Orosz Légi-Kozmikus Erők

Közel a híd...

2711128_900.jpg
 
Grom-2019 (október 15-17)stratégiai nukleáris erők nagyszabású gyakorlata :

Jarsz ICBM indítás Pleszeckből


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Iszkander-M indítás

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Grom-2019

Tu-95MSz - H-101 robotrepülőgépeket indított

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Az egész gyakorlatot az orosz fegyveres erők legfőbb parancsnoka irányította.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Minek? Átrepül Törökország és Izrael felett? Szarábia és egész Afrika csak úgy átengedte?
Te tényleg azt képzeled hogy a katonai gépek úgy repülnek, ahogy vonalzóval húzza az útirányt a térképen egy újságíró?!! Egyébként elég ha a törökök és Egyiptom átengedik, a többi afrikai ország szerinted mit tudna tenni ellenük?!! Szarábia meg éppen a papucsosokkal birkózik és azokkal se bír, nemhogy Ivánnal kötözködjön saját határain kívül.
 
Te tényleg azt képzeled hogy a katonai gépek úgy repülnek, ahogy vonalzóval húzza az útirányt a térképen egy újságíró?!! Egyébként elég ha a törökök és Egyiptom átengedik, a többi afrikai ország szerinted mit tudna tenni ellenük?!! Szarábia meg éppen a papucsosokkal birkózik és azokkal se bír, nemhogy Ivánnal kötözködjön saját határain kívül.
Az oroszok rigorózusan figyelnek a nemzetközi jog betűjére.
Itt rajzolják az útvonalat. https://forum.htka.hu/threads/oroszországgal-kapcsolatos-off-topik.514/reply?quote=606237
Elég ha Irán fölött átrepül.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Az orosz légierő vonatkozásában hiányzik az operatív szó. A repülési órák száma megközelíti a NATO-nemzetek szokásosnak tartott arányainak 75% -át vagy 50% -át, vagyis a 70 és 120 órát. A VKS felvételei alapján a bombázó személyzet repülési ideje jóval a 150 órás határ alatt marad, amelyet a NATO légi flottáinak megfelelő teljesítményének mércéjének tekintnek.
A katonai körzetekben a helyzet nem különbözik nagyban a vadászok és a többfeladatú gépek csoportjait illetően: néhány egységnek gratulálhatunk azért, hogy átlagosan elérték a 70 repült órát.
 
A tengerészeti légierő adatait súlyosan elhanyagolják még a nem hordozó (:)) bázisú egységek is, mivel a pilóták ebben az évben állítólag 60% -kal növelték a repülési időt annak ellenére, hogy csak 2200 repülési óra volt.3. A teljes 2016-os év adata 5500 óra volt.4. A Haditengerészet hordozói légi csoportja valószínűleg a legrosszabb ebben a tekintetben, mivel a tényleges anyahajós repülési idő lényegesen korlátozott. A 2010-es évek elején voltak olyan cikkek, amelyek a teljesítmény javulásának lehetőségét mutatták be, de ezek soha nem valósultak meg.5.
 
E hiányosságok eredményét a szíriai telepítés során láthattuk. Az új váltások kiképzésekor a bejövő kadetok repülési ideje magasabb, mint az aktív szolgálati pilótáknál, átlagosan 160óra a szokásos 110 helyett. Ezt abból a látószögből kell nézni, hogy hány pilóta hiányzik az orosz csatarendből. Szergej Shoigu honvédelmi miniszter nyilatkozatainak alapján 2016 végén 1300 pilóta van.
 
Rövid távú megoldás e férfiak szolgálati idejének öt évvel történő meghosszabbítása. Sőt, nem valószínű, hogy a probléma gyorsan megoldódik, mivel a 2016-ban diplomázott új pilóták száma mindössze 65 volt, és a MOD által 2017-ben képzelt pilóták száma 150. 7 A képzett pilótákkal Oroszországban a helyzet sokkal súlyosabb, és valószínűtlen, hogy a magánszektor segíthetne orvosolni ezt. Az is komoly hiányosságokkal küzd, és ez néhány vállalatot arra kényszerít, hogy külföldi pilótákat béreljen fel a helyi kereskedelmi légitársaságok számára.8.