C-2 (Kawasaki, Japán)

Japánban vannak egyáltalán alkalmas területek kiépítetlen repülőtérnek? Iszonyatosan be van építve az egész ország. Export szempontból talán szerencsésebb lett volna, ha erősebbek a futók, de gondolom a C-2-t is szigorúan hazai igények szerint tervezték.
Szükségreptérnek alkalmas terület kb. egyáltalán nincs, de szinte egymást érik a kiválóan megépített, bár kissé "rövid" repterek. /Ezért a Malév anno erősebb hajtóművekkel szerelt B762ER gépekkel teljesítette a japán charterjáratait./ Tehát a C-2 Japánban megfelelő, de a nemzetközi piacon eladhatóbbak a szükségreptereken is használható típusok...
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: wolfram
ELINT változat.

TdvR22xhVTbvLzn6Mpe9X0C9fXBuRUO9aRKfNkqWsEE.jpg
 
Ezek szerint még a japánok sem tudják megoldani, még egy ekkora gépen sem, hogy egy ELINT gépen ne legyen plusz dudor :cool:
 
Bébi Big Mac. :D

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Nehezen tudom értelmezni az ajtót. Két ajtaja van? Egy külső, ami áramvonalassá teszi a gépet és egy belső? Közte meg egy terasz?
Ez azért néz ki így, mert ez a bevágás a futóműgondola hátsó részén van.
Így talán érthető lesz:
Kawasaki_XC-2.jpg


Ha jobban megnézed a hátsó-oldalajtó előtt ezen a képen is látszanak a "pöttyök".
 
Nehezen tudom értelmezni az ajtót. Két ajtaja van? Egy külső, ami áramvonalassá teszi a gépet és egy belső? Közte meg egy terasz?
Amennyire belső képekből meg tudtam állítani, a hátsó ajtó felfelé nyílik, a gép belsejébe simul. Tehát nyitáskor először beljebb siklik, majd felfelé a falba. Záráskor fordítva, lecsúszik, majd kisiklik.
 
Nehezen tudom értelmezni az ajtót. Két ajtaja van? Egy külső, ami áramvonalassá teszi a gépet és egy belső? Közte meg egy terasz?
Ilyen méreteknél már nincs olyan hogy egyszerű egyrétegű aluborítás jelentené az ajtót. Nem két ajtó van hanem két-rétegű, vagyis térbeli szerkezet az ajtó (ugyanúgy mint a nyitott deflektor is, az is térbeli szerkezet), az ajtó két rétege közötti tér meg jól kihasználható pl. egészségügyi/elsősegély mentőfelszerelés, esetleg üzemeltetési felszerelések tárolására. Itt ráadásul az ajtó alsó részén még van egy plusz áramvonalazó réteg is, ami leköveti a törzs alsó részének kontúrját. A "terasz" az zárt ajtónál se kívülről se belülről nem látszik. Az ajtókereten egyébként jól látszik az a két majdnem függőleges, íves vezetőpálya, amin az ajtó mozog nyitáskor-záráskor görgőkkel megvezetve.