Szu-27 / Szu-30 / Szu-33 / Szu-35 Flanker (Szuhoj)

RMAAF MKM elég friss.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Dudi!
Ne vedd zokon, de valamire azt mondják: "nicsevó", de az, ami, arra meg, hogy "nyet!". Ha, érted az orosz logikát! Lehet, hogy így sokak számára érthetetlen, de aki kint élt, vagy dolgozott, az érti! Magyarul:
- Ha Ötvös József dumáját veszem alapul: "Van másik"!


Pont ez a bajom!Túl kevés másik van nekik.
 
Ne értsd félre én is jól megbambultam őket kecsón és vigyorogtam mint egy kisgyerek,hogy Szuhojjjjj.De az orosz légierő jelenleg nem áll úgy modern gépekkel,hogy ezt a párat piar feladatokra használja csak(főleg,hogy a SZU-30M2 eléggé impotens gép).

A Szu-30M2-es se impotensebb, mint az SzM, csak egyelőre Szu-27UB feladatkörben használják. Az SzM-ekhez a haditengerészetnek bedolgozó alakulat kapott H-31-es rakétát, az M2-esekhez nincs ilyesmi, pedig lényegében minden modern orosz fegyver integrálva van mind a két variánshoz.
Továbbmegyek, az SzM-eket is UB feladatkörben használják. Egyelőre.
 
  • Tetszik
Reactions: Python and fishbed
A Szu-30M2-es se impotensebb, mint az SzM, csak egyelőre Szu-27UB feladatkörben használják. Az SzM-ekhez a haditengerészetnek bedolgozó alakulat kapott H-31-es rakétát, az M2-esekhez nincs ilyesmi, pedig lényegében minden modern orosz fegyver integrálva van mind a két variánshoz.
Továbbmegyek, az SzM-eket is UB feladatkörben használják. Egyelőre.


Nehezen tudom elképzelni,hogy a modernizált N001 radarja egy szinten legyen a Barsz radarral.
 
  • Tetszik
Reactions: Python and fishbed
Vektorálgatás belső nézetből. A maláj MKM variáns a legnehezebb verzió az export MKI/MKM/MKA és orosz hazai SzM közül. Látványos videó, amiből én személy szerint a következőket emelném ki (ismét):
  • A maláj demopilóták jók
  • Az indiai demópilótákkal valami baj van (például nagyon nem jók, sose voltak azok)
  • A nagy állásszögű palástorsóval belassítás az extrém állásszögű, ultra alacsony sebességű áthúzáshoz és maga az áthúzás nem csak nekem, de a hátul ülő hajózónak is nagyon tetszik
  • A vektorálással megtámogatott intenzív húzott negyed forduló belülről nézve is elég látványos, de ilyesmit a Rafale is tud.
  • A demo vége felé, amikor már nincs sok keró, jó lendületesen fordulózik ez a masina is. talán még jobban, mint egy alap Szu-27-es
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Szu-35 közelharc.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Tök érdekes, eléggé zihált a pilóta, és közepes magasságon, ahol azért van még tolóerő gazdagon, 3-4000 m en, én legtöbbször 0.7 mach alatt láttam a sebességet... Ha valaki tudja hogy mire gondolok...
 
  • Tetszik
Reactions: jani22
Tök érdekes, eléggé zihált a pilóta, és közepes magasságon, ahol azért van még tolóerő gazdagon, 3-4000 m en, én legtöbbször 0.7 mach alatt láttam a sebességet... Ha valaki tudja hogy mire gondolok...
  1. Már megint TVC-zni akarsz...?
  2. Ez zihálás...? Nem hallottál akkor még akkor igazi dogot és low level műrepülést, ahol nyög a pilüta és kis túlzással néha üvölt egyet a 9G alatt. Amíg a pilóta még beszél is az annyira nem vészes. Az Osirak támadás videón a pilóta a 7G-s felhúzásnál nagyobbat nyög.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Kár, hogy se az állásszög, se a g érték nincs megjelenítve, de szerintem nem dolgozott különösebben a TVC (csak alap korrekciókat végezhetett), viszont tartósan 3-4 g felett lehetett a küzdelem. A Szu-35Sz TVC-s gép, de nem ez a fő előnye, hanem a jókora tolóerő/tömeg arány. Nagyon komoly energiatartalékkal tud manőverezni.
Tartós alacsonyabb g is igénybe veszi a szervezetet, akkor is ha a PPK g ruhát is viselik.
 
Kár, hogy se az állásszög, se a g érték nincs megjelenítve, de szerintem nem dolgozott különösebben a TVC (csak alap korrekciókat végezhetett), viszont tartósan 3-4 g felett lehetett a küzdelem. A Szu-35Sz TVC-s gép, de nem ez a fő előnye, hanem a jókora tolóerő/tömeg arány. Nagyon komoly energiatartalékkal tud manőverezni.
Tartós alacsonyabb g is igénybe veszi a szervezetet, akkor is ha a PPK g ruhát is viselik.
Pont arra volt jó ez számomra, hogy elég jól látszott, VWR légiharcban nem feltétlenül nyomják folyamatosan 0.7 mach felett még 3000-4000m-en sem ahol a hajtóműveknek tolóerő, a sárkánynak pedig légsűrűség szempontjából kedvező kormányfelület van. A TVC volt olyan sebesség tartomány, ahol HA KELL, bizony be tudott avatkozni, nem is feltétlen állásszögeknél, hanem mondjuk jobbra-balra roll manővernél, vagy ahogy említetted, kisebb korrigálásoknál. Egész egyszerűen most azt láttam, hogy nem valós az, hogy "jellemző légiharc sebességnél, közepes tartományon KI VAN KAPCSOLVA a TVC". Én ennyit láttam...
 
Én erről nem halottam de érdekességnek berakom.

http://iho.hu/hir/veszelyes-tipusu-talalkozasok-a-kozel-keleti-legterben-151007

Sokkal veszélyesebbnek tűnik az orosz légierő és a törökök két találkozása: a The Aviationist összefoglalója szerint október 3-án egy Szu-30-as, egy nappal később egy Szu-24-es repült török légtérbe, amire a török készültség válaszul F-16-osokat emelt. A 24-es egy régebbi generációs bombázó, a Szu-30-as viszont egy 4+ generációs többfeladatú típus, vagyis légi harcra nagyon is alkalmas: nos, ez a gép egyes török közlések szerint öt percen és negyven másodpercen keresztül(!) tartotta radarjával befogva a török F-16-osok valamelyikét, ami gyakorlatilag már az utolsó lépés a valóságos légi harc, a rakétaindítás előtt.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Én erről nem halottam de érdekességnek berakom.

http://iho.hu/hir/veszelyes-tipusu-talalkozasok-a-kozel-keleti-legterben-151007

Sokkal veszélyesebbnek tűnik az orosz légierő és a törökök két találkozása: a The Aviationist összefoglalója szerint október 3-án egy Szu-30-as, egy nappal később egy Szu-24-es repült török légtérbe, amire a török készültség válaszul F-16-osokat emelt. A 24-es egy régebbi generációs bombázó, a Szu-30-as viszont egy 4+ generációs többfeladatú típus, vagyis légi harcra nagyon is alkalmas: nos, ez a gép egyes török közlések szerint öt percen és negyven másodpercen keresztül(!) tartotta radarjával befogva a török F-16-osok valamelyikét, ami gyakorlatilag már az utolsó lépés a valóságos légi harc, a rakétaindítás előtt.

2015-os ,sok pontatlansággal.
 
Szu-35 közelharc.


Aha! de hála a sisakcélzónak azért nem kell túlzásba vinni a nagy g-s manővereket.
Amúgy a sisak kijelzőn már láttam gépet persze azt hogy mit vetít ki mert köztudott hogy a HUD adatait vetíti ki
Hasonló lehet
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

De egy orosz sisakcélzón mit látni? egy egyszerű célkeresztet vagy mi?
 
  • Tetszik
Reactions: jani22
SzU-30 SzM -ek Szíriában:

0_151f81_48313d7b_orig.jpg

0_151f80_994afa06_orig.jpg

0_153c5c_94a23fac_orig.jpg

0_151f7f_d0c29be6_orig.jpg

0_174384_3c874c0d_orig.jpg

0_174385_6c6f05fe_orig.jpg

0_153c5b_6c556eee_orig.jpg