Akkor ez már hivatalos.China launches work on third aircraft carrier, Xinhua says
China has launched work on building its third aircraft carrier, Xinhua News Agency reported on Sunday.
In an article published on its WeChat account, Xinhua said that as the nation’s second, and the first domestically designed, carrier has undergone sea trials, a “new-generation carrier” is being constructed at the shipyard as per schedule.
The article, which was intended to mark the sixth anniversary of the first takeoff and landing by a Chinese fighter on the country’s first carrier CNS Liaoning, does not elaborate on the program of the “new-generation carrier”, which is believed to be the country’s third carrier. But the article is the first official confirmation.
Chinese weapons enthusiasts and foreign observers have long asserted that China has begun to build its third carrier at China State Shipbuilding Corp’s Jiangnan Shipyard Group in Shanghai, speculating that it will be bigger and mightier than the Liaoning and the second carrier, which is yet to be named.
A publicity officer at China State Shipbuilding Corp’s headquarters in Beijing refused to comment on the matter.
Publicity officers of the People’s Liberation Army Navy could not be reached on Monday morning.
Nem nagyon hiszem. Azzal indít a cikk, hogy csúszik, meg gondok és azzal támasztja alá, hogy hivatalosan bejelentették, hogy épül a harmdik. A másik gond a cikkel, hogy WS hajtóműveket emleget, de a hordozófedélzeti gépeken orosz AL-31 van.Csúsznak az új kínai hordozók, élettartam gondok a J-15-ösök hajtóműveinél, csökkenő költségvetés.
https://www.scmp.com/news/china/art...K5OUKTHmZl2cpC2w4w3A-PG5ongWR4OlnA144UHAnA6H4
A hajtóműre nem figyeltem, hogy a J-15 pontosan melyiket használja. A többit én Magyarországról nem tudom megítélni. Ezt a 800/1500 órát csak álmodta az író, vagy a J-11-esek WS-10-esei ennyit bírnak?Nem nagyon hiszem. Azzal indít a cikk, hogy csúszik, meg gondok és azzal támasztja alá, hogy hivatalosan bejelentették, hogy épül a harmdik. A másik gond a cikkel, hogy WS hajtóműveket emleget, de a hordozófedélzeti gépeken orosz AL-31 van.
Ezen a ponton abba is hagytam az olvasást.
Sehol nem adtak meg pontos datumot hivatalosan a hajok atadasaba sot eleg titkoltak /keveset szivaroktattak./ az epitest is... Ki lenne az aki leelenorzi hogy memmyit csuszik ha csuszik es ezt milyen megfontolasbol hozna nyilvanossagra ha igy is lenne? Ha lemaradas lenne es be kellene hozni behoznak ebbe biztos vagyok boven van annyi atcsoportosithato vagy szabad kapacitas...
A fedélzeti klón Szu 27-ről többször lehetett olvasni, hogy nem elégedettek vele. Az esetleges saját cucc (nem koppintott orosz/ukrán) meg még itt sem tart.
Nekem korántsem tünik döglötnek.Kijött elösször egy demonstrátor változat,mint ahogy az F35 első elgondolása még kacsaszárnyú technologiai kisérletnek.Most tartanak az YF változatnál,és amit belinkeltél,alighanem az lesz a sorozatgyártható modell.J-31-re tippelnék aminek voltak jelei is
Alig pár hónapja linkeltem ezeket
Persze bevallom hogy a j-31 program eléggé döglöttnek tűnik nekem
![]()
Haditengerészet zászlaja
![]()
Igazabol a hajoepitesnel a modern vilagba pont hogy kevesebbet tud barki egy hajo kesszenletenek fazisarol mint regen. Hala a blokkos epitesnek. Nem lehet tudni hany blokk van hangar alatt es hany a szabad egen ahogy azt se lehet tudni hogy egy blokk memnyire van kesszen? Ma mar nem kell megvarni pl a hajo test elkeszuleset hogy erdemi belos munka tortenjen. Egy blokkot 90% kesszenleti szintre be lehet akar rendezni beepites elott... Ilyeneket muholdrol nem latni...
Tényleg az USA adóságának 5%-a náluk van, ezzel biztosan térdre kényszerítik a gonosz Amerikát a jó kínaiak! A sok saját értéktelen papirjaik mellett biztosan azt fogják eldobni ami mindig fizet, ugye?A hordozókkal nem lassítani, hanem gyorsítani fognak, március 1.-vel eldúrvuló kereskedelmi konfliktus jöhet, ők hitelezik USA-t, erre Trump akarja megmondani mit csináljanak, meg mit nem:
https://www.napi.hu/nemzetkozi_gazd...KwdJq5ZEsWlW_k0SNLgB_s6m6L9yavcec0yNnoYsBip6Q
Nem írtam ilyet, honnan veszed, hogy értéktelen a kínai jegybank eszközei? 2008-as válságkor, nem is tudom ki ment a gazdihoz, hogy megköszönje, a FED papírok vásárlását? Kína nélkül, teljesen más lefolyása lett volna ennek a válságnak, a globalizált világban az ő GDP bővülése támasztotta a jegybanki pénzhegyeket, de már ezt leírtam többször is.Tényleg az USA adóságának 5%-a náluk van, ezzel biztosan térdre kényszerítik a gonosz Amerikát a jó kínaiak! A sok saját értéktelen papirjaik mellett biztosan azt fogják eldobni ami mindig fizet, ugye?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..