Lezsnek-e új megrendelések vagy a meglévő gépek modernizációra kerülnek. A gyárak nem állhatnak üresen.
Hát ha eszük van akkor nem lesz több megrendelés hanem a már meglévő gépeket modernizálják és a pénz jelentős részét a szu-57-re költik mivel szu-57 úgy néz ki egyenlőre egy nagy kudarc !
Mert nincsen hozzá sisakcélzó rendszerben![]()

Valahol le kell gyártani a Stu-57esek darabjait is.Még egy táblázat. Ahogy látni 2019-ben lejártak a szerződések és a repülőggyárak leszállították a megrendelt mennyiségeket 2020-ig. Idén fog eldőlni mi lesz tovább. Lezsnek-e új megrendelések vagy a meglévő gépek modernizációra kerülnek. A gyárak nem állhatnak üresen.
![]()
Ez azért 2020ban elég komoly hátrány.Mert nincsen hozzá sisakcélzó rendszerben![]()
Mert nincsen hozzá sisakcélzó rendszerben![]()

Az még semmi de maga a gép sincs ! Mire ebből lesz 2 db addigra Kína már 4 éve gyártani fogja a J-20A gépet .
Az nem nevezhető semminek amiből évente 1 db csúfságból legyártok
Ha már most is felhoztad ezt a sisakcélzósdit amit én már hónapok óta meg sem említek de te csak jössz vele akkor már megkérdem hogy hol van a sokkal gyengébb képességű helikre való változat? Mi-28NM arról is nagy kuss van ! Meg a szintén földhöz csapott első szériás orion drónról is
	
, az oroszoknak meg egy Su-57-se se (sisakcélzó nélkül ugye
), akkor szerinted vége lesz Oroszországnak, mint a botnak?Nem lesz több 4. gen gép rendelve, max még pár tucat Szu-35. A 30-asok és 34-esek továbbfejlesztést kapnak. Minden gyárnak meglesz a munkája, és lassan megkezdik a Szu-57 átvételét.Nem lesz vége mint a botnak de azért egy évi 12 db-gyártás nem ártana és ha nem telik erre akkor nem kell több 4gen gépet rendelni ilyen egyszerű
Kérdés mi lesz a maradék Szu-24-esekkel, mert azokból még azért akad bőven. A kurszki MiG-29SzMT-k hova kerültek végül miután leváltották őket Szu-30SzM-re?Még egy táblázat. Ahogy látni 2019-ben lejártak a szerződések és a repülőggyárak leszállították a megrendelt mennyiségeket 2020-ig. Idén fog eldőlni mi lesz tovább. Lezsnek-e új megrendelések vagy a meglévő gépek modernizációra kerülnek. A gyárak nem állhatnak üresen.
![]()
Kérdés mi lesz a maradék Szu-24-esekkel, mert azokból még azért akad bőven. A kurszki MiG-29SzMT-k hova kerültek végül miután leváltották őket Szu-30SzM-re?
SzMT-k Privolzsszkij-ba kerültek.
A sima Szu-24-ek ki voltak vonva a hadrendből 2016 végéig. A Szu-24M-ek is kivonásra kerülnek 2020-ig a terv szerint. Csak a M2 és MR-ek maradnak hadrendben.
Még egy táblázat. Ahogy látni 2019-ben lejártak a szerződések és a repülőggyárak leszállították a megrendelt mennyiségeket 2020-ig. Idén fog eldőlni mi lesz tovább. Lezsnek-e új megrendelések vagy a meglévő gépek modernizációra kerülnek. A gyárak nem állhatnak üresen.
Sagol 2020 eleje, már csak 1 Szu-24M/M2 látható. A repülő ezred már teljesen átfegyverezve Szu-34-re.
 A 2. Gárda ezredet két század Szu-34-es bombázó és egy Szu-24MR felderítő repülő század alkotja jelenleg.A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..