Nah, várjál! Ha kínai termék olcsóbb a hazai piacon és olcsóbban veszed a BYD-t, mint a német autót, akkor ki zsákmányol ki kit, ha a kínait Unión kívül tartjuk??Nem hiába mondják, a hatalom akkor nyer végleg, ha a paraszt már nem azért lázad, ami a saját érdeke, hanem ami a gazdagéknak jó.
Itt élünk egy 500 milliós szövetségben, aminek a legszegényebb országa is gazdagabb, mint az 1mrdos kínai piacból 800 millió ember, csak az egyszeri munkás ma már nem azért lázad, főleg nem nálunk, mint a dédapja. A zsellér vagy segédmunkás dédapja, aki ma a középosztály alja lenne, hanem azért hogy tartsuk meg a kínai piacot, mert akkor a gyáros és a bankár haszna nem csökken. Az, hogy emiatt a totális nyomorban élő lakosság nem tudja megvenni az autót, meg a terméket, így végülis kína megint ledömpingeli az utolsó európai ipari cégeket is. Hát kit zavar az ugye?
De csak itt csak most, csak neked. A kínai gyarmatosításhoz képest a hírhedt belga az emberi jogok mekkájának számított. Ez vár rád is, meg az unokáidra is.
Nekünk nem mindegy, hogy az a gyár, ahol dolgozunk kínai vagy német tulajdonú?? A fizu számít, hogy a profit melyik irányba távozik nem irreleváns?? Persze jobb lenne ha itthon maradna, de ilyen autógyár nincs, ha lenne az meg pfúj NER!
Ahol dolgozol európai gyár, ugyanúgy él a kínai piacból és ha elvágod a kapcsolatot, kevesebb megrendelése lesz, kevesebb melósra lesz szükség, aztán jópárat kitesz az utcára.
Kell szabályozás szó se róla, de a kapcsolatok megszűntetése zsákutca és Európa fog nagyobbat szopni, nem Kína.
Totális.nyomorban élő lakosság
Azért ne szédítsük egymást. Péntektől vasárnapig kerülök minden bevásárlóközpontot, mert a dugókat meg a tömegnyomort nem.bírom.
Nemtom, milyen volt a kínai gyarmarltosítás, keveset hallottam róla. Merre voltak a gyarmataik??
Én dolgoztam sokat némettel, keveset kínaival. De ez utóbbival nem az elnyomás, hanem a másik tisztelete az ami beugrik. Megköszönték a munkámat, megvendégeltek, kaptam kínai szuvenírt, ennél jobban sose zsákmányoljanak ki.



de az S, Y és az X-ben is van: