Y-20 (AVIC, Kína)

Y-20 tanker
703eb069ly1fxchfnq5h3j20jm0k741r.jpg
 
És hogy ne legyünk kicsinyesek hivatalos megerősítést nyert az is hogy fejlesztik a tanker változatot .

upload_2018-11-22_11-9-46-png.521150

4335d7b3468b4c829328391263d60361
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat
A kérdés, hogy most elkezdek új hajtóműveket tesztelni, vagy csak a jobboldali hajtóműveket szerelik és a kinyitott borítás miatt tűnnek nagyobbnak?
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
A képek alapján, meg a hozzászólásban lévő gif szerint a teljes raktér túlnyomásos.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
A képek alapján, meg a hozzászólásban lévő gif szerint a teljes raktér túlnyomásos.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Hát ez lehetséges, ugyanakkor egy elég buta feature.
Azt gondolom, hogy nem tudták megoldani a nyomástartósságot a hagyományos rámpával ezért hozták a "baltát". :hadonaszos:
Ennek a hátránya, hogy így a rámpa nem használható teherszállításra, szemben egyes nyugati típusokkal.
 
  • Tetszik
Reactions: borisz