Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

Pont te mondtad az előbb: "Most lett 4. gen hajtóművük amit rendszerbeállítottak ez az oroszoknak a 80-as évek elején az amiknak meg a 70-es évek elején közepén már meg volt."
Szóval akkor ledolgozták ezt a hátrányt és lett nekik is 4 gen. hajtóművük.
45 év késéssel. Ez a késés most is megvan. Az F-22es tíz éve szolgálatban van olyan csodahajtóművekkel, amilyen a kínaiaknak sose lessz.
 
  • Tetszik
Reactions: Robur
45 év késéssel. Ez a késés most is megvan. Az F-22es tíz éve szolgálatban van olyan csodahajtóművekkel, amilyen a kínaiaknak sose lessz.

Mind ezt úgy,hogy az F-119 egyes eleme( szögletes fúvócső)ma már tökéletesen elavult vagy inkább túlhaladott technológia.
 
  • Tetszik
Reactions: Robur
Na ezt magyarázd el kérlek.
Szerintem ezt a képességet egyszerűen feladták az olcsóbb gyárthatóság miatt. Nincs itt kérem semmi meghaladás, vagy elavulás, csak kevés pénz. A kocka fúvócső most is jobb, és a jövőben is jobb lessz, mert a fizika nem változik.
 
Szerintem ezt a képességet egyszerűen feladták az olcsóbb gyárthatóság miatt. Nincs itt kérem semmi meghaladás, vagy elavulás, csak kevés pénz. A kocka fúvócső most is jobb, és a jövőben is jobb lessz, mert a fizika nem változik.

Mi a véleményed arról,hogy a kerek fúvócsövek is csökkentett RCS-jűek?Esetleg arról,hogy a hátsó reflexió döntő részét nem a gázsebességfokozó adja hanem a hajtómű lapátjai meg lángstabilizátorok?
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
Mi a véleményed arról,hogy a kerek fúvócsövek is csökkentett RCS-jűek?Esetleg arról,hogy a hátsó reflexió döntő részét nem a gázsebességfokozó adja hanem a hajtómű lapátjai meg lángstabilizátorok?
Akár igazak is lehetnek. Szerintem viszont nem lényegesek.
 
Szerintem ezt a képességet egyszerűen feladták az olcsóbb gyárthatóság miatt. Nincs itt kérem semmi meghaladás, vagy elavulás, csak kevés pénz. A kocka fúvócső most is jobb, és a jövőben is jobb lessz, mert a fizika nem változik.
Na most fizikailag jobb a kerek fúvócső/GSF, mert gázdinamikailag jobb, hőterhelés/eloszlás szempontjából is jobb, áramlástanilag is jobb, élettartam/üzemeltethetőség miatt is jobb. Max gyárthatóság miatt lehet olcsóbb a szögletes, de ebben se vagyok biztos.
 
Pont te mondtad az előbb: "Most lett 4. gen hajtóművük amit rendszerbeállítottak ez az oroszoknak a 80-as évek elején az amiknak meg a 70-es évek elején közepén már meg volt."
Szóval akkor ledolgozták ezt a hátrányt és lett nekik is 4 gen. hajtóművük.
Nana, ha én az atlétikai VB-n maratoni versenyen fél nappal később futok be ugyanabba a célba mint a győztes, akkor mitől dolgoztam volna le a hátrányomat?!! :D
Közbe meg az élboly már a következő versenyt is megnyerte!! :p
 
Na most fizikailag jobb a kerek fúvócső/GSF, mert gázdinamikailag jobb, hőterhelés/eloszlás szempontjából is jobb, áramlástanilag is jobb, élettartam/üzemeltethetőség miatt is jobb. Max gyárthatóság miatt lehet olcsóbb a szögletes, de ebben se vagyok biztos.

Abban sem mert marha erősre kell csinálni a kerek és szögletes rész átmenetét(fogy is az F-119 rendesen).
 
A szögelets fúvócső egy repüléstörténeti vakvágány, a nyolcvanas években erre esküdtek a stealth technológia konstruktőrei, de mára már akad jobb megoldás a hagyományos fúvócső vonalon is.
A kompozit lamellás és kívül-belül alaposan hűtött ejektoros/Laval fúvócső kombináció, amit az F-35-ösön (és korábban a LOAN-on is) is láthatunk, illetve, amit a 30-as hajtóműhöz is fejlesztenek, ezt a kérdést végleg visszaterelte a kör keresztmetszetű fúvócsövek világába.
 
Eddig is 4.gen hajtóművekről beszéltünk...
Ok és ott lett kínai is. Ok, hogy lemaradással, de most van. Tehát elmondhatjuk, hogy ezt a lemaradást jól-rosszúl de ledolgozták. Kb. 2008 óta rendszerben van a kéthajtóműves vadászaikon és a fejlesztés nem szünetel.
???
 
Ok és ott lett kínai is. Ok, hogy lemaradással, de most van. Tehát elmondhatjuk, hogy ezt a lemaradást jól-rosszúl de ledolgozták. Kb. 2008 óta rendszerben van a kéthajtóműves vadászaikon és a fejlesztés nem szünetel.
???

Pont ezt mondjuk,az nem ledolgozás,hogy 30-40 évvel később lett valamilyen(mert olyan jól sikerült,hogy a J20-ba nem merték berakni...)
 
Pont ezt mondjuk,az nem ledolgozás,hogy 30-40 évvel később lett valamilyen(mert olyan jól sikerült,hogy a J20-ba nem merték berakni...)
Ez már szőrszálhasogatás, de legyen. Ha néhány év múlva belerakják akkor elkönyvelhetjük, hogy ledolgozták. Nekem így is megfelel.
 
  • Tetszik
Reactions: Pocok75
Azért én arra nem esküdnék meg, hogy ha a kínaiak megkapnák a "harmincast" nem lenne meg azonnal hozzá az összes tervdokumentáció. Valamelyik "hüvely" :D:Dszerver pdfben töltené le nekik!:D:D

Off, de Szu-35ösök mennyit repülnek? Valamiért nincs tele a net képekkel.