Generàciós ugrás volt.Van erről leírás hogy hoygan szerepelt a háborúban? Az ellenség pilótáit meglepte ezek gépek támadása? Nagy volt a technológiai szakadék Me-262 és a p-51 közt?
A hasonlat Szerintem ott bicsaklik meg, hogy a 262-es univerzálisan nem volt használható vadászgép a hajtómű komoly korlatai es a 4 db alacsony tuzgyorsasagu ágyú miatt. Vadászgép vs vadászgép harcban, ha nem meglepetés erejevel támadt akkor a sebességfoleny önmagában keves volt.Generàciós ugrás volt.
Minden tekintetben: hajtómű (axiál kompresszor !), aerodinamika (nyilazott szárny!!), stb...
Kb. mint ma egy F35 egy 4. gen gép ellen.
A szövi bombázóknak nagy szerencséje hogy a Hitler nem ismerte fel a gépben rejlő potenciált ès mindenàron bombázót akart belőle csinálni...Majd egy évvel kèsleltette a rendszerbe állítást.
RM4- el pàrosítva komoly pusztítást vègezhetett volna a bombázók között 43 nyarán..
A P-51-ket állva hagyta. Nagy szerencse kellett hozzá hogy egyet-egyet lelőjenek (akkor is elsősorban a repterek környékén le - föl szállásnál)
Nyilván egy totálisan kiforratlan technika volt...A hasonlat Szerintem ott bicsaklik meg, hogy a 262-es univerzálisan nem volt használható vadászgép a hajtómű komoly korlatai es a 4 db alacsony tuzgyorsasagu ágyú miatt. Vadászgép vs vadászgép harcban, ha nem meglepetés erejevel támadt akkor a sebességfoleny önmagában keves volt.
Megbízhatóság terén meg eros visszalépés volt. A gázkart leheletfinoman kellett kezelni. A benzines grpen úgy rangattad, ahogy jólesik...
Szoftveres hasonlattal erősen béta állapotú gépet vetettek be.
Van erről leírás hogy hoygan szerepelt a háborúban? Az ellenség pilótáit meglepte ezek gépek támadása? Nagy volt a technológiai szakadék Me-262 és a p-51 közt?
Nem voltak meg a vadászgépként való alkalmazáshoz a felszerelések.Generàciós ugrás volt.
Minden tekintetben: hajtómű (axiál kompresszor !), aerodinamika (nyilazott szárny!!), stb...
Kb. mint ma egy F35 egy 4. gen gép ellen.
A szövi bombázóknak nagy szerencséje hogy a Hitler nem ismerte fel a gépben rejlő potenciált ès mindenàron bombázót akart belőle csinálni...Majd egy évvel kèsleltette a rendszerbe állítást.
RM4- el pàrosítva komoly pusztítást vègezhetett volna a bombázók között 43 nyarán..
A P-51-ket állva hagyta. Nagy szerencse kellett hozzá hogy egyet-egyet lelőjenek (akkor is elsősorban a repterek környékén le - föl szállásnál)

Nem voltak meg a vadászgépként való alkalmazáshoz a felszerelések.

Huhh…A vadásztaktikák erősen a fordulóharcra alapultak még, a nagy sebességű taktikát csak mintegy 8 évvel később, Koreában dolgozták ki.



Téves! RAF CosfordLondon.......de jó is volt ott (múzeum) egy egész nap!!!![]()

A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..