He-he; nekem is 3 hengeres, 1 litere vackom van, még ha az Hunyadi is.
De ahogy a nagy manipulátor munka társam(?) szokta mondani:
Nem ez a lényeg!
Hanem az - ahogy én vélem látni - hogy a szokásos "mindenképpen prezentáljunk valami eget verő fa
ssságot, ami egy darabig roppant

lesz - ámokfutást követhetünk megrökönyödve. Markoljunk fel annyi bónuszt, amennyit csak lehet, utána meg ha nem jön be, akkor tipli: Utánam az özönvíz.
Hirtelen pár - szerintem - példa mostanában:
- Az addig megunhatatlan Fiat 500 pánikszerű áttervezése, hogy ne csak elektromos legyen, mert nem kell a kutyának sem.
4 hétre felfüggeszti az 500e gyártását a Fiat a megcsappanó eladások miatt. A kisautó a márka nagy múlttal rendelkező torinói
www.autonavigator.hu
- Gombok, fizikai kezelő felületek száműzése az addig a racionalizmusáról jogosan híres VW-kből.
- Új Macan kizárólag elektromotorral. (Most meg már nem tudnák áttervezni, ha akarnák sem a modellciklus végéig)
- Jaguar ügyfelek 85 százalékának száműzése:
Rawdon Glover ügyvezető igazgató szerint csupán a vevőik 15 százaléka marad majd meg.
totalcar.hu
A Jaguar Type 00 annyira megdöbbentő kint a külvilágban, hogy elsőre úgy tűnik, mintha a mesterseges intelligencia terméke lenne.
totalcar.hu
- Kapkodás az elnevezésekkel az Audinál:
www.vezess.hu
-Mercedesnél is feltalálták a spanyolviaszt:
Leszámol a tojásformájúvá kerekített EQ-dizájnnal a Mercedes. A jövőben azonos formanyelvet kapnak az elektromos és a hagyományos modellek.
www.autonavigator.hu
- A Maseratinál is rájöttek, hogy a vevőik a benzinmotorok miatt veszik a járgányaikat (Nahát; ki hitte volna!?)
Továbbra is a Nettuno V6 az úr.
totalcar.hu
- S akkor a Fordnál -
az örök tömegmodell gyártónál - is beverték a fejüket:
Jim Farley vezérigazgató továbbra is tartja, hogy
"unalmas autók helyett ikonikus autókat kell gyártani.
A Mondeo, a Fiesta, majd a Focus megszűnésével a Ford teljesen elengedte a hétköznapi autókat az európai piacon is.
www.autonavigator.hu
Látom magam előtt a Merci, Audi, BMW,Porsche stb. tulajokat, akik azért dobják az autóikat, hogy Fordot vegyenek. Hát.
S ezek a mánágerek, meg CEO-k nem tanulatlan borsodi rejtett erőforrások putris családi szocializációval, hanem tanult, világot látott, az üzleti életben forgó
állítólag értelmes, magas kvalitású emberek.
Én, aki párás szemmel nosztalgiázok - az akkor is már hamis marketinggel eladott - múlt század második felének legendás típusaira gondolva, komolyan ott tartok, hogy kárörvendő élvezettel remélem az olyan ostoba ámokfutások - mint a Mustang Mach-E, meg a Capri -bukását:
Teszt: Ford Capri 77 kWh Extended Range - 2024. - Sosem lesz már annyira tökös a Ford, hogy egy népnek szánt egyszerű kupét hozzon, de a név ott lógott a falon, hát rászögelték erre az új krumplira.
totalcar.hu
Ahogy már a múltkor is írtam, rohaggyon' meg a Lancia vezetőség, amiért elkoptatja a HF nevet:
Az Ypsilonnal visszatér a raliba és a sportos kisautók közé is a Lancia.
player.hu
Az Alfa vezetőség is, amiért szájukra merik venni a Junior nevet, hulladék háromhengeres motorokkal meggyalázva a legendás dupla vezérműtengelyes 60-as évek végi modellek emlékét.
en.wikipedia.org
lak
Minden régi, a műszaki múltját meggyalázó márka rohaggyon' meg!
Ui: A Hyundainak igazából legalább nincs (még) meggyalázható múltja...
Meg volt bennük annyi becsület, hogy - nem sajnálva a drága gépmunkát 2020 után is - tisztességes mechanikai pornóval (oximoron hehe) gyártják és faragták a lehetőségeken belül szalonképessé a saját háromhengeresüket (Ha már ostobán elindultak ők is a kolomp után...)