Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
vk.com/video-123538639_456255046?list=2e6a7d165e2d12d852
Brutális egy jószág!!! De brutális a fékrendszere is, a MiG-21 ha nem lett volna drótkötéllel kikötve a hajtóművezéskor, akkor forszázs kapcsolásakor befékezett kerekekkel átugrotta volna a féktuskót és kirohant volna a világból! Persze "kissé" kevesebb volt a fékezhető kereke is ...Ez az utánégetés elég hipnotikus:
Oda van tekerve a megfelelő részhez.
Ez az utánégetés elég hipnotikus:
Oda van tekerve a megfelelő részhez.
Gyanítom, hogy a 30at erősen túllépte.Van tüdő a gépbe,az biztos.
Szása vágott neki egy szigorút,egyből világított a hátulja.
Ez az utánégetés elég hipnotikus:
Oda van tekerve a megfelelő részhez.
Ez az utánégetés elég hipnotikus:
Oda van tekerve a megfelelő részhez.
Én meg egy szomesz benzines permetezője ellen.Egy ilyet veszek a szomszéd miatt, miután a szőlőszüretelésből megjön ...füredről, lesz meglepi. Gondolom a hangerő a gépen még állítható.
[(azt hiszem itt volt részletezve a hanganyag )
Allesmor Obranna2019.09.06. 14:37:32
Az a rész tetszett, hogy az NK22-eshez képest az NK-25-ösnél csökkent a hangerő. Ugyanis az NK-25-ös még napjainkban is az egyik leghangosabb sugárhajtómű, különösen utánégetésen.
Nyílván a valamivel nagyobb kétáramúság is kedvez a zajcsökkenésnek maximál üzemmódon és a jobban összehangolt utánégetés is egyenletesebb égést ad, ezáltal nincs annyi érces felharmónikus, nincs annyi recsegés és instabil gázlengés a forszázskamrában, de azért azt csak a közérthetőség kedvéért szögezzük le, hogy az NK-25 még így is szinte betonrepesztő dübörgéssel dolgozik.
Ezek után képzelhetjük, hogy mekkora robajjal dolgozott az a két Tu-22M2-es az NK-22-es hajtóműveivel Mezőkövesden, mikor látogatóba idetelepültek egy napra a Fekete tenger melletti bázisukról 1985-ben...]
Ahoz, hogy érjen valamit, évente cserélni kellene az önvédelmi berendezéseit. Így csak akkor mehet, ha már úgyis meg van nyerve a háború.Tu-22M3
Ahoz, hogy érjen valamit, évente cserélni kellene az önvédelmi berendezéseit. Így csak akkor mehet, ha már úgyis meg van nyerve a háború.
Egy ilyet veszek a szomszéd miatt, miután a szőlőszüretelésből megjön ...füredről, lesz meglepi. Gondolom a hangerő a gépen még állítható.
[(azt hiszem itt volt részletezve a hanganyag )
Allesmor Obranna2019.09.06. 14:37:32
Az a rész tetszett, hogy az NK22-eshez képest az NK-25-ösnél csökkent a hangerő. Ugyanis az NK-25-ös még napjainkban is az egyik leghangosabb sugárhajtómű, különösen utánégetésen.
Nyílván a valamivel nagyobb kétáramúság is kedvez a zajcsökkenésnek maximál üzemmódon és a jobban összehangolt utánégetés is egyenletesebb égést ad, ezáltal nincs annyi érces felharmónikus, nincs annyi recsegés és instabil gázlengés a forszázskamrában, de azért azt csak a közérthetőség kedvéért szögezzük le, hogy az NK-25 még így is szinte betonrepesztő dübörgéssel dolgozik.
Ezek után képzelhetjük, hogy mekkora robajjal dolgozott az a két Tu-22M2-es az NK-22-es hajtóműveivel Mezőkövesden, mikor látogatóba idetelepültek egy napra a Fekete tenger melletti bázisukról 1985-ben...]
Ezt mond meg azoknak az özvegyeinek is, akiket Grúzia fölött lelőttek. Viszont nem kell megmondanod azon B1 pilóták özvegyeinek, akiket Szerbia fölött NEM lőttek le. Mivel volt vontatható csalijuk.Roni féle anyagból szívsz, nagyon ütős....
SzU-24es lehetett az.Régen volt M kövesden, kb. 8. o. lehettem átutazóban voltunk, és 2 hajtóműves volt nagyon kés féle manőver volt, elképesztő hangos volt, és nagyon tetszett.
Ez most jött be, most azonosultam ezzel,
és MiG-21, v. Szuhoj nem lehetett. Azóta is kerestem a hangját. Csak ez lehetett, amikor átjöttek ide. Majd még átgondolom, de továbbra is az a dobhártya szaggató dübörgés van bennem.
Most kapcsoltam össze magamban ezzel, mivel itt, a HSz-ben Mezőkövesd felmerült és a hanghatás!:
https://modernwartech.blog.hu/2019/09/06/a_tupoljev_tu-22m_bombazorepulogep_3_resz#c37603528
Köszi, egyik lelki problémám megoldódott.
Ezt mond meg azoknak az özvegyeinek is, akiket Grúzia fölött lelőttek. Viszont nem kell megmondanod azon B1 pilóták özvegyeinek, akiket Szerbia fölött NEM lőttek le. Mivel volt vontatható csalijuk.