Ha ez a méret és teljesítmény kategória a cél, akkor nincs alternatíva, tehát a szándéknyilatkozat csak használhat, mert a japán félnek nagyobb mozgásteret adhat és még most customizálhatják a gépet.A potenciális vásárlók helyében azért én várnék addig amíg egy pár ezer óra üzemeltetési tapasztalat összegyűlik a géppel a Japánoknál.
A géppel elég sok strukturális probléma volt már eddig is (vízszintes vezérsík, futó bekötés, tehertér ajtó...) ami miatt egyáltalán nem kizárt hogy további problémák fognak előjönni. Egyszóval még nem egy kiforrott szerkezet.
Aerodinamikai szempontból közel ugyanaz, de méretben +30%, terhelésben +40%, árban meg +120-130%, szóval minden tekintetben magasabb kategória, olyan igazán japános. A minőség, tartósság meg majd kiderül...Nagyon hasonlít a KC-390-esre.
Aerodinamikai szempontból közel ugyanaz, de méretben +30%, terhelésben +40%, árban meg +120-130%, szóval minden tekintetben magasabb kategória, olyan igazán japános. A minőség, tartósság meg majd kiderül...
Hogy általában a haditechnikai eszközeik milyen színvonalúak nem tudom, de a repülőgépek tervezése terén azért lehet hogy elkélne még nekik némi tapasztalat mert - bár nem katonai típus - de a Mitsubishi MRJ 70/90 is azért csúszik sokadik éve mert a strukturális teszten megbukott (a szárny és a futó nem bírta a terhelést) továbbá baj van a gép elektromos rendszereivel is.A japán haditechnikáról nem nagyon hallani rosszat igaz nem is árulják pedig nagyon innovatívak.Az AESA radaros légi harc rakétájuk rendszerben van már 7 éve.
Úgy általában haditechnikai termékeiket nem ismerem, de repüléstechnikában könnyen előfordulhatnak ott problémák. Ahhoz képest hogy mekkora ország mekkora távolságokkal és lakossággal, a saját fejlesztésű repülőgépgyártás elég szegényes, ilyen téren tehát elég kevés a tapasztalat azon a tájon. Hirtelen tán 5 olyan japán gépet tudnék felsorolni, amit a világháború óta (72 év!!) saját maguk terveztek és gyártottak!!A japán haditechnikáról nem nagyon hallani rosszat igaz nem is árulják pedig nagyon innovatívak.Az AESA radaros légi harc rakétájuk rendszerben van már 7 éve.
Minden gépük külső segítséggel készült, de részben hazai harcászati elektornikával. M F-1 saját sárkány fejlesztés, de a hajtóműve a Jaguáré volt. F-4 + F-15 1:1 licensz, az F-2 fejlesztése az F-16 felskálázása, mint a Hornet ---> Super Hornet.Úgy általában haditechnikai termékeiket nem ismerem, de repüléstechnikában könnyen előfordulhatnak ott problémák. Ahhoz képest hogy mekkora ország mekkora távolságokkal és lakossággal, a saját fejlesztésű repülőgépgyártás elég szegényes, ilyen téren tehát elég kevés a tapasztalat azon a tájon. Hirtelen tán 5 olyan japán gépet tudnék felsorolni, amit a világháború óta (72 év!!) saját maguk terveztek és gyártottak!!
Minden gépük külső segítséggel készült, de részben hazai harcászati elektornikával. M F-1 saját sárkány fejlesztés, de a hajtóműve a Jaguáré volt. F-4 + F-15 1:1 licensz, az F-2 fejlesztése az F-16 felskálázása, mint a Hornet ---> Super Hornet.
Döbbenetes, de nincs csúcskat japán gázturbina. Vagy csak én vagyok vak...? [fejvakarás]
A 2012-es F-15 írás alatt volt olyan japán F-15 videó és friss, aimben nem az F-15C, hanem az full analóg műszeres F-15J volt látható. Az AN/APG-63 radar is tudtommal megtalálható volt akkor számtalan F-15J-ben.Őszintén szólva nem tudom,hogy mennyi amerikai elektronika van az F-15J-kben mert a légi harc fegyverzetük egy az egyben hazai.
A 2012-es F-15 írás alatt volt olyan japán F-15 videó és friss, aimben nem az F-15C, hanem az full analóg műszeres F-15J volt látható. Az AN/APG-63 radar is tudtommal megtalálható volt akkor számtalan F-15J-ben.
A radarnak önmagában csak annyi köze van a rakétához, hogy felderítéshez és rávezetéshez kell. Technikaialg egy MiG-21 radarhoz is lehet kiépíteni olyan hátteret, hogy MCG-t adjon egy AIM-120-nak, csak olyan felderítési távolsága van, hogy értelmetlen.Akkor teljes mértékben ahhoz optimalizálták a rakétáikat?
Japánban vannak egyáltalán alkalmas területek kiépítetlen repülőtérnek? Iszonyatosan be van építve az egész ország. Export szempontból talán szerencsésebb lett volna, ha erősebbek a futók, de gondolom a C-2-t is szigorúan hazai igények szerint tervezték.Ezzel szerintem nem szállnak le egynél töbször nagyjavítás nélkül betonon kívül sehová máshova...
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..