Fúúú, ezek a csavarok...
...hát ez egyáltalán nem tűnik lopakodó gyártástechnológiának.
Nyicsevó,ők így lopakodnak.


Fúúú, ezek a csavarok...
...hát ez egyáltalán nem tűnik lopakodó gyártástechnológiának.


Végre egy értelmes poszt ebben már megunt csavar témában ....
A Szu-57 kabinjának a plexije miért nem kapott olyan arany fóliát, mint pl a Raptoré?
Már nem azért, de te, mint a sokadik szakértő errefelé, úgy mégis hány lopakodót tákoltál össze eddig vagy hány fejlesztésében vettél eddig részt? (A kérdés költői, ne válaszolj.Nekem úgy tűnik, mintha a PAK-FA összes csavarja rohadna valami miatt az él alatt.
Az él fölöttiek rendben lévőeknek tűnnek. (lehet hogy azokat csak nem nyitották még ki, így nem is kopott le az eredeti festék róluk)
![]()
)Passz, lehet, hogy később majd lesz. Azt hiszem egy Gripen elemzésben írták (talán AS?), hogy a Griff arany fóliázása szinte teljesen leárnyékolja a kabint, a radar visszaverődést is megfogja, és a pilótát is védi.Mert annyira nem tartják fontosnak a lopakodást vagy nem éri akkora sugárzás a kabint hogy kelljen.
Gondolom azért, amiért az YF-22 kabintetője se kapott aranyfüst-bevonatot, mert egyik sem kész, sorozatgyártott példány. Egyébként meg a sorozatgyártású Raptorok közül se kapott mindegyik ilyen bevonatot, vannak olyan gépek amiknek csak füstszínű, kicsit zöldes a plexije.A Szu-57 kabinjának a plexije miért nem kapott olyan arany fóliát, mint pl a Raptoré?
Tudtommal kapott.A Szu-57 kabinjának a plexije miért nem kapott olyan arany fóliát, mint pl a Raptoré?
Ugyan mi a baj azokkal a lemezekkel? Megy a ki tud nagyobbat mondani verseny?A csavarok még elmennek, viszont a kabin mögötti szellőzés terelőlemezei egy-egy kisipari kézmű remek!
Nyicsevó,ők így lopakodnak.![]()



A vadászok meg szeretik a mindentlátó lérakosokat.....Lérakosok szeretik az 'ennyire' lopakodó célokat.![]()



A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..