Az LG1 Giat jóval könnyebb (1200kg), mint a M119 (2300kg). A H255M meg elvileg max. 4750kg-ot emelhet (kb. 1/4-re terhelné a helikoptert) de a kabinban 5,4t-ig a terhelhetősége. A kabinjában még simán elfér jó pár doboz lőszer. Egy 105-ös lőszeres doboz 1,8 köbláb, és 54kg.
Most nem kezdenék bele nagy számolgatásba, de szerintem vagy 30 láda (2 lőszer/láda, összes 60 lőszer, 1650kg) biztosan belefér még úgy is hogy függeszted az ágyút (1520kg), és az 5 fős legénység felszereléssel (jó bőven számolva 200 Kg/fő = 1000Kg). Még talán egy kis + üzemanyag is a hátuljába elhelyezett tárolóba (max. 700kg). Esetleg 2 fedélzeti gépuskás is beleférhet
Elvileg Sling Loaddal (gondolom ezt a max-ra adták meg, 4750kg) standard üzemanyag mennyiséggel 841km-re képes. Ha a hátsó tartályba kerül még üzemanyag, akkor az tovább növelhető. És ne felejtsük el, hogy egy ilyen TÁS-ba való transzport után visszafelé sokkal könnyebb a gép, mivel a lőszert ugyebár elpukkantottuk. Egy laza becsléssel én olyan 350-400km-es hatótávolságot kinéznék egy ilyen tüzérségi transfer esetén is!
Hja és az Giat LG1 mk3 digitalizált, 12 lövés/perc-es tűzgyorsaságú, és az ERG3-as lőszerrel 17km-re lő el, de közvetlen irányzásra is képes.
És kb. ezt tudja egy HEPD lőszerrel a 155-ös lőszerrel összehasonlítva: