Jó, majd a szoftvert húzzák maguk után.Senki nem mondta még neked,hogy a modern rendszerek nyitott architektúrájak azza nem kell kibaszni mindent,elég csak szoftvert cserélni...
Jó, majd a szoftvert húzzák maguk után.Senki nem mondta még neked,hogy a modern rendszerek nyitott architektúrájak azza nem kell kibaszni mindent,elég csak szoftvert cserélni...
Jó, majd a szoftvert húzzák maguk után.
Gyanítom, a TU-22esekben a 70es évekből való számítógépek vannak. Meg farokgépágyú.a hardvert ngyon ritkán cserélik mindenhol...Nézd csak meg az ilyen téren kirakat USAF-ot...
Gyanítom, a TU-22esekben a 70es évekből való számítógépek vannak. Meg farokgépágyú.
Azt sem bánom, de igen reszelős volt a hangja és megfogott.SzU-24es lehetett az.


Off:SzU-24es lehetett az.

Mostanában a leghangosabb a két F-15ös volt. Mint 79ben (vagy mikor) a Tu-144es.Off:
Apám felvitt Ferihegyre bámulni, a Tu-134-es hangja le akarta borítani az épületet!
72 tavaszán volt, elsős repszerelő-inas voltam és osztálykötelékben húztunk ki Ferihegyre, hogy láthassuk a csodát!!Mostanában a leghangosabb a két F-15ös volt. Mint 79ben (vagy mikor) a Tu-144es.


És? Fékernyővel szállt le?72 tavaszán volt, elsős repszerelő-inas voltam és osztálykötelékben húztunk ki Ferihegyre, hogy láthassuk a csodát!!
A leszállást nem láttuk, mire kiértünk már ott parkolt a betonon.És? Fékernyővel szállt le?
Évente. Persze. Te nem vagy magadnál... Még a jenkiknél sincs csere sokszor évtizedes léptékben. Inkább inkrementális fejlesztések. A fejlesztések egy része meg simán képesség megtartás, mert mondjuk a 30+ éves ALQ-131 egyes részeit már nem gyártják, ezért újra kell tervezni egy részét. Az AIM-120-szal is történt már ilyen.Ahoz, hogy érjen valamit, évente cserélni kellene az önvédelmi berendezéseit. Így csak akkor mehet, ha már úgyis meg van nyerve a háború.
És az megvan, hogy az 1995-ös eszköz és mai napig gyak. ugyanazt használják. Na ennyit az "évenkénti" cseréről.Ezt mond meg azoknak az özvegyeinek is, akiket Grúzia fölött lelőttek. Viszont nem kell megmondanod azon B1 pilóták özvegyeinek, akiket Szerbia fölött NEM lőttek le. Mivel volt vontatható csalijuk.
Hát kb.Roni féle anyagból szívsz, nagyon ütős....
Hát igen. Az USAF az eszközei magas szintű kihasználásáról ismert, de lassan ott tartunk, hogy nagyítóval kell keresni olyan F-15E változatot, ami nem fejlettebb, mint az USAF által használt géppark. Konkrétan senkinek nincs olyan F-15E-je, ami F100-PW-220-as hajtmóűvel repül...a hardvert ngyon ritkán cserélik mindenhol...Nézd csak meg az ilyen téren kirakat USAF-ot...


ÓÓóóóóóó.A leszállást nem láttuk, mire kiértünk már ott parkolt a betonon.



És, bele lehetett menni?A leszállást nem láttuk, mire kiértünk már ott parkolt a betonon.
Valószínűleg volt akinek igen, de mi akkor még 0-kilométeres inasok voltunk, örültünk hogy nemcsak csukott szemmel nézhettük a Tupoljev-csodát. Felszállni viszont néhányan láttuk (akik megvárták), az nem volt valami nagy mutatvány, előtte szállt fel egy visító hajtóműves B-707, na az tudott kapaszkodni, emelkedett mint a rakéta. A Tupi meg csak szép komótosan felszállt, pedig jóformán üres volt, csak pár utassal mentek talán Prágába. Szóval óvatosak voltak vele ...És, bele lehetett menni?
H-22 rakétával



 
	A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..
