[BIZTPOL] Kína

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


Ettől a sok kütyütől lesz zombi az emberiség,már most is túltoltuk szerintem.
A közösségi médiától agyhalott a fiatalok zöme.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Úgy látszik a rendszer még nem működik élesben:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Úgy látszik a rendszer még nem működik élesben:
A videó címében is mondja, hogy 2022-re készül el.
Ettől a sok kütyütől lesz zombi az emberiség,már most is túltoltuk szerintem.
Itt ebben a kérdésben, mármint a közlekedésben a legtöbb bajt pont az ember okozza. Ha itt kiküszöbölnék, lehet kevesebb lenne a baleset.
A közösségi médiától agyhalott a fiatalok zöme.
Ezzel viszont nagyon is egyetértek.
 
  • Tetszik
Reactions: Roni
Ma két új kínai TGV-vonalat vezetnek be. Ez a Jinan-Qingdao vonal 307,9 km és a Qingdao-Yancheng vonal 428 km.
DvU-MG3XcAAN_W8.jpg
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: zsolti
Már jó ideje olvaslak titeket itt, és kissé nyomasztóvá kezd válni ez a hajóépítési tempó. :) Van esetleg szakszerű becslés arra, hogy így folytatva mikorra tud kína kikezdhetetlen fölénybe kerülni a vitatott dél-kínai tenger térségében?

sávok vannak. First island chain jelentős részén akkor mehet vmi víz felett ha engedik. A terv ennél persze sokkal több, nagyon gyorsan épül a kékvizi flottájuk és nemsokára a gazdasági érdekeiket katonaival is keményen meg tudják majd támogatni.

Van egy gyanum, hogy 10-20év múlva rengetegen nagyon vissza fogják sírni a "gonosz" amikat.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.