Tu-22M Backfire (Tupoljev, Szovjetunió)

Ez az utánégetés elég hipnotikus:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Oda van tekerve a megfelelő részhez.
Brutális egy jószág!!! De brutális a fékrendszere is, a MiG-21 ha nem lett volna drótkötéllel kikötve a hajtóművezéskor, akkor forszázs kapcsolásakor befékezett kerekekkel átugrotta volna a féktuskót és kirohant volna a világból! Persze "kissé" kevesebb volt a fékezhető kereke is ...
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Ez az utánégetés elég hipnotikus:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Oda van tekerve a megfelelő részhez.



Van tüdő a gépbe,az biztos.:D
Szása vágott neki egy szigorút,egyből világított a hátulja.:cool:
 
  • Tetszik
Reactions: vilmoci
Hú, ez a pilótafülke, csak gratulálni lehet a személyzetnek is. / 0:50 /

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Tu-22M3
256785.jpg
 
Ez az utánégetés elég hipnotikus:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Oda van tekerve a megfelelő részhez.

Egy ilyet veszek a szomszéd miatt, miután a szőlőszüretelésből megjön ...füredről, lesz meglepi. Gondolom a hangerő a gépen még állítható. :D :D

[(azt hiszem itt volt részletezve a hanganyag :D)
Allesmor Obranna2019.09.06. 14:37:32
Az a rész tetszett, hogy az NK22-eshez képest az NK-25-ösnél csökkent a hangerő. Ugyanis az NK-25-ös még napjainkban is az egyik leghangosabb sugárhajtómű, különösen utánégetésen.
Nyílván a valamivel nagyobb kétáramúság is kedvez a zajcsökkenésnek maximál üzemmódon és a jobban összehangolt utánégetés is egyenletesebb égést ad, ezáltal nincs annyi érces felharmónikus, nincs annyi recsegés és instabil gázlengés a forszázskamrában, de azért azt csak a közérthetőség kedvéért szögezzük le, hogy az NK-25 még így is szinte betonrepesztő dübörgéssel dolgozik.

Ezek után képzelhetjük, hogy mekkora robajjal dolgozott az a két Tu-22M2-es az NK-22-es hajtóműveivel Mezőkövesden, mikor látogatóba idetelepültek egy napra a Fekete tenger melletti bázisukról 1985-ben...]
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Egy ilyet veszek a szomszéd miatt, miután a szőlőszüretelésből megjön ...füredről, lesz meglepi. Gondolom a hangerő a gépen még állítható. :D :D

[(azt hiszem itt volt részletezve a hanganyag :D)
Allesmor Obranna2019.09.06. 14:37:32
Az a rész tetszett, hogy az NK22-eshez képest az NK-25-ösnél csökkent a hangerő. Ugyanis az NK-25-ös még napjainkban is az egyik leghangosabb sugárhajtómű, különösen utánégetésen.
Nyílván a valamivel nagyobb kétáramúság is kedvez a zajcsökkenésnek maximál üzemmódon és a jobban összehangolt utánégetés is egyenletesebb égést ad, ezáltal nincs annyi érces felharmónikus, nincs annyi recsegés és instabil gázlengés a forszázskamrában, de azért azt csak a közérthetőség kedvéért szögezzük le, hogy az NK-25 még így is szinte betonrepesztő dübörgéssel dolgozik.

Ezek után képzelhetjük, hogy mekkora robajjal dolgozott az a két Tu-22M2-es az NK-22-es hajtóműveivel Mezőkövesden, mikor látogatóba idetelepültek egy napra a Fekete tenger melletti bázisukról 1985-ben...]
Én meg egy szomesz benzines permetezője ellen.
 
Egy ilyet veszek a szomszéd miatt, miután a szőlőszüretelésből megjön ...füredről, lesz meglepi. Gondolom a hangerő a gépen még állítható. :D :D

[(azt hiszem itt volt részletezve a hanganyag :D)
Allesmor Obranna2019.09.06. 14:37:32
Az a rész tetszett, hogy az NK22-eshez képest az NK-25-ösnél csökkent a hangerő. Ugyanis az NK-25-ös még napjainkban is az egyik leghangosabb sugárhajtómű, különösen utánégetésen.
Nyílván a valamivel nagyobb kétáramúság is kedvez a zajcsökkenésnek maximál üzemmódon és a jobban összehangolt utánégetés is egyenletesebb égést ad, ezáltal nincs annyi érces felharmónikus, nincs annyi recsegés és instabil gázlengés a forszázskamrában, de azért azt csak a közérthetőség kedvéért szögezzük le, hogy az NK-25 még így is szinte betonrepesztő dübörgéssel dolgozik.

Ezek után képzelhetjük, hogy mekkora robajjal dolgozott az a két Tu-22M2-es az NK-22-es hajtóműveivel Mezőkövesden, mikor látogatóba idetelepültek egy napra a Fekete tenger melletti bázisukról 1985-ben...]

Régen volt M kövesden, kb. 8. o. lehettem átutazóban voltunk, és 2 hajtóműves volt nagyon kés féle manőver volt, elképesztő hangos volt, és nagyon tetszett. :D

Ez most jött be, most azonosultam ezzel,
és MiG-21, v. Szuhoj nem lehetett. Azóta is kerestem a hangját. Csak ez lehetett, amikor átjöttek ide. :D Majd még átgondolom, de továbbra is az a dobhártya szaggató dübörgés van bennem.

Most kapcsoltam össze magamban ezzel, mivel itt, a HSz-ben Mezőkövesd felmerült és a hanghatás!:

https://modernwartech.blog.hu/2019/09/06/a_tupoljev_tu-22m_bombazorepulogep_3_resz#c37603528

Köszi, egyik lelki problémám megoldódott. :D
 
Roni féle anyagból szívsz, nagyon ütős....
Ezt mond meg azoknak az özvegyeinek is, akiket Grúzia fölött lelőttek. Viszont nem kell megmondanod azon B1 pilóták özvegyeinek, akiket Szerbia fölött NEM lőttek le. Mivel volt vontatható csalijuk.
 
Régen volt M kövesden, kb. 8. o. lehettem átutazóban voltunk, és 2 hajtóműves volt nagyon kés féle manőver volt, elképesztő hangos volt, és nagyon tetszett. :D

Ez most jött be, most azonosultam ezzel,
és MiG-21, v. Szuhoj nem lehetett. Azóta is kerestem a hangját. Csak ez lehetett, amikor átjöttek ide. :D Majd még átgondolom, de továbbra is az a dobhártya szaggató dübörgés van bennem.

Most kapcsoltam össze magamban ezzel, mivel itt, a HSz-ben Mezőkövesd felmerült és a hanghatás!:

https://modernwartech.blog.hu/2019/09/06/a_tupoljev_tu-22m_bombazorepulogep_3_resz#c37603528

Köszi, egyik lelki problémám megoldódott. :D
SzU-24es lehetett az.
 
  • Tetszik
Reactions: jani22
Ezt mond meg azoknak az özvegyeinek is, akiket Grúzia fölött lelőttek. Viszont nem kell megmondanod azon B1 pilóták özvegyeinek, akiket Szerbia fölött NEM lőttek le. Mivel volt vontatható csalijuk.

Senki nem mondta még neked,hogy a modern rendszerek nyitott architektúrájak azza nem kell kibaszni mindent,elég csak szoftvert cserélni...