Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Egyébként az akkugyárakat nagyon elkapkodtuk
amikor kopogtat egy befektető hogy akkugyárat építene mondhatjuk neki hogy igen, meg azt hogy nem
amikor kopogtat egy befektető hogy ő atomkutatóintézetet vagy mesterésegintelligenciakeltetőt létesítene, arra is mondhatjuk hogy igen, meg azt hogy nem
viszont konkrétan olyan befektető kopogtatott amelyik akkugyárat építene, és ha azt mondtuk volna neki hogy nem attól nem jött volna helyette egy szemernyi atomintelligenciagyáros egy darab se
nem kellene azt gondolni hogy ilyen dolgokban van választási lehetőség
nincs választási lehetőség, verseny van az országok és helyszínek között hogy hova vigyék azt az akkugyárat vagy mást, és örülni kell ha valaki valamiért hozzánk akar hozni egy ilyesféle nagyberuházást, bízva abban hogy tudja mit csinál, végtére is nagyobbrészt a saját pénzét kockáztatja, csak kisebbrészt a miénket amit beletettünk az elején az ilyenolyan támogatásaiba..
 
Az első bérelt Vectron
475700848_937738138490003_6225580245380772177_n.jpg
Nekem a Taurus letisztultabb formája jobban tetszik. :)
 
  • Tetszik
Reactions: tarzaan
...nagy dilemmában lehettek (vagy nem...) a világ nagy autógyártóinak menedzserei, amikor a csábító kínai piacra léptek:

Ha nem növekednek - s ehhez ehhez kellett a kínai piac - akkor marad a stagnálás, az meg a növekedésre építő gazdasági rendszerben előbb-utóbb garantált eljelentéktelenedés.

Ha belépnek a kínai piacra, akkor meg jön a tejjel-mézzel folyó Kánaán - még ha vannak is kockázatai is; politikai bizonytalanság, másolási kockázat.
Gyanítom ez utóbbira legyintettek, hiszen más kontinenseken (Dél-Amerika stb.) sem tudtak elsajátítani fejlesztést, gyártást, önállósodni a másodrangú helyiek.

Kína több cégnek is bejött, mint a lottófőnyeremény, hát be is álltak "életvitelileg", mint az egyszeri nagy nyertes...
A többit már látjuk.

...akartam ezt leírni; már napok óta ülepedett bennem a gondolatsor.


Erre tessék; egy olyan cikket dobott fel nekem a Zinternet, ami az én szememben párját ritkítóan kiváló elemés.
Érdemes figyelmesen elolvasni szerintem:


Szerintem a volkswagen 200 milliárd eurós tartozása szépen igazolja azt amiről pár napja beszéltünk, hogy bizony itt nagyon komoly gondok vannak...
 
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
Nem is tudtam, hogy Paddingtonon van tusoló - már akinek :/
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
1738334148-temp-nJIIIB_cikktorzs:xl@4x.jpg
1738334613-temp-abfDdp_cikktorzs:xl@4x.jpg
 
  • Hűha
Reactions: Kim Philby
https://www.portfolio.hu/gazdasag/2...utopalyazaton-rovidesen-zarul-a-kiiras-739261
"A napra pontosan egy éve megnyílt magyar céges elektromos gépjármű pályázaton a 30 milliárd forintos keret nagy részét, 22 milliárdot már lekötötte a támogatást kérő közel 5 ezer cég, és az igényelt gépkocsik között tarol a kínai BYD márkája, közel 25%-os a részaránya – derült ki az Energiaügyi Minisztérium szerda reggeli Facebook-posztjából. Érdemes sietni a pályázóknak, mert a felhívás március végén bezár."
 
  • Hűha
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby and enzo
amikor kopogtat egy befektető hogy akkugyárat építene mondhatjuk neki hogy igen, meg azt hogy nem
amikor kopogtat egy befektető hogy ő atomkutatóintézetet vagy mesterésegintelligenciakeltetőt létesítene, arra is mondhatjuk hogy igen, meg azt hogy nem
viszont konkrétan olyan befektető kopogtatott amelyik akkugyárat építene, és ha azt mondtuk volna neki hogy nem attól nem jött volna helyette egy szemernyi atomintelligenciagyáros egy darab se
nem kellene azt gondolni hogy ilyen dolgokban van választási lehetőség
nincs választási lehetőség, verseny van az országok és helyszínek között hogy hova vigyék azt az akkugyárat vagy mást, és örülni kell ha valaki valamiért hozzánk akar hozni egy ilyesféle nagyberuházást, bízva abban hogy tudja mit csinál, végtére is nagyobbrészt a saját pénzét kockáztatja, csak kisebbrészt a miénket amit beletettünk az elején az ilyenolyan támogatásaiba..
Azért mert van egy kis elbizonytalankodàs (?) a villanyautópiacon, az nem jelenti azt, hogy nem lesz egyre több villanyautó a piacon. A használati profiltól, az infrastruktúra kiépitésètől és kisebb, olcsóbb modelek megjelenésétől függően lesz rá igény. Ezért nem elhamarkodott az akkumulátorgyári döntés, szerintem.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
Ejha...Munbai-Szt. Pétervár közvetlen vonal...
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Miért pusztulnak el dubajban a luxusautók?
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
(A rövid válasz: igénytelen, kivagyi cigány népek, indokolatlanul/érdemtelenül sok pénzzel)
 
Érdekes autóipari fejlemény. Avagy 44 év után letaszították a Ford F-150-et a trónjáról. Mégpedig egy Toyota:

Továbbá egy érdekes játék következik. Keressük meg az európai márkákat a Top 10-es USA listákon:
aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzkxYjM4MTZmZjAwOTQ0YTBiZjVlMGIxMTllMmJiZDI4.jpg