J-20 (Chengdu, Kína)

49326577_1938351976201721_7258618446772961280_n-jpeg.530606

49454831_1938351919535060_7794858964948090880_n-jpeg.530607
 
  • Tetszik
Reactions: Python
Nyolc éve szállt fel
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
[0]=68.ARCn8_b6OkrJDLy0Oc8pI9bQjx8IwlniBzsIYriB5u_IdEtfpr9MrdcXtq3o-6f2kVLb4t-F7CE4jpa1kAzuFRAHoGbIKoeFHTJodAK894EyKWV7IDXbpmj0bpILJhZMz9fgadLiiQHYSFq9qBLr2GbjrUYhDeqqyC9gzTSDhbmjIMV8gmUPPZ9d2g8O7BjeYf_-VzZoLypb7LnTm9IWE8MYI4WZt9k2cU3B9MUhMqUEMbArPkhHzOFaKNwBwvaXQvRf1NgrX6MWuj28qqCd6fYKgLlVDuxLbKixpdMMFqMV8Eubk6XKhI2J_QH1ndpcpPgSueCuxNiA-rdujTMERY257pj3F_c2J5VWJDt5NvhB-vmrMMXyADE&__tn__=-R
 
  • Tetszik
Reactions: Roni and arbalest
Masszív hűtőnyílások vannak a függőleges vezérsík alatt. Mihez tartozhat?

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
A PLAAF 9. brigádja, amely Kína keleti partján található Wuhuban, ma az első 2 J-20 harcosát kapja. Ez azt jelenti, hogy a program megnyitása után nyolc évvel a gépet hivatalosan az első vonalakhoz rendelik, különösen az Egyesült Államok és szövetségesei ellen.

Dwx0--3UYAAbLQ8.jpg
 
Masszív hűtőnyílások vannak a függőleges vezérsík alatt. Mihez tartozhat?

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Talán Allesmornak van valamilyen ötlete.

A SU-57-nek is van valami levegő beömlő a vezérsíkjai alatt. Talán volt is szó róla, hogy miért, de bevallom, nem emlékszem már rá.
 
Ha nincs is hivatalosn infó, csak pletyka szintű, de lehetséges, hogy hadrendbe állt.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
[0]=68.ARDDzq0hFWLgHMsfaiuVqAp39mGOi0EyN7umfDEP4CdBsPIq8Q_JCmOfSCgsATClEvWXjqlZ8V6xy5G66MyDYBoeFNhlCzK4dOLNiFKZQYzagnZdIPGS_5JnUDeGGSCRG6G8mDkqC4b6ZZl5u4qxmSKVvLJlbJ_V4rd20DqXvFunq4CvHBz4Z1pDEnGHLgoES7N1Iwmruc6spRw-qtLCGJElTmb-FFAktKTXwboZCXi8Byg7rWLaKYbW0mK6gWOSx4yeBGJezdJc1eO0RP4IBQbEMhnO178pufHnHFvvgLeMk0ZL3W9xfkb-BAx2ppb-32ZPDvnkev2lSZH6wnRwqTS10WbmiPOjhOxsRIn47JljoIBHBIkCHO47&__tn__=-R
 
Úgy tűnik, a kínaiaké lesz az első kétüléses lopakodó vadászbombázó megépítésének dicsősége
Van pénz!

http://www.aerotech.hu/newsdetail.php?tdate=2019-01-24&ttitle=Kína_J-20_vadászbombázó_harci_repülőgép_lopakodó_USAF_FB-22

Na ha ezek után nekem valaki a kínai ipar amerikát lepipáló szintjével jön, a sorozatgyárthatatlan grafén páncéllal meg a működő fotonradarral és hasonló gyökérségekkel, kiröhögöm.
Az F-35 a legmagasabb szintű csapásmérést megoldja egy pilótával már most (beleértve alacsony magasságú behatolást, SEAD, stb) - a PCA meg még bonyoulutabb feladatokhoz (pl. a kínai által említett EW, náluk adaptív counterm.) AI-t használ a koncepcióban. A két pilótás felállás a 4.th gen után simán kiváltható, semmi létjogosultságát nem látom. Az automatizáltság kivált minden RIOt.
A kétüléses vadászbombázó számomra egy zsákutca, egyrészt a több mint duplázott tömeg (létrenntartó rendszerek, ülések + az elvett hely üzemanyagtól), másrészt a megövekedett költségek miatt (2 pilóta - dupla költség a kiképzés, ellátás, fizetés, készenlét, stb...). Atom sok pénz manapság. Bombázó alatt ez simán értelmetlen (ott is a hosszú repidő miatt kell max).
 
Na ha ezek után nekem valaki a kínai ipar amerikát lepipáló szintjével jön, a sorozatgyárthatatlan grafén páncéllal meg a működő fotonradarral és hasonló gyökérségekkel, kiröhögöm.

Soha senki nem írt itt az amerikait lepipáló kínai iparról.
Te valami önkéntes USA védő Don Quijote vagy? Gondolom, már a pilóta ülésed alatt is ruszki meg kínai kémeket keresel.:D
 
Soha senki nem írt itt az amerikait lepipáló kínai iparról.
Te valami önkéntes USA védő Don Quijote vagy? Gondolom, már a pilóta ülésed alatt is ruszki meg kínai kémeket keresel.:D

Vártam melyik rajongóm talál meg előbb - gratulálok. Kapsz egy pacsit!
Továbbiakért kéretik fellapozni a kínai iparról szóló híradások többségét - nagyjábol olyan eufória van, mint annó a szovjet technika iránt volt a hatvanas években. Kb. a világ rettegjen az ébredő óriástól érzést lebegtenek be (Holott az oroszoktól kunyiznak millió dolgot, hajtómű a legtriviálisabb).

BTW technikai jellegű hozzászólásnak jobban örülnék a topicban, inkább arra a részre reagálj, kíváncsi vagyok a vélenyedre a koncepcióval kapcsolatban (2 üléses).