[BIZTPOL] Oroszország (a Szovjetunió utódállama)

tételesen sorolt fel hány van …várom a hülyeségeidet….
Neked van értelmetlen hülyeséged.
Tételesen sorold fel... ez is pont ugyanolyan hülyeség mint az eddigiek. Háborúban áll Ukrajna, nem kötik senki orrára miből mennyi van. Nem tűnt fel, hogy már az oroszok sem közölnek darabszámot az átadott technikára vonatkozóan évek ota?
Értem én, hogy keserű a szőlő, hogy 3 év elteltével is arról kell beszélned, hogy még létezik az ukran légierő, de ennyire túltolniba demagóg hülyeséget azért mégsem kéne.
 
  • Tetszik
  • Robot
Reactions: megazez and G__G
Ki adott nekik pl SZU-24-est?
Hülyeségeket beszélsz.
például..

 
Csak ennyi egy légierő feladata? Gépeket lelőni?
Segítek, ha nem megy a szövegértelmezés. Azt suggalta a mondat, hogy a fenti állítást csak egy adott szempontból, egy bizonyos tényezőre szűkítjük, akkor az igaz vagy releváns. Ez azt is jelenti, hogy más tényezőket figyelmen kívül hagy. Ebben a szerkezetben van egy burkolt utalás arra, hogy vannak más szempontok is, amelyek árnyalják a képet.
 
A sokkal kisebb szerb légierő is üzemképes maradt 99-ben. Persze jelentősen megfogyatkozva, de az ukránoknál is hasonló a helyzet.
Kérlek ne zavard össze tényekkel,mert azt nagyon nem szereti !! :)

ezen nemzetek repülőgépei vettek részt az Ex.Jugoszlávia elleni NATO hadműveletekben .. (az összes adat a netről van,bárki által leellenőrizhető)

-Belgium 16 db F-16-os
-Kanada 12db F/A-16 Hornet Avianoból inditva ..
-Dánia 6 db F-16C
-Franciaország ( itt vegyes géptípusok voltak ,6db Jaguar,4 dbMirage F1,18db Mirage 2000)
-Németország 14 db Panavia Tornado
-Olaszország (szintén több géptípus kb 25-35 db Panavia Tornado,12 db Aeritalia F-104S Starfighter,12 db AMX A11B,4db AV8B Harrier II )
-Norvégia 6 db F-16
-Hollandia 6db F-16-os (egy légi győzelmet szereztek egy szerb MIG-29 ellen)
-Portugália 3db F-16
-Spanyolország 6-12 dbközötti F/A 18 Hornet
-Egyesült Királyság 12 db AV(B Harrier II,8 db Panavia Tornado
-USA F16 C kb 78 db*, F15E kb 40 db*,A-10 Thunderbolt II 44 db*,F-117 Night Hawk kb 12 db, B-2 Spirit 1 db biztosan, 25-30 db F-15E,48 db F/A-18 Horet és végül a Theodor rooswelt fedélzetén volt még 28 db F-14-es Tomcat,de ezek nagyon keveset repültek)
+11 Török F-16 voolt még Olaszországban,de róluk nincs infóm ..

az USA esetén a *-gal jelölt számok a minimum gép darabszám, ezektől többet írnak,de a minimumot vettem alapul, illetve ahol .pl 25-35 gépet írtak középértékkelszámoltam illetve lefelé kerekítettem, így nekem 454 NATO csapásmérő repülőgép jött ki ha jól számoltam ..nincsenek benne az egyéb repülőgépek, pl tankerek,AWACS stb ..

na ehhez a számhoz képest a РВиПВО darabszáma jóval kevesebb volt , a saját gyártású típusok ellenére is,és pontosan úgy van ahogyan írod,a veszteségeik ellenére is működőképes maradt a szerb légierő.

ehhezvegyük figyelembe azt is,hogy ha az EX.Jugoszlávia területével számolok, akkor Ukrajna kb 2,5-szer nagyobb, de ha Szerbia területévelszámolo, akkor ez az arány kb 6,5-7-szeres .. szóval annyiszor könnyebben el lehet dugni egy repteret is ..

121 gépet vesztett az akkori jugoszláv légierő ( szintén a net szerint)

ennyi lenne kb a történet számosítva ..
 
Kérlek ne zavard össze tényekkel,mert azt nagyon nem szereti !! :)

ezen nemzetek repülőgépei vettek részt az Ex.Jugoszlávia elleni NATO hadműveletekben .. (az összes adat a netről van,bárki által leellenőrizhető)

-Belgium 16 db F-16-os
-Kanada 12db F/A-16 Hornet Avianoból inditva ..
-Dánia 6 db F-16C
-Franciaország ( itt vegyes géptípusok voltak ,6db Jaguar,4 dbMirage F1,18db Mirage 2000)
-Németország 14 db Panavia Tornado
-Olaszország (szintén több géptípus kb 25-35 db Panavia Tornado,12 db Aeritalia F-104S Starfighter,12 db AMX A11B,4db AV8B Harrier II )
-Norvégia 6 db F-16
-Hollandia 6db F-16-os (egy légi győzelmet szereztek egy szerb MIG-29 ellen)
-Portugália 3db F-16
-Spanyolország 6-12 dbközötti F/A 18 Hornet
-Egyesült Királyság 12 db AV(B Harrier II,8 db Panavia Tornado
-USA F16 C kb 78 db*, F15E kb 40 db*,A-10 Thunderbolt II 44 db*,F-117 Night Hawk kb 12 db, B-2 Spirit 1 db biztosan, 25-30 db F-15E,48 db F/A-18 Horet és végül a Theodor rooswelt fedélzetén volt még 28 db F-14-es Tomcat,de ezek nagyon keveset repültek)
+11 Török F-16 voolt még Olaszországban,de róluk nincs infóm ..

az USA esetén a *-gal jelölt számok a minimum gép darabszám, ezektől többet írnak,de a minimumot vettem alapul, illetve ahol .pl 25-35 gépet írtak középértékkelszámoltam illetve lefelé kerekítettem, így nekem 454 NATO csapásmérő repülőgép jött ki ha jól számoltam ..nincsenek benne az egyéb repülőgépek, pl tankerek,AWACS stb ..

na ehhez a számhoz képest a РВиПВО darabszáma jóval kevesebb volt , a saját gyártású típusok ellenére is,és pontosan úgy van ahogyan írod,a veszteségeik ellenére is működőképes maradt a szerb légierő.

ehhezvegyük figyelembe azt is,hogy ha az EX.Jugoszlávia területével számolok, akkor Ukrajna kb 2,5-szer nagyobb, de ha Szerbia területévelszámolo, akkor ez az arány kb 6,5-7-szeres .. szóval annyiszor könnyebben el lehet dugni egy repteret is ..

121 gépet vesztett az akkori jugoszláv légierő ( szintén a net szerint)

ennyi lenne kb a történet számosítva ..
Kérlek, mondd el a szerb légierő eredményeit, zavarj össze tényekkel..
 
Kérlek, mondd el a szerb légierő eredményeit, zavarj össze tényekkel..
Várj egy kicsit Tóbiás, ez nem a szerb légierő topic, ellenben kettőnk közül nem én álltam bele @dzsoniboj kommentjébe,hanem te...

@dzsoniboj azt írta

"A sokkal kisebb szerb légierő is üzemképes maradt 99-ben. Persze jelentősen megfogyatkozva, de az ukránoknál is hasonló a helyzet."

erre a nyílvánvaló tényre, beböfögted a következőt..

"Csaka szerb légierő semmilyen eredményt nem tudott felmutatni ellenben az ukránnal."

Szóval kronológiai sorrendben előbb neked kellene előállni hiteles, a neten fellelhető nem egy forrásos bizonyítással, hogy hány légicsatát is nyert meg az ukrán légierő face to face az oroszokkal szemben légiharcban.
 
Na valamiért lemaradt..

A nem létező ukrán repülőgép ipar.. vagyis azt állítod nem létezik

Az Antonov gyárban mit gyártottak? hegedűt meg brácsát?
A Motor Szics meg csinált hozzá vonót meg húrt?

ha más írja, nem állok bele, de Nálad igen!! :D

mert neked szokásod a kákán a csomót keresni, most akkor keressük nálad.. szóval ha más írja nem reagálok rá, mert tudom, hogy a harcirepülőgép gyártásra értette, de veled szemben nem leszek ilyen korrekt ..

Az állandó okoskodásod helyett illő lenne tájékozódni, és nem mindenbe belepofazni amihez hülye vagy!!

Nekem is van sok dolog, amihez nem értek, de abba nem is ugatok bele.

A szerinted nem létező (mert ugye kijelentetted!!) ukrán repülőgép ipar, de ha "véletlenül" ezt is jobban tudod, szokásod szerint, mint maguk az ukránok, akkor Én kérek elnézést

https://ukraineinvest.gov.ua/en/industries/aerospace/
 
Na valamiért lemaradt..

A nem létező ukrán repülőgép ipar.. vagyis azt állítod nem létezik

Az Antonov gyárban mit gyártottak? hegedűt meg brácsát?
A Motor Szics meg csinált hozzá vonót meg húrt?

ha más írja, nem állok bele, de Nálad igen!! :D

mert neked szokásod a kákán a csomót keresni, most akkor keressük nálad.. szóval ha más írja nem reagálok rá, mert tudom, hogy a harcirepülőgép gyártásra értette, de veled szemben nem leszek ilyen korrekt ..

Az állandó okoskodásod helyett illő lenne tájékozódni, és nem mindenbe belepofazni amihez hülye vagy!!

Nekem is van sok dolog, amihez nem értek, de abba nem is ugatok bele.

A szerinted nem létező (mert ugye kijelentetted!!) ukrán repülőgép ipar, de ha "véletlenül" ezt is jobban tudod, szokásod szerint, mint maguk az ukránok, akkor Én kérek elnézést

https://ukraineinvest.gov.ua/en/industries/aerospace/
Hajtóművet, nem repülőt. Az Antonovok pedig szállító gépek nem harcászati repülők.
 
Várj egy kicsit Tóbiás, ez nem a szerb légierő topic, ellenben kettőnk közül nem én álltam bele @dzsoniboj kommentjébe,hanem te...

@dzsoniboj azt írta

"A sokkal kisebb szerb légierő is üzemképes maradt 99-ben. Persze jelentősen megfogyatkozva, de az ukránoknál is hasonló a helyzet."

erre a nyílvánvaló tényre, beböfögted a következőt..

"Csaka szerb légierő semmilyen eredményt nem tudott felmutatni ellenben az ukránnal."

Szóval kronológiai sorrendben előbb neked kellene előállni hiteles, a neten fellelhető nem egy forrásos bizonyítással, hogy hány légicsatát is nyert meg az ukrán légierő face to face az oroszokkal szemben légiharcban.
Előállni? Mivel? Annak bizonyításával, hogy az ukrán légierő nem csak arra képes, hogy repüljön? Ott az ukrán háborús topik, talál rá az érdeklődő képet videót bizonyítéknak.
 
  • Vicces
Reactions: megazez and Sniper
Szóval ma is ott tartunk mint tegnap. Savanyú a szőlő, hogy az ukrán légierő 3 év után is harcol és ezellen az orosz légierő tenni nem sokat tud, ahogy az elmúlt 3 évben sem tudott. Emiatt pedig (akinek nem inge...) tehetetlenségetekben azon kívül hogy hülyeséggekkel próbáljátok elterelni erről a tényről a figyelmet, semmi mást tenni nem tudtok.
 
Hajtóművet, nem repülőt. Az Antonovok pedig szállító gépek nem harcászati repülők.
az értő olvasás sem megy úgy látom .. biztos nem esik jól lyukra futni,de ez van, ezzel kell együtt élned, de írtam (jó tanács lett volna) okoskodás előtt legalább nézz körbe hogy mi újság van a nagyvilágban,ne egy sötét szoba sarkából, szatyorral a fejeden oszd a nem létező eszedet.

itt be is fejeztem a feléd való kommunikációt, nem mutattál be semmi nemű adatot az ukrán légierő harci sikereire gép vs gép elleni harcban, (pedig egyértelműen erre kérdeztem rá) de mint az első sorban írtam nem megy az értő olvasás, vagy megint csak a szokásos barokkos terelés amikor rádhúzzák a vizeslepedőt hogy faszságot írtál le (már sokadszorra)

de majd jöhet az ujabb szokásos mosakodásod,terelésed félremagyarázásod hogy te bizony ezt nem így gondoltad,meg egyáltalán te nem is így értetted, egyébként is mindenki hülye itt csak te vagy helikopter .. további szép álmodozást

Ui. nem nekem savanyú a szőlő hanem Neked, nem az oroszokat csinálják meg szárazon naponta többször is, hanem a Te kis kedvenceidet ;)
én megértem,hogy ez Neked frusztrációra ad okot, de ezen a fórum ahol inkább tárgyilagosnak kellene lenni ,nem vágyvezéreltnek ..

de biztosan megint én vagyok félreinformálva és az ukránok vannak térnyerésben .. szóval kinek és mi a savanyú ?? :D
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

 
  • Tetszik
Reactions: Sniper
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Formalitás kérdése lenne az egész,de Lukasenka és Putyin is kizárták ennek a lehetőségét (egyelőre,) a két ország közötti Uniós szerződés meg elég régre nyúlik vissza

https://soyuz.by/dogovor-o-sozdanii-soyuznogo-gosudarstva
 
Az orosz hajók (hadi es szállító) tegnap elhagyták a szíriai partokat és elindultak nyugat felé, a napokban kiderül, hogy a Földközi-tengert is elhagyják vagy sem.
 
  • Tetszik
Reactions: lerche and SilvioD
Korábban kérdezte az egyik fórumtárs, hogy az ukrán repülőgépek honnét szállnak fel... :

Az ukrán légierő harcászati repülésének január utolsó tíz napjában végzett tevékenységének elemzése lehetővé tette a repülőgépek hozzávetőleges számának és bázishelyeinek meghatározását. Azokról a repülőterekről beszélünk, ahonnan működik, és ahol leszáll.

Kiderült, hogy az Ukrán Fegyveres Erők valamivel több mint 30 repülőgépe10 telephelyet használt. Ugyanakkor rendszeresen cserélik bázisaikat, biztonsági okokból egyik helyről a másikra repülnek, hogy ne érjék az orosz fegyveres erők támadásait.
Például a kijevi régióban található Vasilkov repülőteret F-16 és MiG-29 vadászgépek használták. MiG-29 és Szu-27 vadászgépek, valamint Szu-24M bombázók a Cserkasszi modernizált repülőtérről, valamint Kanatovóból (Kirovograd régió) és Mirgorodból (Poltava régió) üzemeltek.

Az Ukrán Fegyveres Erők taktikai repülésének munkájában részt vett a Voznyesenszk (Nyikolajev régió) és Uman (Cserkaszi régió) repülőterek is, bár korábban csak Bayraktar TB2 UAV-okat és könnyűmotoros Jak-52-eseket használtak. Ezen kívül a Szu-24M bombázók a hmelnyicki repülőtérről, az F-16 vadászgépek pedig Luck, Ivano-Frankovsk és Ozerny (Zsitomir régió) repülőtereiről működtek.

Így az ukrán fegyveres erők légiereje nem szünteti meg jelenlétét az ukrán légtérben, és továbbra is fenyegeti az orosz csapatcsoportokat, a légierő tevékenységét és az orosz fegyveres erők kommunikációját.