Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az oroszoknál? Kazánlemezből!Nana, álljunk meg egy pillanatra. Kékre égett acéllal is és titánnal is találkoztam már repülőgépeken bőségesen, de kékre égett kompozittal még soha életemben. Ezen a fotón viszont a bal hajtóművön a GSF lamelláin szép nagy kékre égett foltokat látok. Szóval a kérdés: van-e olyan kompozit, amely nagy hőterhelés hatására kékre éghet, vagy ezek a lamellák még nem kompozit-gyártmányok hanem fémből készültek?
Ha minden igaz jövő vasárnap az Orosz Föderáció Védelmi Minisztériumának 30. Központi Tudományos Kutatóintézete munkájának ismertetése alkalmából a PAK-FA-ról és annak kabinjáról, helikopteres sisakcélzókról lesz szó vasárnap a Vojennaja Prijomka adásában.
Látszik, hogy használták(tesztelték) a gépágyút. Egyébként ez a gép is kint járt Szíriában.
Miért csak a Szu-57 kapja majd meg? És az meg milyen hülyeség, hogy ha aktív manőverezést igényel a feladat, akkor új, ha nem akkor a régi ruha lehet használva. Nem kell mindig toppon legyenek? Nem üthet be valami, ami egy rutin oda-vissza repülést hirtelen átvált egy őrült manőverező légiharcba vagy menekülésbe?
Miért csak a Szu-57 kapja majd meg? És az meg milyen hülyeség, hogy ha aktív manőverezést igényel a feladat, akkor új, ha nem akkor a régi ruha lehet használva. Nem kell mindig toppon legyenek? Nem üthet be valami, ami egy rutin oda-vissza repülést hirtelen átvált egy őrült manőverező légiharcba vagy menekülésbe?
Miért csak a Szu-57 kapja majd meg
Milyen 4. gen nyugati gépen alap a sisakkijelző? De itt most a G-ruháról volt szó, ami valószínűleg a leg egyszerűbben integrálható részegység, lazán megkaphatnák a többiek is, épp annyival többet kell gyártani, esetleg más csatlakozóval.Nem jöttél még rá hogy a K-77M K-74m2-őn át a sisakkijelzőig mindent csak a pakfa kap meg ami alap egy nyugati kínai 4 gen gépen?
A VPKn volt kép is róla.Szerintem ez valami újságírói ferdítés lesz. Vagy egy Zvezda irányából a médi felé kiadott bullshit.
Én se látom be, minek kéne pont a g-ruhából kétféle szett. Hacsak nem abból indultak ki, hogy a kifejezetten elfogóvadász feladatkörre felküldött hajózó a spec változatot viseli, míg a multirole feladatnál elég a hagyományos is. Sok útvonalazás, max néhány elkerülő manőver, ehhez jó a klasszikus öltözet - gondolhatják ők.
De ez így elég életszerűlen.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..