Kérlek oszd meg velem, mi mást tudsz meg többet ennél?
- Bevetési módszereket - elmész hadgyakorlatra és megosztod, meg amúgy is, mert hogy működsz együtt a többiekkel?
- A gép kisugárzási képe, a frekik, etc... ez a lényeg. Mire is jó az ALIS? Elmondja milyen gyakran repülsz, milyen paramétereket csinál a gép... és? A gyár szerinted mikor átadja és supportot ad, mit nem tud? Még a rohadt pilótáid sisakjába a fejformához passzoló bélést is ők csinálják.
De ok, vegyünk egy Szu-35-öst. Mondj egy olyan dolgot, amit az orosz nem fog tudni, mikor elküldöd nagyjavításra és a saját adatrögzítőjüket szétszedik a műhelyben - ami dettó ugyanazt rögzíti, mint amit az ALIS átküld, csak nem real-timeban. De benne van minden, és csak nekik van erre certificált laborjuk. Én kicsit ráfeküdtem erre az ALIS témára, és valóban sok cuccot elküldött - legtöbb egyfajta feedback volt, mert egy csomó olyasmi, amiről nem szóltak.
Amúgy lejárt lemezt játszol a vörösöknek, az ALIS ezen részét a (jogos) balhé után korlátozták... most az üzemeltető eldöntheti, mit küld. Orosznak te mikor szóltál oda, hogy nem nézegeted tovább iván? Jött volna a golyó....
Ha te azt hiszed, hogy egy modern berendezés, legyen az orosz, kínai, amerikai, akármi, nincs a gyártó kezében, el vagy tévedve. Csak az egyik ország ellen megy a szisztematikus RT lejáratókampány...