Kint nem látom. Bent meg nincs túl meleg? Valami hidraulikus munkahengereket várnék, ami mozgatja az egész fúvócsövet.A helyükön. Akármit is jelentsen ez a kérdés...
Kint nem látom. Bent meg nincs túl meleg? Valami hidraulikus munkahengereket várnék, ami mozgatja az egész fúvócsövet.A helyükön. Akármit is jelentsen ez a kérdés...
És a 124esben?
Azt hittem, a Tu-124es a 104es módosított változata, amikor is legalább a heveny életveszályt elhárították.Nem, abban D-20-as kétáramú hajtómű volt, kb fele akkora tolóerővel. Igaz, a 124-es az kisebb, volt, mint a 104-es.
Szerinted miért így áll a fúvócső?!Kint nem látom. Bent meg nincs túl meleg? Valami hidraulikus munkahengereket várnék, ami mozgatja az egész fúvócsövet.
Nézd meg, mire vonatkozott az az igen.Tu-104-ben AL-31?
Nézd meg, mire vonatkozott az az igen.
Volt egy hosszabb litániám a kínai H-6-os bombázóról.
Nem.Tehát az AL-31F utánégető nélküli változatát exportálják a H-6-hoz?
Ok, akkor megpróbálom újra megtalálni, amire gondoltál.

Csak egyetlen oldalt kell visszalépned a meglévő kettőből.![]()

Csak egyetlen oldalt kell visszalépned a meglévő kettőből.![]()

Az orosz hajtóművekben hazai csapágyak vannak?
Igen. Ha tudsz biztosat, mondjad. A Mig15öst exportra ajánlották svéd csapágyakkal, másfélszeres üzemidővel.Ez most komoly kérdés volt?
Igen. Ha tudsz biztosat, mondjad. A Mig15öst exportra ajánlották svéd csapágyakkal, másfélszeres üzemidővel.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..