Tetszik
Reactions: ladagrant

ghostrider

Well-Known Member
2014. július 18.
9 851
29 713
113
Egy kis pontosítás
Harci hatótáv - Harcászati hatósugár
szerviz plafon - szolgálati csúcsmagasság (a legmagasabb vízszintes repülési magasság)
erőmű - hajtómű
legénység - személyzet
komp hatótávolsága - maximális átrepülhető távolság
g határérték - megengedett legnagyobb manőverezési képesség
 

ghostrider

Well-Known Member
2014. július 18.
9 851
29 713
113
"Az Indiai Légierő azt tervezi, hogy a Szu-30MKI-t a legendás Szu-57-esre frissíti. Szakértők becslése szerint a program 7,5 milliárd dollárba kerül. A Szu-30MKI megkapja az ötödik generációs vadászgépek összes fő képességét, a lopakodás kivételével. A Kreml részvétele egy ilyen nagyszabású projektben nem meglepő. Azt is meg kell jegyezni, hogy a két (euro)ázsiai óriáscég más, stratégiailag fontos projekteken is dolgozik, többek között hiperszonikus fegyvereken is – ezen a területen Moszkvának nincs párja." - infoBRICS
 

joker

Well-Known Member
2012. szeptember 16.
20 850
32 025
113
"Az Indiai Légierő azt tervezi, hogy a Szu-30MKI-t a legendás Szu-57-esre frissíti. Szakértők becslése szerint a program 7,5 milliárd dollárba kerül. A Szu-30MKI megkapja az ötödik generációs vadászgépek összes fő képességét, a lopakodás kivételével. A Kreml részvétele egy ilyen nagyszabású projektben nem meglepő. Azt is meg kell jegyezni, hogy a két (euro)ázsiai óriáscég más, stratégiailag fontos projekteken is dolgozik, többek között hiperszonikus fegyvereken is – ezen a területen Moszkvának nincs párja." - infoBRICS
India már egyszer kiszállt a Szu-57 projektből, érdekes ha visszaveszik. Lehet rájöttek, hogy a 7,5 mld dollárból F-35-ös max egy század jönne ki (ha adnak), úgy, hogy nincs harci tapasztalat vele, hacsak légvédelem és légierő nélküli területek bombázgatása nem számít annak.
 

sidewinder12

Well-Known Member
2016. október 11.
1 854
10 957
113
India már egyszer kiszállt a Szu-57 projektből, érdekes ha visszaveszik. Lehet rájöttek, hogy a 7,5 mld dollárból F-35-ös max egy század jönne ki (ha adnak), úgy, hogy nincs harci tapasztalat vele, hacsak légvédelem és légierő nélküli területek bombázgatása nem számít annak.

A Szu-30MKI-ból építenek Szu-57-et, kivéve a lopakodó képességet? Hát kiváncsi leszek rá, maradjunk annyiban. Miért?
Nézzük mi szól ellene: - a Szu-35BM program elindulásakor, ami a Szu-35SZ-t adta a világnak, azonnal bejelentkeztek a kínaiak, hogy ők a sima Szu-27-eseik számára kérnének egy Szu-35-ös upgrade csomagot, hiszen, úgyis egyezik a két gép sárkányszerkezete.
Az orosz válasz: Igen, a sárkányok egyeznek, de olyan komoly eltérések vannak az összes rendszert tekintve, hogy nem lehetséges a régi Szu-27-esek Szu-35SZ-re történő átépítése. Így végül a kínaiak megvásárolták a Szu-35Sz típust a légierő számára. Pedig mint itt megtudtuk "a kínaiak számára teljesen felesleges a típus. Semmi szükségük nincs rá, mert vannak már modernebb, jobb saját típusaik, amik többet tudnak" De a kínaiak nem olvastak HTKA-t, hanem inkább megvették a típust.

Ami mellette szól:
- A Szu-30SzM2 program. Ennek keretein belül a Szu-30SZM-ek megkapják a "117-es gyártmányú" hajtóműveket, ami a Szu-57 első szakaszának hajtóműve. Plusz megkapják a Szu-35Sz radarját, ami szintén komoly képességnövekedés. A kérdés az, hogy a Szu-57 "Belka" radarja is integrálható e abba a sárkányba.

Majd kiderül, hogy mi lesz, ez csak egy pro és kontra érv ütköztetés akar lenni. Viszont ha megvalósul, akkor az indiaiak is felülnek vele a "svéd expresszre".
 

ghostrider

Well-Known Member
2014. július 18.
9 851
29 713
113
Azt írták, hogy a Szu-30MKI megkapja a Szu-57 képességeit a lopakodás kivételével. Tehát nem lesz belső fegyvertér, csökkentett észlelhetőség aerodinamikailag, viszont megkapná a lokátort, hajtóművet, rendszer fúziót a különböző berendezésekkel. A szuper cirkálás képessége szerintem felejtős.
 

borisz

Well-Known Member
2012. május 25.
8 841
12 566
113
Azért ehhez lehet, hogy sokat kell majd lakatolni.
Bár nagy flottánál, komplett ipari háttérrel... Ők tudják...
 

dudi

Well-Known Member
2010. április 18.
50 952
85 563
113
Azért ehhez lehet, hogy sokat kell majd lakatolni.
Bár nagy flottánál, komplett ipari háttérrel... Ők tudják...
Gyakorlatilag csak a sárkány marad a régi, még az elektromos hálózatot is cserélni kell (ez volt a amcera a SZU-35Sz-nél is).
 

sidewinder12

Well-Known Member
2016. október 11.
1 854
10 957
113
A végén, ha esetleg nem értenétek, hogy miért írtam "svéd expresszt". Azért mert volt egy interjú az egyik Aeromagazinban a Gripen-E programról a Saab vezérével.(sajnos nem emlékszem, hogy pontosan melyik számban volt, ha valaki tudja, nyugodtan írja ide). Abban mondta a svéd interjúalany, hogy ők felesleges, pénz pazarló megoldásnak tartják az egész alacsony észlelhetőségű kialakítást, ami megdrágítja az üzemeltetést. És, hogy inkább mindenhova elektronikát pakolnának ehelyett.
 

gafzhu

Well-Known Member
2019. június 15.
4 773
10 786
113
A végén, ha esetleg nem értenétek, hogy miért írtam "svéd expresszt". Azért mert volt egy interjú az egyik Aeromagazinban a Gripen-E programról a Saab vezérével.(sajnos nem emlékszem, hogy pontosan melyik számban volt, ha valaki tudja, nyugodtan írja ide). Abban mondta a svéd interjúalany, hogy ők felesleges, pénz pazarló megoldásnak tartják az egész alacsony észlelhetőségű kialakítást, ami megdrágítja az üzemeltetést. És, hogy inkább mindenhova elektronikát pakolnának ehelyett.
Erről a "minden szentnek maga fele hajlik a keze" jut eszembe. Az elektronika nem pótolja az alacsony észlelhetőséget és az alacsonyo észlelhetőségű repülőkben nagyon fejlett az elektronika.
 

GI83

Well-Known Member
2022. március 13.
1 991
15 856
113
Erről a "minden szentnek maga fele hajlik a keze" jut eszembe. Az elektronika nem pótolja az alacsony észlelhetőséget és az alacsonyo észlelhetőségű repülőkben nagyon fejlett az elektronika.

minden jelenkori repülőben nagyon fejlett az elektronika.
A 20 éves lo gépekben meg a maihoz képest fejletlen.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby and fip7
Status
Not open for further replies.