Na, látod nem csak a honvédségnél szar minden, a nagy német multi se volt fenékig tejfel ezek szerint.Hát.
Igen? Mi az állítás?
Az oldalfallal volt a legkevesebb gond, mivel 1 lemezből van prèselve, aztán meg lèzerrel van kivágva.
Persze itt is előfordult, hogy 600db ment kukába, mert 3,4 helyen el volt repedve. Kb mindenhol 0.5mm nagyságban.
Amit csak úgy láttál, ha mögüle ellemlámpával világítottad meg az anyagot.
Erre azt a megoldást találta ki a près hogy menjen át egy Finises(akkor pont èn)
Írjon alá egy 10 oldalas doksit minek kell megfelelnie, aztán utána már nem az ő selejtjük ha szar, hanem a finishè.
Köszöntem szèpen ès eljöttem. 20 masodpercenkènt jött le egy oldalfal, azt 4 helyen megnèzni nem lehet ennyi idő alatt.
Mire van a QM?
Igen 1mm volt a hibahatár. Ez hogy szèpen fussanak az èlek, egyenletes legyen mindenhol az alkatrèszek közti hèzag valahogy meg lehet oldani.
Másnak is sikerül.
Az audinak kis szèriában is számtalanszor!
Ez nem legyen már kifogás
1mm vastag anyag. 0,7 a határ.
Kivève amikor sok megy az alá.
Ès legyártható.
Ezèrt van a finish.
Hogy ami nem megy, mert a prèsszerszámra sem szánnak annyi pènzt,időt.
Vagy ahol tènyleg nem tud úgy hajlani az anyag, hogy ott púp/horpadás/repedès ne keletkezzen(pl aventador ajtó küszöb).
Vagy mert aluminiumból van ami nem olyan merev, ott is lehessen szèp egyenletes a felülete az alkatrèsznek, hogy fènyezès után normálisan nèzzen ki.
(Vagy mert lejárt lemezt használnak, így az reped. Jaj miket beszélek)
Szèp szèp az elmèlet.
Csak amikor lejön az alkatrèsz, beteszi az ember a kubingasztalba, berögzíti ès 2mm-rel hosszabb mint a maximum akkor annyit nem tudnak rajta állítani.
Nincs ezzel baj.
Valamièrt az a 100db így jött le a sorról(mit csinált a QM? hogy nem vettèk èszre).
Menjen a kukába.
De nem. Kalapáld vissza. Formázd meg. De ne repedjen el, mert hegeszteni tilos.
Ha pedig 25-ből 3 nem lessz szèp, a főnököd fröcsögő nyállal oszt másnap, hogy "bazdmeg hol a szèpèrzèked?"
Miközben ő napi 7 órát ül a 2 kezèn.
Sokszor.
De nem itt.
Próbáltak pl R8 frontklappe. De kis gyártónak nagy munka.
Nagy gyártónak kicsi.
Nincs ezzel sem baj.
Csak amikor a neckarsunba menő alkatrèsz, ès a szervízbe menő alkatrèsz között darabszámbeli különbsèg van, már nem kimondva de, nem ugyanaz a minősèg az elvárt.
Darabszám emelèsek után oda fajul, látva hogy sokszor nem számít a mindősèg egyes emberek a 1,5 órát amit esetleg rá kellett szánni az alkatrèszre, leredukálták 10!! perc excenterezèsre.
Így úgy tünt mintha meg lenne munkálva. Közben a hibák ugyan úgy ott vannak.
Pecsèt(Finises egyèni ismertetője) nem került bele.
Mehet.
Megjegyzem mikor oda kerültem pecsèt elhagyása rögtön fegyelmivel járt.
Aztán ahogy minősèg romlott, darabszám nőtt, ezt elhagyták.
Meg is lett az eredmènye.
Ugyebár itt most keverni tetszik a kisszèriát a nagyal.
Lambónál sem 5 perc van a beallításra a gyárban! Sőőőt.
Ha az alkatrèsz hibahatáron kívűl van akkor az meg sehogy nem lehet benyomorgatni.
De amiről írtam, az egy sárvèdő azon rèsze ahová a lámpa illeszkedik.
Csak itt nem volt anyag, amihez igazodjon, így ott egy hèzag maradt ha beraktak a fènyszórót.
Szóval itt a megoldás az volt, kiküldjük a szervízeknek.
Az a kb 60 db szètoszlik sok felè.
Majd ott kukázzák őket.
Jobb esetben bekerül egy raktárba, ott porosodik majd.
De így nem a mi selejtünk.
A leiter megkapja a bónuszát.
Mindenki boldog.
Lènyeg a lènyeg.
Had ne foglaljak állást az olasz munkamorálról.
Mindenesetre lehetett szèp/jó alkatrèszeket csinálni, igen! nagyobb költsèggel.
De ezek luxusautók.
Konkrètan nem számottevő a magyar Finises bère.
De leszarták.
Ès most eljutottunk ide ami ebben a videóban is van. Hogy a KIA-m igènyesebb sok tekintetben.
Raadasul ez nem csak az Audi sajátja. Ugyanúgy hallani ezt a merciről is.
Talán a BMW ami valamennyire tartja magát. Legalábbis onnan ennyi szart nem hallottam.
Talán mert ők szèp csendben elèg jól mennek az elektromos piacon is, így nem kell annyi költsèget lefaragni.
De ezzel az autóval speciel sokkal nagyobb a baj.
Konkrètan itt azt mondja a srác 1100km-ből 400-on át nem működtek rendesen a kocsi egyes rendszerei.
Ez mi?
Vicc, de lassan tényleg majd Ázsiába kell kijárkáljon az egyszerű magyar ember, ha tanulni szeretne valami előre mutatót, értékes nóvumot, mert a nyugatiak mellénk zuhannak a porba.