Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Generàciós ugrás volt.Van erről leírás hogy hoygan szerepelt a háborúban? Az ellenség pilótáit meglepte ezek gépek támadása? Nagy volt a technológiai szakadék Me-262 és a p-51 közt?
A hasonlat Szerintem ott bicsaklik meg, hogy a 262-es univerzálisan nem volt használható vadászgép a hajtómű komoly korlatai es a 4 db alacsony tuzgyorsasagu ágyú miatt. Vadászgép vs vadászgép harcban, ha nem meglepetés erejevel támadt akkor a sebességfoleny önmagában keves volt.Generàciós ugrás volt.
Minden tekintetben: hajtómű (axiál kompresszor !), aerodinamika (nyilazott szárny!!), stb...
Kb. mint ma egy F35 egy 4. gen gép ellen.
A szövi bombázóknak nagy szerencséje hogy a Hitler nem ismerte fel a gépben rejlő potenciált ès mindenàron bombázót akart belőle csinálni...Majd egy évvel kèsleltette a rendszerbe állítást.
RM4- el pàrosítva komoly pusztítást vègezhetett volna a bombázók között 43 nyarán..
A P-51-ket állva hagyta. Nagy szerencse kellett hozzá hogy egyet-egyet lelőjenek (akkor is elsősorban a repterek környékén le - föl szállásnál)
Nyilván egy totálisan kiforratlan technika volt...A hasonlat Szerintem ott bicsaklik meg, hogy a 262-es univerzálisan nem volt használható vadászgép a hajtómű komoly korlatai es a 4 db alacsony tuzgyorsasagu ágyú miatt. Vadászgép vs vadászgép harcban, ha nem meglepetés erejevel támadt akkor a sebességfoleny önmagában keves volt.
Megbízhatóság terén meg eros visszalépés volt. A gázkart leheletfinoman kellett kezelni. A benzines grpen úgy rangattad, ahogy jólesik...
Szoftveres hasonlattal erősen béta állapotú gépet vetettek be.
Van erről leírás hogy hoygan szerepelt a háborúban? Az ellenség pilótáit meglepte ezek gépek támadása? Nagy volt a technológiai szakadék Me-262 és a p-51 közt?
Nem voltak meg a vadászgépként való alkalmazáshoz a felszerelések.Generàciós ugrás volt.
Minden tekintetben: hajtómű (axiál kompresszor !), aerodinamika (nyilazott szárny!!), stb...
Kb. mint ma egy F35 egy 4. gen gép ellen.
A szövi bombázóknak nagy szerencséje hogy a Hitler nem ismerte fel a gépben rejlő potenciált ès mindenàron bombázót akart belőle csinálni...Majd egy évvel kèsleltette a rendszerbe állítást.
RM4- el pàrosítva komoly pusztítást vègezhetett volna a bombázók között 43 nyarán..
A P-51-ket állva hagyta. Nagy szerencse kellett hozzá hogy egyet-egyet lelőjenek (akkor is elsősorban a repterek környékén le - föl szállásnál)
Nem voltak meg a vadászgépként való alkalmazáshoz a felszerelések.
Huhh…A vadásztaktikák erősen a fordulóharcra alapultak még, a nagy sebességű taktikát csak mintegy 8 évvel később, Koreában dolgozták ki.
Téves! RAF CosfordLondon.......de jó is volt ott (múzeum) egy egész nap!!!