MiG-31 Foxhound (Mikojan-Gurjevics)

Mert, mi a probléma???
Teljesen érdektelen képek nagy mennyiségben hozzáadott bármilyen érték nélkül és ugyanarról az oldalról. Szerintem 3-nál több egyszerre felesleges. Ha mindenáron nekifutásonként 50 képet linkelsz, 15 topicba, legalább kicsit válogasd le a nevezett mennyiségre. Ez így nekem olyan mint a spam.
 
Teljesen érdektelen képek nagy mennyiségben hozzáadott bármilyen érték nélkül és ugyanarról az oldalról. Szerintem 3-nál több egyszerre felesleges. Ha mindenáron nekifutásonként 50 képet linkelsz, 15 topicba, legalább kicsit válogasd le a nevezett mennyiségre. Ez így nekem olyan mint a spam.
Nem először mondja már ezt a közönség...
 
Igen kicsit zavaró főleg hogy csak képek ami nem rossz csak legyen valami hír értéke is:)
1 éve van jó netem előtte gagyi volt így problémát jelentett mire elértem az oldal aljára a lassú töltés miatt és emiatt Ghostrider ignorba volt .
 
Bezzeg fiatal koromban mikor az ember orult ha latott egy elmosodott kepet egy konyvtari konyvben :D :D :D De valtoznak az idok . . .
Amugy szerintem a makettesek szeretik, ha egy geprol minden szogbol van felvetel. En meg ugy vagyok vele, hogy szinten jobban szeretem ha egy fokkal " sztorisabb", pl. ezt a gepet most javitottak mert anno rafutott egy vakondturasra stb. :) Nem kell semmi Tom Clancy's cucc, valami hetkoznapi es megteszi :P
 
Erre van egy javaslatom.

Mivel valóban zavaró a sok kép a fórumban és feleslegesen lassítja az oldalbetöltést pl mobilon, mi lenne, ha a főoldalon a kerülnének megosztásra képbejegyzés formájában, így több emberhez elérne és hát emiatt is indítottuk a képposztos rovatot?
 
Inkább két-három kép, és mindegyikhez valami sztori, hogy értsük is amit látunk. A russianplanes már elég promót kapott a htka-n, hogy a törzsközönség nagyobb hányada ismerje, tudja kezelni, netán főoldalon szerepeljen a böngészőjében. Ez itt egy fórum, ugyanakkor nem makettezős fórum, szóval ide nem a walk around sorozatokért jár az ember. Ez itt a tudósklub, nagyon sok főszakértővel, akik egymásnál is okosabbak. Ide okoskodni járunk ☺
 
Köszönöm, csakhogy ez nem az a gép:(

Erről; a CCCP-42326-osról van egy másik fotó is:

Rám jellemző módon :( nem a lajstromjel lett gyanús, hanem az orrkúp illeszkedése az ábrához képest.
Aztán már észrevettem az eltérő lajstromjelet is, de hát a szovjeteknél mit tudni ugye...
Szerencsére rátaláltam erre az oldalra:
http://russianplanes.net/planelist/tupolev/tu-104/107/110
Azt mondja:

Ту-104ЛЛ 66600102 01-02 1956 СССР-42326

Ту-104ЛЛ 96601703 17-03 1959 СССР-42454

Tehát két különböző gépről van szó.
Innentől maradt a remény, hogy A. O. nem tévedett, s tényleg van kép a MiG-31 tesztplatformról is.
Szerencsére van, s meg is találtam:
http://zavodfoto.livejournal.com/4970696.html


Pimaszul tetszik ez a jószág!

Ui: Remélem nem rontottam el a kép beillesztéseket...

Ezeket a képeket most megtaláltam másik kedvenc oldalamon is, mi több, számomra eddig ismeretlen képekre is rácsodálkoztam.
http://aviadejavu.ru/Site/Crafts/Craft22115.htm

A jereváni rádió híre:
Egy, a szovjet Aeroflot légitársaság Tupoljev Tu-104-es utasszállító repülőgépe békésen körözgetett kíváncsi szovjet utasokkal az NDK-NSZK határa mentén.
A repülőgép eközben apró navigációs hibát vétve csupán pár tíz métert átcsúszott a határon az NSZK területére.
Az utasok utólag egyöntetűen számoltak be megdöbbenésükről, amit a profitéhes imperialista iparosítás természetrombolásának a szörnyű látványa okozott.
Különösen a spangdahlemi légibázis a természet szépségén okozott sebe sokkolta őket.
Decoy_F-16s_and_runway_at_Spangdahlem_AB_1985.JPEG

https://upload.wikimedia.org/wikipe..._F-16s_and_runway_at_Spangdahlem_AB_1985.JPEG
A NATO készültségi géppárja rögtön - minden más kommunikációs lehetőséget mellőzve - nyomjelzős gépágyú lőszert használva kényszerítette hirtelen irányváltoztatásra a békés szovjet charterjáratot - halálra rémítve a gép utasait és mit sem sejtő személyzetét. Ezután az agresszor géppár a támaszpontja felé indult.
A szovjet pilóta a sokk hatására a géppár után fordult és - békés szándékát jelezve - segélykérő rakétát lőtt ki a NATO gépek után.
A véletlenek fatális összejátszása folytán a segélykérő rakéta eltalálta az egyik imperialista agresszor gépet.
Ezután - a fordulót folytatva - azonnal visszatért a béketábor légterébe, majd Moszkva seremetyjevói repülőterén leszállt.
A kilőtt segélykérő rakétát - a nemzetközi protokolloknak megfelelően - azonnal pótolták.

22-2.jpg

http://aviadejavu.ru/Images6/MA/MA05-1/22-2.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and gacsat
https://vpk.name/news/179378_na_kam...perehvat_vozdushnyih_celei_v_stratosfere.html
Elfogási gyakorlat Kamcsatkán. A sztratoszféra alján 800 km/ó-val pedálozó robotrepülőket kellett elfogni. Az elfogás természetesen sikerült. 15 km magasan 2500 km/ó.val repülve. Tudnám mi a f..t csinálnának, ha ott is 59 Tomahawkot kéne leszedni?
Felküldenének egy századot...Ezen kívül ott van még a légvédelem.Nyilván fontos dolgokra indítanak Tomahawkot a fontos dolgokat meg légvédelem védi(igazából Szibériában csak a fintos dolgokat védi légvédelem).
 
Ezeket a képeket most megtaláltam másik kedvenc oldalamon is, mi több, számomra eddig ismeretlen képekre is rácsodálkoztam.
http://aviadejavu.ru/Site/Crafts/Craft22115.htm

A jereváni rádió híre:
Egy, a szovjet Aeroflot légitársaság Tupoljev Tu-104-es utasszállító repülőgépe békésen körözgetett kíváncsi szovjet utasokkal az NDK-NSZK határa mentén.
A repülőgép eközben apró navigációs hibát vétve csupán pár tíz métert átcsúszott a határon az NSZK területére.
Az utasok utólag egyöntetűen számoltak be megdöbbenésükről, amit a profitéhes imperialista iparosítás természetrombolásának a szörnyű látványa okozott.
Különösen a spangdahlemi légibázis a természet szépségén okozott sebe sokkolta őket.
Decoy_F-16s_and_runway_at_Spangdahlem_AB_1985.JPEG

https://upload.wikimedia.org/wikipe..._F-16s_and_runway_at_Spangdahlem_AB_1985.JPEG
A NATO készültségi géppárja rögtön - minden más kommunikációs lehetőséget mellőzve - nyomjelzős gépágyú lőszert használva kényszerítette hirtelen irányváltoztatásra a békés szovjet charterjáratot - halálra rémítve a gép utasait és mit sem sejtő személyzetét. Ezután az agresszor géppár a támaszpontja felé indult.
A szovjet pilóta a sokk hatására a géppár után fordult és - békés szándékát jelezve - segélykérő rakétát lőtt ki a NATO gépek után.
A véletlenek fatális összejátszása folytán a segélykérő rakéta eltalálta az egyik imperialista agresszor gépet.
Ezután - a fordulót folytatva - azonnal visszatért a béketábor légterébe, majd Moszkva seremetyjevói repülőterén leszállt.
A kilőtt segélykérő rakétát - a nemzetközi protokolloknak megfelelően - azonnal pótolták.

22-2.jpg

http://aviadejavu.ru/Images6/MA/MA05-1/22-2.jpg
Jol latom hogy meg az AEROFLOT jelzes is rajta van ?

Amugy milyen raketat indit ?
 
Felküldenének egy századot...Ezen kívül ott van még a légvédelem.Nyilván fontos dolgokra indítanak Tomahawkot a fontos dolgokat meg légvédelem védi(igazából Szibériában csak a fintos dolgokat védi légvédelem).
Szerintem nem tudnak felküldeni egy századot.
 
  • Tetszik
Reactions: DINAMO
Az alacsonyan repulo celok korai elojelzesenek problemaja meg az Europai reszen sincs az orosoknak megoldva a sziberiai teruletek meg egyenesen vakok ezen a teruleten. Csak gyakorlatok alkalmaval odatelepitett technika ad nekik idonkent ilyen kepesseget de ezt is ilyenkor az Europai reszrol vonjak el.
 
Az alacsonyan repulo celok korai elojelzesenek problemaja meg az Europai reszen sincs az orosoknak megoldva a sziberiai teruletek meg egyenesen vakok ezen a teruleten. Csak gyakorlatok alkalmaval odatelepitett technika ad nekik idonkent ilyen kepesseget de ezt is ilyenkor az Europai reszrol vonjak el.

.Nem 80-at írunk.