Kíváncsi vagyok hogyan férnek el a francia gépek az indiai rep.hordozókon, hiszen eredetileg a kisebb MiG-29K-hoz terveztek őket..
A MiG-29K szárnyfesztávolsága 11,99 m, de összecsukva 7,8 m-re csökken; A Rafale-M 11 méter magas, és a szárnya nem csukható össze. A Vikramaditya repülőgép-hordozón a hangár és a repülőfedélzet között repülőgépeket szállító felvonók szélessége 9,9 m, míg a Vikranton 10 m.
Ezen hajók egyike sem lesz képes megfelelően telepíteni a Rafale-M-et a fedélzetére. A repülőgép-hordozókat a MiG-29K vadászgépekhez tervezték. A MiG-29K összecsukható szárnya lehetővé teszi a kényelmes tárolást, kiemelve a Rafale-M tervezésének következetlenségét.
Ahhoz, hogy a Rafale-M-et egy 10 méter széles magassági kormányra helyezzék, a repülőgépet átlósan körülbelül 23,5°-kal kellene megdönteni, az egyik szárnykonzolt 4,3 méterrel a padló fölé emelve, a másikat pedig leengedve.
A hangár mennyezete azonban 5-6 m magas, míg a Rafale-M-eké 5,34 m, így előfordulhat, hogy a repülőgép nem tud bejutni oda. A repülőgépek szállítása során az ilyen intézkedések növelik a károk kockázatát, és sok időt vesznek igénybe.