Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

DdjfWT9Z9j0.jpg
 
Nekem úgy tűnik, mintha a PAK-FA összes csavarja rohadna valami miatt az él alatt.
Az él fölöttiek rendben lévőeknek tűnnek. (lehet hogy azokat csak nem nyitották még ki, így nem is kopott le az eredeti festék róluk)
5542018_06_13_17_49_16_Wi.jpg
Már nem azért, de te, mint a sokadik szakértő errefelé, úgy mégis hány lopakodót tákoltál össze eddig vagy hány fejlesztésében vettél eddig részt? (A kérdés költői, ne válaszolj. :) )
 
Mert annyira nem tartják fontosnak a lopakodást vagy nem éri akkora sugárzás a kabint hogy kelljen.
Passz, lehet, hogy később majd lesz. Azt hiszem egy Gripen elemzésben írták (talán AS?), hogy a Griff arany fóliázása szinte teljesen leárnyékolja a kabint, a radar visszaverődést is megfogja, és a pilótát is védi.
 
A Szu-57 kabinjának a plexije miért nem kapott olyan arany fóliát, mint pl a Raptoré?
Gondolom azért, amiért az YF-22 kabintetője se kapott aranyfüst-bevonatot, mert egyik sem kész, sorozatgyártott példány. Egyébként meg a sorozatgyártású Raptorok közül se kapott mindegyik ilyen bevonatot, vannak olyan gépek amiknek csak füstszínű, kicsit zöldes a plexije.
 
Halkan jegyezem meg, hogy az "aranyszínű kabin" az nem univerzális megoldás. Ostravában pont az volt az egyik érdekesség, hogy két F-16-os parkolt egymás mellett. Az egyiknek gyönyörű aranyszíne volt a reggeli napfelkeltében a másiknak meg olyan zöldes csillogása volt, mint az olajos csapadékvíznek.

Keresőbe toljáktok be, hogy F-16 ostrava és különféle nemzetek különféle F-16-osainak eltérő a plexi színe és nem csak a megvilágítás és fototechnika miatt szerintem. A görög kékesen és zöldesen csillog a belga a földön meg sárgásbarnás.
 
Mégis jobb lemezmunka, mint a Mig-35 kabintető.lemezelése volt, ld. 0:48-nál
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.