Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

Eddigi zhuhai videok nem adták ki a teleobjektiv rá zoomolása miatt a qvajó menetet :
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


Ilyen terhelésekem a nyugati 5. gen gépek is így füstölnek?
 
GcHo6XaWYAAcbPD

Ilyen terhelésekem a nyugati 5. gen gépek is így füstölnek?
mivel függőben esik lefelé kevesebb levegőt kap mert csak akkor füstől
 
Eddigi zhuhai videok nem adták ki a teleobjektiv rá zoomolása miatt a qvajó menetet :
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Ez a videó érzésre úgy +50%-kal lett felgyorsítva.
 
GcHo6XaWYAAcbPD


mivel függőben esik lefelé kevesebb levegőt kap mert csak akkor füstől

Úgy tűnik, hogy Szergej Bogdan sportcipőben repüli a vasat. A hagyomány, az hagyomány :) Pugacsov is így csinálta. Ami viszont meglepő, hogy ahhoz képest, hogy a maláj pilóták egy dokumentumfilmben az oktatóik közül pont Bogdanra és Frolovra emlékeztek a legjobban, és Bogdanra azt mondták, hogy "monumentalnij muzsik" vagyis "hatalmas férfi", nem tűnik sokkal magasabbnak, mint a kínai kolléganője.
 
Az új gépek átadása. A szériagépeken is látszanak csavar és szegecsfejek, de jóval kevesebb helyen, pedig nem szar minőségű a felvétel. Egy átadás általában 2-4 gépet jelent a típusból a kommentátor szerint, viszont pontos mennyiséget nem hoztak nyilvánosságra.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Úgy tűnik, hogy Szergej Bogdan sportcipőben repüli a vasat. A hagyomány, az hagyomány :) Pugacsov is így csinálta. Ami viszont meglepő, hogy ahhoz képest, hogy a maláj pilóták egy dokumentumfilmben az oktatóik közül pont Bogdanra és Frolovra emlékeztek a legjobban, és Bogdanra azt mondták, hogy "monumentalnij muzsik" vagyis "hatalmas férfi", nem tűnik sokkal magasabbnak, mint a kínai kolléganője.
A hölgy egyébként Z20 helikopter pilóta, és ránézésre magassága bőven átlag feletti..
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Ilyen terhelésekem a nyugati 5. gen gépek is így füstölnek?
Ez a mostani füstölés egy forszírozott üzemmód miatt lehet, amit kifejezetten ehhez a demóhoz hangoltak. Látni lehet, hogy van egy manőverelem, ahol a gép a tolóerején függeszkedik, mégpedig utánégető nélkül. Ilyet a Raptor is csinált egy időben, valamikor 2008-2010 között, de részleges utánégetővel, míg a Szu-35Sz teljes utánégetéssel. Ahogy a Szu-57-es is, de ott is ment egy valamilyen utánégetés.
Gyanús, hogy a 117-es hajtóművel mostanra már akkora tolóerő beállítást is össze tudtak hozni, ami már közel van a 30-as hajtómű majdani értékeihez.

Ha egy gázturbinás sugárhajtóművön a geometriához nem nyúlnak, csak fel akarják szabályozni a maximál rezsimet, akkor a keverék dúsításával érik el a nagyobb gázhőt, ami miatt annak egy része korommá alakulva erősebb füstöt okoz. Ez nem vonatkozik az utánégető felszabályozására, mert ott a dúsabb kevereék nem füstöt, hanem narancsosabb, erősebben látható lángot eredményez.
 
Eddigi zhuhai videok nem adták ki a teleobjektiv rá zoomolása miatt a qvajó menetet :
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Szép, szép, csak éppen ez egy T-50-es, a Szu-57-tel kapcsolatban igazán nem lettünk okosabbak.