flying faster = save fuel?
http://www.af.mil/News/Article-Display/Article/1387662/could-flying-faster-save-the-air-force-fuel/
http://www.af.mil/News/Article-Display/Article/1387662/could-flying-faster-save-the-air-force-fuel/
http://nation.time.com/2013/04/02/costly-flight-hours/
Ha ennek van köze a valósághoz, akkor egyáltalán nem akkora hülyeség CAS-re használni a B-1B-t. Fegyverzetmennyiség és járőrözési idő egy feltöltéssel.
http://nation.time.com/2013/04/02/costly-flight-hours/
Ha ennek van köze a valósághoz, akkor egyáltalán nem akkora hülyeség CAS-re használni a B-1B-t. Fegyverzetmennyiség és járőrözési idő egy feltöltéssel.
Legalábbis kb évtizedekkel ezelőtti cikkek szerint (máso szerint meg jó ötlet)
Mennyi repidőt zabált fel?
mennyire tett oda a stratégiai csapásmérő képességnek?
mibe került?
Témában pedig: tényleg jó ötlet 5.gen gépeket arra használni, hogy világvégén pic-upikra, droglaborokra vadásszanak velük?
Egy sérült F-22-es hat év után újra repülhet majd...
"A F-22, # 02-4037, was badly damaged when it failed to lift off during a touch-and-go at Tyndall Air Force base in 2012. The jet will soon be servicable again next March after a six-year repair job."
Olyan oroszos tempò![]()
A radar azért "nem dobálja el", mert a T-38-ban nincs semmiféle radar, így csak manőverező légiharc gyakorlására alkalmas.Volt már? T-38 gyakorlaton gólt rúg. A radar itt nem dobálja el (mint a rafale-s videóban); lehet, hogy szögvisszaverőkkel repült.
Én valami teljesen sima felületű egységesen lekezelt gépről vizionáltam - eddig.
Lehet, hogy ez egy javítgatott, gyakorló TESCO gazdaságos.
Súroló fényben ...
![]()
https://pbs.twimg.com/media/DU6K5dtV4AALwW0.jpg
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..