Szerintem egy Boeing vagy Airbus esetén minmum 3-5 év amire a szerződés aláírásától számítva leszállítják az első gépeket. Ezek akkora vállalatok, hogy ennél kisebb határidőkben és lefedettségben nem gondolkozhatnak, minimum ekkora intervallumra nekik szerződéseik kell legyenek. Az oroszoknak ez egy új gép, de ha még kell teszteljék mondjuk 5 évet mire végleges lesz és minden jó lesz vele, akkoris szinte ugyanott vannak időben a perzsák, mint egy Airbusos megrendelés esetén. A "gyakorlati tapasztalat nulla" kijelentésed meg vegytiszta hülyeség. Az irániak meg biztosan jobban járnak vele, mint egy olyan szállítóval, aki hajlamos elkaszálni az üzletet valamilyen szankció miatt vagy később megtagadná az alkatrészellátást. A 3 szállítóra való oszlás is csak azért volt, hogy az amerikai meg az EU-s lobbi is legyen meg, de úgy látszik ez nem volt elég. Így marad az orosz, ami egy hatalmas megrendelés lesz ugyanabból a tipusból, ez az egységáron is meg fog látszani és a szervízelést is olcsóbban meg tudják majd oldani.