F-22 Raptor (Lockheed Martin,USA)

DkwF7C1XsAABD1O.jpg:large

Ha szabad kérdeznem, mit hordoz ez a Raptor a fegyverterében?

Nem tudom, de szerintem súlymakett lehet. Talán az aszimmetrikus (az egyik fő fegyverkamra üres) terhelés hatásait tesztelték.
 
  • Tetszik
Reactions: wankel
az a szerszámos láda a szárny alatt nem túl meggyőző, de a szárny is állítható, ami csak felesleges bonyolítás. Illetve a bal szárny árnyéka elárulja a "láthatatlan" fegyverzetet.
 
Most komolyan ilyenek terjengenek és érthető is ha még fordító segítségével is !!

"A Lockheed számos lehetőséget kínál az amerikai hadseregnek és szövetségeseinek: a vállalat megpróbálja megérteni, hogyan lehet korszerűsíteni a harcosokat az Oroszország és Kína által a következő tíz évben jelentkező fenyegetettség ellen" "

Kína és Oroszország által a 2020-as években kifejlesztett keresési és nyomkövetési rendszerek képesek lesznek felismerni az F-22 Raptort és az F-35 Lightning II-t.

Foton radar miatt?
IRST miatt?
pl OLS-50M ?


Most akkor az f-35 egy pénzkidobás volt? o_O
Mi ez a nagy fordulat?
 
Az X-32 szerintem már a kinézete miatt is elbukta a versenyt, mindegy milyen tartalommal rendelkezett.
 
Ha csak ennyi a terv, hogy az F-35 rendszereit beleteszik az F-22-be, akkor pár éven belűl már repülhet is az első néhány tesztpéldány, mert egy nagyobb gépbe csak nem lesz olyan nehéz beletuszkolni egy kisebb gépben elférő kütyüket. Nevezhetnénk akár block 4.0-nak is, de kétlem, hogy itt megállnának.
 
Az USAF-nak egy fia F110, annyi sincs az F-15E gépeiben. Az ilyen utólagos átalakításokat a szaúdiak voltak csak képesek megfizetni.
A Raptornak ráadásul nem csak a hajtómű gondoláit, de a beömlőket és a szívócsatornákat, továbbá az ott elhelyezett oldalsó fegyverteret is módosítani kéne.

Az se világos, hogy a lapított profilú törzshátsórészbe a két jókora átmérőjű körkörös profilú fúvócső hogyan férne be a vezérsíkok tövei által határolt keresztmetszetbe.
 
Az USAF-nak egy fia F110, annyi sincs az F-15E gépeiben. Az ilyen utólagos átalakításokat a szaúdiak voltak csak képesek megfizetni.
A Raptornak ráadásul nem csak a hajtómű gondoláit, de a beömlőket és a szívócsatornákat, továbbá az ott elhelyezett oldalsó fegyverteret is módosítani kéne.

Az se világos, hogy a lapított profilú törzshátsórészbe a két jókora átmérőjű körkörös profilú fúvócső hogyan férne be a vezérsíkok tövei által határolt keresztmetszetbe.

Fontos kiemelni, hogy nem említett hajtóműcserét a forrás!!!, az F-35 részére készített szenzorok, avionika és radarabszorbens burkolat implementálásáról volt szó.
 
  • Tetszik
Reactions: Nagy Csaba
Az F135 megoldásait, gyártástechnológiáját alapul véve szerintetek mennyire lenne drága és időigényes tovább fejleszteni az F119-et, legalább részben orvosolva az élettartam problémáit? Vagy azt egy az egyben újra gyártásba vennék megrendelés esetén?