repülni ? Vagy Leopard a7 -el szoktak menni búzát aratni ?Édes f*szom. Aztán mihez fognak kezdeni ezzel a felesleges képességgel? Valami azt súgja, hogy sokat fognak a betonon állni. A 4 "felderítő" meg remélhetőleg soha nem épül meg.
repülni ? Vagy Leopard a7 -el szoktak menni búzát aratni ?Édes f*szom. Aztán mihez fognak kezdeni ezzel a felesleges képességgel? Valami azt súgja, hogy sokat fognak a betonon állni. A 4 "felderítő" meg remélhetőleg soha nem épül meg.
Szükségünk van rá a megrendelt mennyiségben? Ki lesznek használva? Ha igen, akkor az indokolt és optimális?repülni ? Vagy Leopard a7 -el szoktak menni búzát aratni ?
De képesség nem felesleges , csak a mennyiségSzükségünk van rá a megrendelt mennyiségben? Ki lesznek használva? Ha igen, akkor az indokolt és optimális?
Akkor valid az előző hozzászólásom.De képesség nem felesleges , csak a mennyiség
Valamilyen macskaféle jobban illene hozzánka Skyfoxot melyik jóképességű találta ki?![]()

Elegánsabb madarakról áthozni, annyi jó nevű van.Valamilyen macskaféle jobban illene hozzánk
Egyébként bogár, vagy rovarféle, esetleg kisebb termetű madárég találó lett volna, de ilyen sosemvolt kimérát kitalálni elég érthetetlen.
Ebben az esetben felvilágosítasz, kérlek! Hátha mindannyiunk épülsésére szolgál megtudni pontosan miben is tévedek.
boboa Skyfoxot melyik jóképességű találta ki?![]()

Na, most akkor 12 L-39NG... Hát, ha már bevásárolunk, legalább ne felezzük megint a darabszámot, mint a Gripennél. Ez végre normális mennyiség egy kiképző századnak – nem csak a szokásos ‘kirakat’ géppark. Lesz, ami épp szerelőn van, lesz, amit épp valamelyik növendék földhöz vág, szóval kell a tartalék. Egyébként is, ki akar megint csehekhez/szlovákokhoz járni kunyerálni repidőért? Ha már egyszer tényleg van esély rendes hazai képzésre...Ebben az esetben felvilágosítasz, kérlek! Hátha mindannyiunk épülsésére szolgál megtudni pontosan miben is tévedek.
Volt már ilyen nevű gép. Igaz,a kutya se vette mega Skyfoxot melyik jóképességű találta ki?![]()
Na, most akkor 12 L-39NG... Hát, ha már bevásárolunk, legalább ne felezzük megint a darabszámot, mint a Gripennél. Ez végre normális mennyiség egy kiképző századnak – nem csak a szokásos ‘kirakat’ géppark. Lesz, ami épp szerelőn van, lesz, amit épp valamelyik növendék földhöz vág, szóval kell a tartalék. Egyébként is, ki akar megint csehekhez/szlovákokhoz járni kunyerálni repidőért? Ha már egyszer tényleg van esély rendes hazai képzésre...
Aztán persze, lehet álmodni arról, hogy idejönnek majd a környékbeli NATO-pilótapalánták is, és együtt füstölnek a kecsói beton felett. Ha ez bejön, a 12 is karcsú lehet.
Ha meg a szokásos dísz-squadron a cél, amit évente kétszer felvontatnak statikusra, akkor persze tök mindegy, vehettek volna 3-at is, megspórolva a többit pálinkára.
Szóval összességében: ha végre lesz normális repülő kiképzés, akkor 12 gép indokolt, sőt, talán minimum is. Ha nem, akkor majd lehet nézegetni őket a múzeumban, mint az L-29-eseket. Majd az idő eldönti, mire viszik
Pedig jó volna.. és annak 6 gépnek az árán venni kéne manpadsotNa, most akkor 12 L-39NG... Hát, ha már bevásárolunk, legalább ne felezzük megint a darabszámot, mint a Gripennél.
Indokolatlanul sok, majdnem több kiképzőgépünk van, mint vadász... pedig évente 3-4 pilóta max ami kell a fluktuáció miatt, annyit meg fele ennyi géppel is bőven ki lehet szolgálniEz végre normális mennyiség egy kiképző századnak
még ezekkel is bőven elég lenne a fele, ha egyet meg véletlen földhöz vágnak akkor azt kell pótolni nem előre megvenni, hogy majd úgyis fölhöz vágják.. És ha nem vágnak fölhöz egyet se ? Akkor fölöslegesen vettünk+ gépeket ilyen pénzhiányos időben...Lesz, ami épp szerelőn van, lesz, amit épp valamelyik növendék földhöz vág, szóval kell a tartalék. Egyébként is, ki akar megint csehekhez/szlovákokhoz járni kunyerálni repidőért? Ha már egyszer tényleg van esély rendes hazai képzésre...
És ki jönne ide ? Mindenkinek van saját ilyen kategóriájú vagy jobb gépe, nem fog ide jönni a kutya se főleg akkora számban, hogy megérje nekünk.Aztán persze, lehet álmodni arról, hogy idejönnek majd a környékbeli NATO-pilótapalánták is, és együtt füstölnek a kecsói beton felett. Ha ez bejön, a 12 is karcsú lehet.
Mai vadászgepekre való felkészülésre ez a gép már gyenge.Minden másra meg vagy alkalmatlan,vagy fölösleges.Na, most akkor 12 L-39NG... Hát, ha már bevásárolunk, legalább ne felezzük megint a darabszámot, mint a Gripennél. Ez végre normális mennyiség egy kiképző századnak – nem csak a szokásos ‘kirakat’ géppark. Lesz, ami épp szerelőn van, lesz, amit épp valamelyik növendék földhöz vág, szóval kell a tartalék. Egyébként is, ki akar megint csehekhez/szlovákokhoz járni kunyerálni repidőért? Ha már egyszer tényleg van esély rendes hazai képzésre...
Aztán persze, lehet álmodni arról, hogy idejönnek majd a környékbeli NATO-pilótapalánták is, és együtt füstölnek a kecsói beton felett. Ha ez bejön, a 12 is karcsú lehet.
Ha meg a szokásos dísz-squadron a cél, amit évente kétszer felvontatnak statikusra, akkor persze tök mindegy, vehettek volna 3-at is, megspórolva a többit pálinkára.
Szóval összességében: ha végre lesz normális repülő kiképzés, akkor 12 gép indokolt, sőt, talán minimum is. Ha nem, akkor majd lehet nézegetni őket a múzeumban, mint az L-29-eseket. Majd az idő eldönti, mire viszik
kipcsakok meg szittyák meg ilyen isztánosok. szerintem.És ki jönne ide ?
Törökbe, Kínába, oroszba mennek inkább. Illette kínai kiképző gépeket vesznekkipcsakok meg szittyák meg ilyen isztánosok. szerintem.

) Nemzeti Műrepülő ...-ot alakulatot szponzorálna, és akkor a "Nem-monnom-ki-kiknek" meglenne a tuti "csak" 50+%-uk a "Soha-nem-elég-%" hajszolása helyett! 
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..