Szállítógépek váltása a MH-nél

Senki sem látta az új Falcon 7X-et kecskeméten a családi napon?...nagy a csönd. :confused: Hallani, hogy susog a szél. Csak nem éretem mit mond,...mert nem tudok szélül :D
 
Senki sem látta az új Falcon 7X-et kecskeméten a családi napon?...nagy a csönd. :confused: Hallani, hogy susog a szél. Csak nem éretem mit mond,...mert nem tudok szélül :D

Valahol valamilyen célból átépítik? Ilyenkor szokott eltűnni egy új beszerzés.... (katonai célra gondolni sem mertem, realista vagyok :-) )
 
  • Tetszik
Reactions: therob
Hm...ha visszakeresnénk az érkezési dátum alapján az FR24-en az (ideiglenes) lajstromát, talán meg lehetne nézni tovább repült-e...
 
...... Ha mar olyan puszi pajtasok lettunk mostanaban veluk.

Ezt az aprosagot igazan megtehetnek ezzel a szegeny kis Falconnal.......
 
Hm...ha visszakeresnénk az érkezési dátum alapján az FR24-en az (ideiglenes) lajstromát, talán meg lehetne nézni tovább repült-e...

Folyamatos megfigyelés alatt áll :cool:
A régi lajstrom, az ideiglenes lajtrom és a lehetséges jövőbeli lajstromok is, de az érkezés óta eddig nincs nyoma mozgásnak.
Valószínűleg az egyik kecskeméti hangárban van még mindig eldugva, ahol a kiképzett pilótákra és a hivatali bürokráciára vár, hogy hivatalosan magyar lajstromba kerülhessen. (Az A319-esek 2018 januárjában érkeztek Kecskemétre és csak áprilisban kezdtek el repülni.)
 
Folyamatos megfigyelés alatt áll :cool:
A régi lajstrom, az ideiglenes lajtrom és a lehetséges jövőbeli lajstromok is, de az érkezés óta eddig nincs nyoma mozgásnak.
Valószínűleg az egyik kecskeméti hangárban van még mindig eldugva, ahol a kiképzett pilótákra és a hivatali bürokráciára vár, hogy hivatalosan magyar lajstromba kerülhessen. (Az A319-esek 2018 januárjában érkeztek Kecskemétre és csak áprilisban kezdtek el repülni.)

Benned bíztam :D Köszönöm ;)
 
Olyan sokszor téma itt(htka), hogy szerintünk nincs meghatározva az MH feladata, mert úgy kéne vásárolnunk, ha tudnánk mi a jövőbeli cél, mire gondolnak, mik lesznek a feladatok stb.
Itt a szállítók váltásánál is volt már téma, hogy mire kellhetnek.
Bennem megfogalamzódott egy cél.
Írjátok, hogy a legjobb választás a Brazil gép lenne, én is azt favorizálnám, az összes adatot összevetve,de..
A jelenlegi politikai helyzetet figyelve, én a legfontosabb feladatnak azt látom, hogy egy esetleges határon túli magyarok elleni akciót tudjunk valamennyire kezelni. Erre pedig a legjobbnak a C-27J-t vagy a CN-t látom alaklmasnak, ugyanis a kisebb méretük lévén jobban tudnának ellátst szállítani a diverzánsként tevékenykedő kisebb csoportoknak. Brazil gép nagyon jó arra, hogy egy csomó cumór Afganisztánba vigye jó gyorsan, de erre én a C-17-est alkalmaznám, mivel a szomszédos ügyek komolyabbak kell hogy legyenek számunkra.
Oké, hogy a legideálisabb ilyenkor a helikopteres szállítás, de ha már amúgy is kell , hogy legyen szállítógépes flotta, akkor legyen már az is képes egy ilyen jellegű feladatra.
 
Valaki olvasta a topicot?

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
airbus-military-product-update-2012-9-728.jpg



oRRDW.jpg


C-27 Spartan
9yc0C.jpg



Tulajdonképpen mit szeretnének szállítani a rámpás szállítógéppel?
Mintha azt mondták volna, hogy járműveket akarnak önállóan szállítani, hogy ne függjenek senkitől.
De se a Boxert, se a Pumát nem bírja el még a KC-390 se.
A Humvee-t és a Mercedes terepjárót meg elviszi a C-27 is a reklám szerint. (A C-295be nem férnek bele.)
 
Én úgy tudom c-295 képes légi utántöltésre:
https://www.airbus.com/defence/c295.html

^
Air-to-Air Refueling
With a removable refueling kit, the C295 can be easily transformed into a tanker aircraft that is able to provide up to 6000kg of fuel to fixed and rotary wing receivers.^

Vagy te valami másra gondoltál?

Karácsony előtt volt itt a Spanyol külügyminiszter tárgyalni és akkor is elnyomták a szokásos dumát hogy fókuszáljunk arra aminben egyetértünk ne pedig arra amiben nem stb stb. Ez ugyan így történt a franciákkal meg a németekkel a bejelntések előtt.És hát ráadásul ez is airbus termék.

https://888.hu/article-szijjarto-spanyolorszag-fontos-szovetsegese-magyarorszagnak

Ár a neten 22-28 millió dollár között szór. Az olyan 7 milliárd/db újonnan de ugye szó volt használt gépekről is. Szóval ha tényleg 75 milliárdot kapott rá akkor azért ezt meg lehet oldani szerintem. Meglátjuk :)

Szerintem a C-27 Spartan-nak nincs "tanker változata". Nem találtam róla se képet, se videót.

A 75 milliárd HUF az 265 millió USD. Abba azért elég sok minden belefér. Akár KC-390-esek és C-295-ösök egyesen is.

Bárhogy is lesz, még sok idő, mire megérkeznek a szállítógépek.

Így már megint megtörténik az a szégyen, hogy ugyanúgy nem lesz elég rámpás szállítógép a májusban kezdődő Baltic Air Policing feladatok teljesítéséhez, mint ahogy az elsőhöz sem volt. Akkor a csehektől és a litvánoktól kértek szállítógépes segítséget. Épp 3 éve jöttek vissza a Baltikumból, azóta nem történt semmi. Vagy majd megoldják a 4 utasszállítógéppel? :confused:
 
  • Tetszik
Reactions: borisz
Szerintem a C-27 Spartan-nak nincs "tanker változata". Nem találtam róla se képet, se videót.

A 75 milliárd HUF az 265 millió USD. Abba azért elég sok minden belefér. Akár KC-390-esek és C-295-ösök egyesen is.

Bárhogy is lesz, még sok idő, mire megérkeznek a szállítógépek.

Így már megint megtörténik az a szégyen, hogy ugyanúgy nem lesz elég rámpás szállítógép a májusban kezdődő Baltic Air Policing feladatok teljesítéséhez, mint ahogy az elsőhöz sem volt. Akkor a csehektől és a litvánoktól kértek szállítógépes segítséget. Épp 3 éve jöttek vissza a Baltikumból, azóta nem történt semmi. Vagy majd megoldják a 4 utasszállítógéppel? :confused:

Azt a 75milliárdot elég rég bedobták már a köztudatba, vajon aktuális még, vagy a nagy költekezésekkel emelték a tétet? Ha még él, akkor vajon a Falcon/Airbus is ebből lett megvéve?