J-20 (Chengdu, Kína)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: zsolti
Szerintem beleölik. A leggyengébb láncszeme az egész repülőiparuknak a hajtómű. Szerintem nem fognak spórolni egyik fejlesztéssel sem. Meg aztán a WS-10 jó lesz majd a J-10 flottához is, mert eddig gyakorlatilag csak kétüléses gépekbe építették őket.
 
Minek mindkettőt fejleszteni práhúzamosan? Ráadásul hasonló paraméterekkel lesz az új is. Pénz is értem hogy van, de akkor elkölthetnék másra, ha a WS-15 nem igényel plusz forrást. A mérnökök meg dolgozhatnának mind a WS-15-ön.
 
Nem épp egy kategória. Az egyik 120–140 kilonewtonos a másik meg 197. Azzal már tényleg szupercírkálna.
 
  • Tetszik
Reactions: zsolti
Nem épp egy kategória. Az egyik 120–140 kilonewtonos a másik meg 197. Azzal már tényleg szupercírkálna.
Méretre ugyanakkora, az ereje meg még mitológia kategória. Valószínűleg erősebb lesz, hanem nem sok értelme lenne fejlesztgetni. A többi vasat is amibe beleszerelik majd jobban tolná előre.
 
Méretre ugyanakkora, az ereje meg még mitológia kategória. Valószínűleg erősebb lesz, hanem nem sok értelme lenne fejlesztgetni. A többi vasat is amibe beleszerelik majd jobban tolná előre.
Így igaz, ahogy én látom, nyomják egyfelől a kutatás fejlesztés vonalon ezt az f119 killer ws 15 öt, erre hogy megbízhatóan tudja is ezt a közeljövőben, kb. esély nincs. A másik viszont a realitás, kicsit gyengébb mint a 30 éves AL 31 upgradek, de legalább a valóság, és saját. Ha ügyesen visszafejtik a Szu 35 hajtóműveket, még lehet faragnak majd le megint a hátrányból.
 
37431214321_87b2104ede_o.jpg
36721966464_b286d235b9_o.jpg
 
Még kettő?
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Python and Roni
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.