A magyar haderő lehetséges fejlesztési irányai

Vajon nem lenne jobb adókat csökkenteni?
Vagy bármilyen más terheket?
A pénzed többet érne.
Mondjuk a munkáltatókat terhelő járulékok, stb lefaragásával amúgy az állam saját magában nem megy sokra, azt hiszem.
Magyarországon? Hány éves vagy királyfi?
 
Akkor jó. A kiképzési is jó, vegyenek belőle jó sokat, legyen raktári készlet, hogy megtudják oldani a mosatast, tiszta cserét. A 90M meg jó lesz éjszakai harchoz...:)
Mosatás? Évek óta nincs Mosatás se tiszta csere, magára mos mindenki. A 90m meg alkalmatlan éjszakai harcra mert világít éjjellátóban..
 
  • Tetszik
Reactions: Ocses
Cseheknek mi van?
A 4 gépes C295 flottához épp most decemberben rendeltek még kettőt. 2021 első felében szállítják le nekik. Aláírtak továbbá egy másik szerződést is, mely szerint a korábbi 4 gépet upgrade-lik.
Egyébként ezzel a megrendessel már 214 darabra nőtt az Airbus globális megrendeléseinek a száma ebből a típusból.
https://www.airbus.com/newsroom/pre...ders-two-additional-airbus-c295-aircraft.html
Ezen kívül van még 5db AN-26, AN-30-asuk.
Egyépként jó, hogy szóbakerültek a csehek. Mivel ők is Grippen üzemeltető. Ezek szerint akkor a C295-el szállítják a Grippen hajtóművek vagy ők is kamiont használnak? A wiki szerint: "Méret és teljesítmény kategóriájában belépőszintű közepes teherszállító."
 
  • Tetszik
Reactions: borisz
A 4 gépes C295 flottához épp most decemberben rendeltek még kettőt. 2021 első felében szállítják le nekik. Aláírtak továbbá egy másik szerződést is, mely szerint a korábbi 4 gépet upgrade-lik.
Egyébként ezzel a megrendessel már 214 darabra nőtt az Airbus globális megrendeléseinek a száma ebből a típusból.
https://www.airbus.com/newsroom/pre...ders-two-additional-airbus-c295-aircraft.html
Ezen kívül van még 5db AN-26, AN-30-asuk.
Egyépként jó, hogy szóbakerültek a csehek. Mivel ők is Grippen üzemeltető. Ezek szerint akkor a C295-el szállítják a Grippen hajtóművek vagy ők is kamiont használnak? A wiki szerint: "Méret és teljesítmény kategóriájában belépőszintű közepes teherszállító."

Dehogy van nekik Antonov szállítójuk. Már régen kivonták őket.
2 A319, 2 Challenger 600, 4+2 C-295 és kb 7 L-410. Ezzel valószínűleg költséghatékonyan meg tudják oldani a szállítási feladataik 90%-át. A maradék 10%-ra meg ott vannak/lesznek nekik a nemzetközi együttműködések. (SALIS, EU közös tanker flotta, német A400M flotta stb.) És csehek már voltak Izlandon is kitelepülve.
 
Dehogy van nekik Antonov szállítójuk. Már régen kivonták őket.
2 A319, 2 Challenger 600, 4+2 C-295 és kb 7 L-410. Ezzel valószínűleg költséghatékonyan meg tudják oldani a szállítási feladataik 90%-át. A maradék 10%-ra meg ott vannak/lesznek nekik a nemzetközi együttműködések. (SALIS, EU közös tanker flotta, német A400M flotta stb.) És csehek már voltak Izlandon is kitelepülve.

Akartak venni 2 db KC-390-est is, de abból nem tudom hogy mi lesz így.
 
Pedig elhangzott, hogy még egy év a 15 % szja. Utána 9 %.
Ez nekem is rémlik. Komolynak tűnt néhány évvel ezelőtt a szándék, és az is egyfajta jövedelem növelés lenne. Ráadásul az most már egyetemlegesen mindenkit érintene, mert a korábbi adócsökkentés csak a gazdagoknak, vagy legalább is magas jövedelműeknek kedvezett. A legénységi állomány pl semmit nem vett észre belőle, mert a minimálbérnél nem sokkal keresnek többet.....