Ezek az ajtók a tetején búvónyílások? Vagy karbantartáshoz vannak?
Mellé van írva! Oda van nyilazva!!! Ne nekem kelljen már PISA tesztre mennem helyetted!Ezek az ajtók a tetején búvónyílások? Vagy karbantartáshoz vannak?
![]()
Basszus, a figyelmetlen nézés! Ott a Rescue. Bocsi, köszi!Mellé van írva! Oda van nyilazva!!! Ne nekem kelljen már PISA tesztre mennem helyetted!![]()
Mivel alkalmanként ez is több száz embert szállít fontos hogy mindenki 90 sec. alatt el tudja hagyni a gépet akkor is ha a gép esetleg vízen landol.Ezek az ajtók a tetején búvónyílások? Vagy karbantartáshoz vannak?
Minden gépnél, nem?Mivel alkalmanként ez is több száz embert szállít fontos hogy mindenki 90 sec. alatt el tudja hagyni a gépet akkor is ha a gép esetleg vízen landol.
E célból a tetőn is nagy búvónyílások vannak kialakítva.
Nem csak ennél a gépnél hanem pl. a KC-390.nél is.
Ld. lent a tesztet
Utasszállítókon a tetőn nincs vészkijárat, csak oldalt.Minden gépnél, nem?
Minden utasszállító gépet tudni kell gyorsan kiüríteni, csak az alsó szárnyas gépeknél vízreszállásnál - ha egybenmarad a gép - a törzs a felszínen marad.Minden gépnél, nem?
Ez elvileg nem széria gép, hanem az egyes számú (201) prototípus.Ezek szerint valamelyest működik aszfalt nélkül is.
Jó nagy dög azért a C-2.
![]()
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..