Máshol felhozta ezt, amikor a sok öreg alkoholista áradozott a MiG-29 ről. Elküldtek a kurva anyámba.Tavaly valahol olvastam hogy Thaiföldön a Griff leverte a J ket és szigorú vizsgálat indult a kudarcok miatt.
Ez mind igaz ... csak nem mindenkinek telik kamionra sajnos, és van aki még a kisteherautónak is tudna örülni - ha lenne neki!Majd jon valaki aki raer sokadszorra leirni hogy a 2x es hordozhato fegygerzett menyiseg mellett a ketszeres jarorozesi ido a dupla szemelyzet a nagyobb radar es nagyobb mozgekonysag milyen elonyokkel jar eles helyzetben. Nem autos kartya de ha ketszer annyi fegfyverzeted van bvr be ugyebar nagyobb az eselyed ha ketszer annyi idot tusz legiharcban elfolfeni ketszer annyi kozelharc fegygerzettel... szerintem a lenyeg megvan... ez nem azt jelenti hogy a griff szr csak nem egy kategoria a ketto... igen sokszor gazdasagosabb a kisteher mint a kamion de meg a kamionnal vihetsz sok arut es keveset is addig a kisteherrel csak keveset.
Csökkentett észlelhetőség = Rafale, EF, Super Hornet, és kategóriájában a B-1, nem aboszlút értékbenA valóságban vajon mennyire világít jobban a radaron egy 4. gen gép rakétákkal, mint nélküle? Egy csökkentett észlelhetőségű gépnél külső függesztményként rajta levő rakéta egy dolog, hogy elrontja az RCS-t, de egy 4. gen géphez képest mekkora egy rakéta? Méret szempontjából kb semekkora. Persze fémből van és jó tömör, de a vadászgép radarjához, hajtóműveihez és nem csökkentett észlelhetőségű sárkányához képest közel kerekítési hiba lehet.
Ok, alacsony észlelhetőségre gondoltam. Ami a lényeg volt az írásomban, hogy egy 4. gen gép még mindig egy bazinagy vas amihez képest a rajta levő rakéta elég pici, emiatt nem kell azt feltételezni, hogy ezek a gépek a radaron a rakéták miatt fognak látszani ill. sokkal előbb látszani.Csökkentett észlelhetőség = Rafale, EF, Super Hornet, és kategóriájában a B-1, nem aboszlút értékben
Alacsony észlelhetőségű = F-117, F-22, F-35, B-2, stb.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..