INS Vikrant (India)

MiG-29-es landolás.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

The Indian Ministry of Defense announced the maiden landing of an LCA Navy and MIG-29K fighters aboard the Indian Navy's new aircraft carrier INS Vikrant...

Indias-LCA-Navy-aboard-New-Aircraft-Carrier-Vikrant-770x410.jpg.webp


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

 
The Indian Ministry of Defense announced the maiden landing of an LCA Navy and MIG-29K fighters aboard the Indian Navy's new aircraft carrier INS Vikrant...

Indias-LCA-Navy-aboard-New-Aircraft-Carrier-Vikrant-770x410.jpg.webp


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Jó játék, csak kicsit drága.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Ez a MiG-29K mai viszonyok közt ér vajon valamit, vagy ő a mi időnk Jak-38-asa?
Helyi viszonyok között (pl. Pakisztán ellenében) szerintem igen. Mindenképp többet mint a Jak a maga idelyében.
A gépenkénti mondjuk 4db Kh-31 és a Zhuk ME radarral jól kiegészíthetik a rombolók, tengeralattjárók, P-8-asok képességeit. Feltételezem hogy az indiaiak megoldották hogy a Migek kaphatnak céladatokat a Posseidonoktól is.
Kérdés a bevethetőségi arány, és hogy mennyi lehet a felszállótömegük a hajókról.
 
Helyi viszonyok között (pl. Pakisztán ellenében) szerintem igen. Mindenképp többet mint a Jak a maga idelyében.
A gépenkénti mondjuk 4db Kh-31 és a Zhuk ME radarral jól kiegészíthetik a rombolók, tengeralattjárók, P-8-asok képességeit. Feltételezem hogy az indiaiak megoldották hogy a Migek kaphatnak céladatokat a Posseidonoktól is.
Kérdés a bevethetőségi arány, és hogy mennyi lehet a felszállótömegük a hajókról.
(idelyében.... lyesszus.)
.....
No, közben találtam infót hogy teljes belső üzemanyag készlettel, 2-2 Kh-35-tel és R-73-mal (ami kb 37-38.000 font) is képes felszállni a legrövidebbik nekifutó pontról (ez csak az orosz Kuznyetsovon van), bár gondolom ennyire nem centizik ki a gyakorlatban.
Maximum felszálló tömegek a legrövidebbtől a leghoszabb nekifutási pontokig a következően alakulnak, fontban:
1.: 39.000
2.: 49.000
3.: 54.000

Legalábbis az Admiral Kuznyecov esetében, mert az indai hordozón már nincs ott legrövidebb poziciót. De attól még a maximum felszálló tömeg adatok kb azonosak lehetnek a 2. és 3. esetében, amik egyébként 145m és 203m nekifutási úthoszt jelentenek.

Porta-avioes-INS-Vikrant-da-Marinha-Indiana-inicia-testes-de-mar-8.jpg
 
a Vikrant visszatért a kikötőjébe
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Kíváncsi vagyok hogyan férnek el a francia gépek az indiai rep.hordozókon, hiszen eredetileg a kisebb MiG-29K-hoz terveztek őket..

A MiG-29K szárnyfesztávolsága 11,99 m, de összecsukva 7,8 m-re csökken; A Rafale-M 11 méter magas, és a szárnya nem csukható össze. A Vikramaditya repülőgép-hordozón a hangár és a repülőfedélzet között repülőgépeket szállító felvonók szélessége 9,9 m, míg a Vikranton 10 m.
Ezen hajók egyike sem lesz képes megfelelően telepíteni a Rafale-M-et a fedélzetére. A repülőgép-hordozókat a MiG-29K vadászgépekhez tervezték. A MiG-29K összecsukható szárnya lehetővé teszi a kényelmes tárolást, kiemelve a Rafale-M tervezésének következetlenségét.

Ahhoz, hogy a Rafale-M-et egy 10 méter széles magassági kormányra helyezzék, a repülőgépet átlósan körülbelül 23,5°-kal kellene megdönteni, az egyik szárnykonzolt 4,3 méterrel a padló fölé emelve, a másikat pedig leengedve.

A hangár mennyezete azonban 5-6 m magas, míg a Rafale-M-eké 5,34 m, így előfordulhat, hogy a repülőgép nem tud bejutni oda. A repülőgépek szállítása során az ilyen intézkedések növelik a károk kockázatát, és sok időt vesznek igénybe.
 
Kíváncsi vagyok hogyan férnek el a francia gépek az indiai rep.hordozókon, hiszen eredetileg a kisebb MiG-29K-hoz terveztek őket..

A MiG-29K szárnyfesztávolsága 11,99 m, de összecsukva 7,8 m-re csökken; A Rafale-M 11 méter magas, és a szárnya nem csukható össze. A Vikramaditya repülőgép-hordozón a hangár és a repülőfedélzet között repülőgépeket szállító felvonók szélessége 9,9 m, míg a Vikranton 10 m.
Ezen hajók egyike sem lesz képes megfelelően telepíteni a Rafale-M-et a fedélzetére. A repülőgép-hordozókat a MiG-29K vadászgépekhez tervezték. A MiG-29K összecsukható szárnya lehetővé teszi a kényelmes tárolást, kiemelve a Rafale-M tervezésének következetlenségét.

Ahhoz, hogy a Rafale-M-et egy 10 méter széles magassági kormányra helyezzék, a repülőgépet átlósan körülbelül 23,5°-kal kellene megdönteni, az egyik szárnykonzolt 4,3 méterrel a padló fölé emelve, a másikat pedig leengedve.

A hangár mennyezete azonban 5-6 m magas, míg a Rafale-M-eké 5,34 m, így előfordulhat, hogy a repülőgép nem tud bejutni oda. A repülőgépek szállítása során az ilyen intézkedések növelik a károk kockázatát, és sok időt vesznek igénybe.
Ha a hordozóra veszik, akkor megnézték, hogy el fognak-e férni vagy sem...
Arról az országról beszélünk, amelyik kínai felderítő műholdnak nézte a Jupitert és a Vénuszt
 
Kíváncsi vagyok hogyan férnek el a francia gépek az indiai rep.hordozókon, hiszen eredetileg a kisebb MiG-29K-hoz terveztek őket..

A MiG-29K szárnyfesztávolsága 11,99 m, de összecsukva 7,8 m-re csökken; A Rafale-M 11 méter magas, és a szárnya nem csukható össze. A Vikramaditya repülőgép-hordozón a hangár és a repülőfedélzet között repülőgépeket szállító felvonók szélessége 9,9 m, míg a Vikranton 10 m.
Ezen hajók egyike sem lesz képes megfelelően telepíteni a Rafale-M-et a fedélzetére. A repülőgép-hordozókat a MiG-29K vadászgépekhez tervezték. A MiG-29K összecsukható szárnya lehetővé teszi a kényelmes tárolást, kiemelve a Rafale-M tervezésének következetlenségét.

Ahhoz, hogy a Rafale-M-et egy 10 méter széles magassági kormányra helyezzék, a repülőgépet átlósan körülbelül 23,5°-kal kellene megdönteni, az egyik szárnykonzolt 4,3 méterrel a padló fölé emelve, a másikat pedig leengedve.

A hangár mennyezete azonban 5-6 m magas, míg a Rafale-M-eké 5,34 m, így előfordulhat, hogy a repülőgép nem tud bejutni oda. A repülőgépek szállítása során az ilyen intézkedések növelik a károk kockázatát, és sok időt vesznek igénybe.

Ha a hordozóra veszik, akkor megnézték, hogy el fognak-e férni vagy sem...

Vagy jó pénzért lehet egy haver hajógyárában átépíteni a hajókat.
Esetleg venni azt is Franciaországtól.
 
  • Tetszik
Reactions: Masztiff and endre
Vagy jó pénzért lehet egy haver hajógyárában átépíteni a hajókat.
Esetleg venni azt is Franciaországtól.
Szerintem nukleáris technológiát a franciák nem adnak el, így max az átépítés lehet opció, ha szükséges.