Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

sidewinder12

Well-Known Member
2016. október 11.
1 827
10 737
113
GcHo6XaWYAAcbPD


mivel függőben esik lefelé kevesebb levegőt kap mert csak akkor füstől

Úgy tűnik, hogy Szergej Bogdan sportcipőben repüli a vasat. A hagyomány, az hagyomány :) Pugacsov is így csinálta. Ami viszont meglepő, hogy ahhoz képest, hogy a maláj pilóták egy dokumentumfilmben az oktatóik közül pont Bogdanra és Frolovra emlékeztek a legjobban, és Bogdanra azt mondták, hogy "monumentalnij muzsik" vagyis "hatalmas férfi", nem tűnik sokkal magasabbnak, mint a kínai kolléganője.
 

sidewinder12

Well-Known Member
2016. október 11.
1 827
10 737
113
Az új gépek átadása. A szériagépeken is látszanak csavar és szegecsfejek, de jóval kevesebb helyen, pedig nem szar minőségű a felvétel. Egy átadás általában 2-4 gépet jelent a típusból a kommentátor szerint, viszont pontos mennyiséget nem hoztak nyilvánosságra.

 

Zaphod Beeblebrox

Well-Known Member
2020. április 1.
4 522
16 420
113
Úgy tűnik, hogy Szergej Bogdan sportcipőben repüli a vasat. A hagyomány, az hagyomány :) Pugacsov is így csinálta. Ami viszont meglepő, hogy ahhoz képest, hogy a maláj pilóták egy dokumentumfilmben az oktatóik közül pont Bogdanra és Frolovra emlékeztek a legjobban, és Bogdanra azt mondták, hogy "monumentalnij muzsik" vagyis "hatalmas férfi", nem tűnik sokkal magasabbnak, mint a kínai kolléganője.
A hölgy egyébként Z20 helikopter pilóta, és ránézésre magassága bőven átlag feletti..
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
13 739
66 372
113
Ilyen terhelésekem a nyugati 5. gen gépek is így füstölnek?
Ez a mostani füstölés egy forszírozott üzemmód miatt lehet, amit kifejezetten ehhez a demóhoz hangoltak. Látni lehet, hogy van egy manőverelem, ahol a gép a tolóerején függeszkedik, mégpedig utánégető nélkül. Ilyet a Raptor is csinált egy időben, valamikor 2008-2010 között, de részleges utánégetővel, míg a Szu-35Sz teljes utánégetéssel. Ahogy a Szu-57-es is, de ott is ment egy valamilyen utánégetés.
Gyanús, hogy a 117-es hajtóművel mostanra már akkora tolóerő beállítást is össze tudtak hozni, ami már közel van a 30-as hajtómű majdani értékeihez.

Ha egy gázturbinás sugárhajtóművön a geometriához nem nyúlnak, csak fel akarják szabályozni a maximál rezsimet, akkor a keverék dúsításával érik el a nagyobb gázhőt, ami miatt annak egy része korommá alakulva erősebb füstöt okoz. Ez nem vonatkozik az utánégető felszabályozására, mert ott a dúsabb kevereék nem füstöt, hanem narancsosabb, erősebben látható lángot eredményez.