Hát elkezdődödött...A Nyugat-Európa és Észak-Európa (Európai Unió) topikból:
![]()
Kína megtiltotta a légitársaságainak, hogy Boeing-gépeket vegyenek
A hírre az amerikai vállalat részvényeinek értéke közel 5 százalékot esett.hvg.hu
Hát elkezdődödött...A Nyugat-Európa és Észak-Európa (Európai Unió) topikból:
![]()
Kína megtiltotta a légitársaságainak, hogy Boeing-gépeket vegyenek
A hírre az amerikai vállalat részvényeinek értéke közel 5 százalékot esett.hvg.hu
Szerintem is.Hát elkezdődödött...
A Boeing az USA legnagyobb exportőre. Pénzben mérve. Nagy érvágás ez az USA gazdaságának.Szerintem is.
Itt gazdasági kard ki kard lesz.
Erről a sztoriról jutott eszembe, anno egyik ismerős LA-ban élt feleségével, gyerek híján a karriernek éltek.A V-farkú Beechcraft Bonanza se véletlenül kapta a "doctor killer" becenevet az 50-es években: leginkább egy nagyon jól kereső réteg engedhette meg magának, akiknek viszont jellemzően nem volt sok repülésre fordítható idejük, és így tapasztalatuk sem. A Bonanza pedig amellett hogy gyors és jól néz ki, azért igényli a gyakorlatot mert hosszirányú dőléskor instabilabb, mint egy hagyományos elrendezésű gép.
Tényleg más világ:Erről a sztoriról jutott eszembe, anno egyik ismerős LA-ban élt feleségével, gyerek híján a karriernek éltek.
A feleség ott már nem tudott feljebb lépni a rendőrségnél ezért egy másik városba költöztek, de férj maradt LA-ban tűzoltóhajón kapitány és ezért letette a kisrepcsi vizsgát és azzal járt hetente a munkahelyére, mondta ezt teljes természetességgel, én meg csak pislogtam. Más ország más problémák.
https://www.portfolio.hu/global/202...ttorese-eloszor-repult-az-uj-sj-100-as-756451
"Röpképes a legújabb SJ-100-as modell, Oroszország első olyan sugárhajtású utasszállító repülőgépe, melyet teljes egészében belföldön gyártott alkatrészekből raktak össze – számol be a TASZSZ hírügynökség."
és mit mond a kristálygömböd?....Ki áll eme gazságok mögött?
Ugye csak viccelsz, bár ez annak is rossz.Azt hiszem félreértetted. Arra utaltam, hogy a hasonló események követik egymást. Lezuhan egy utasszállító, akkor általában több is utána. Korábban vadászgépekkel is volt ilyen sorozat. Az ember valószínűleg képes a tudat alatti utánzásra. A második baleset körülményei ilyenek is voltak ha jól emlékszem.
az ásítás az nem oxigénhiányos állapot miatt van?Ugye csak viccelsz, bár ez annak is rossz.
Persze van olyan, hogy ha látsz valakit ásitani, akkor te is ásítani kezdesz, de ez pusztán a tükröző neuronok hatása, és Szociális-empatiahoz köthető, tudat alatti viselkedés.
Az viszont nettó faszság, hogy lezuhan valahol egy gép (még nem is tudjuk a pontos okát) de erre valahol valaki tudat alatti utanzásból direkt lezuhan...
Komolyan mondom, ekkora faszságot ritkán olvasni.. vagy csak utánzól valakit?

Szerintem nem, enyhe hipoxia persze okozhat fáradságot kimerültséget, koncentrációs zavarokat, de önmagában attól nem kezdesz ásítani.az ásítás az nem oxigénhiányos állapot miatt van?![]()
Ezek szerint rég jártam iskolábaSzerintem nem, enyhe hipoxia persze okozhat fáradságot kimerültséget, koncentrációs zavarokat, de önmagában attól nem kezdesz ásítani.
Oxigén hiányos állapotokat rendszeresen tesztelik a repülősöknél űrhajósoknál, szóval erről azért van ismeret.


A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..