A magyar haderő lehetséges fejlesztési irányai

A te értelmezésedben. De hagyjuk.
Mindenkinek az értelmezésében. A germánok primitív törzsek voltak, akiknek a hadereje prefeudális jellegű volt, másnéven törzsi, amikor vérrokonság a legfejlettebb társadalmi szervezőerő, ami fölött épphogy megjeleni valamilyen attól függő főhatalom. Az ókori germánoknál már a honfoglaló magyarok törzsisége is fejlettebb volt, mert az már feudális jelleget öltött az alapján, amit a X. századi magyarokról, vagy a IX. századi kelet-európai sztyeppéről tudunk!
 
Honnan veszed, hogy amit a portfolion írtak az igaz. Korábban írták már, hogy az osztrákoktól vásárolt vissza a KMW harckocsikat, elsősorban műszaki gépekhez használva az alvázakat. Miért ne lehetne igaz az amit írtam?
Miért baj az, ha eredetileg holland volt? Miért fáj az neked?
Ha itt lesznek, az alváz szám alapján meg lehet mondani mikor és kinek gyártották őket. Ezen mit nem értesz? A BW-nek csak néhány A4-ese maradt kísérleti célból, vagy alkatrész utánpótlásnak. Mindent eladtak dél-amerikába, töröknek, mindenféle népségnek. A KMW meg nem tárol semmit, annyit vásárol vissza amennyit el tud adni átalakítva.
Hogy jön ide a portfolio? A KMW-s tv riportban volt, hogy a BW tartalékából van. A reggeli "270 milliárdos" kamuhoz írtam, mint példát, hogy valaki elkezd egy hülyeséget pl. az osztrákoktól vagy a hollandoktól vannak az A4-ek aztán elterjed itt a fórumon. Egyébként a BW-nek nem néhány db hanem hivatalosan 350 Leo 2 maradt. A valóságban meg ettől lényegesen több.
 
Nem mi! Nem tűnt fel, hogy a WizzAir gépei szállítottak mindet, mert a Honvédségi Airbus A319-ek vagy dögrováson álltak Ferihegyen hajtóművek nélkül, vagy egyszerűen csak nem volt kapacitásuk a melóhoz!
Félrebeszélsz. Mit tudsz az Airbusok kihasználtságáról, vagy hadrafoghatóságáról? Van információd arról, hogy mi egyébre használták, vagy mi volt a tervezett küldetésük. Ne beszélj a levegőbe, kérlek.
 
Nem mi! Nem tűnt fel, hogy a WizzAir gépei szállítottak mindet, mert a Honvédségi Airbus A319-ek vagy dögrováson álltak Ferihegyen hajtóművek nélkül, vagy egyszerűen csak nem volt kapacitásuk a melóhoz!
A MH egyik A-319 gépének volt/lett volna szabad kapacitása az eü. szállításokhoz, csak jóval kisebb mint a WIZZ 321-gépeinek. A-319 az 34m hosszú, a 321 meg 44.5, ennyivel hosszabb az utastér meg az alsó tehertér is. Ilyen könnyűsúlyú szállítmánnyal telezsúfolhatták akár az összes utasülést meg fölső csomagtartókat IS, akkor se érték el a székenkénti 80kg-os utassúlyt, vagyis a nagyobb tehertér mellett nagyon nem mindegy hogy egy 319 vagy a kb. +80% üléssel felszerelt 321 végzi a fuvart.
 
Mindenkinek az értelmezésében. A germánok primitív törzsek voltak, akiknek a hadereje prefeudális jellegű volt, másnéven törzsi, amikor vérrokonság a legfejlettebb társadalmi szervezőerő, ami fölött épphogy megjeleni valamilyen attól függő főhatalom. Az ókori germánoknál már a honfoglaló magyarok törzsisége is fejlettebb volt, mert az már feudális jelleget öltött az alapján, amit a X. századi magyarokról, vagy a IX. századi kelet-európai sztyeppéről tudunk!
Hagyjuk már ezt tényleg, nem erről volt szó eddig sem! Már azt sem tudom mire akarsz kilyukadni. Amit mondasz, hogy az milyen témához kapcsolódó, már az is rejtély. Én lezártam.
 
Félrebeszélsz. Mit tudsz az Airbusok kihasználtságáról, vagy hadrafoghatóságáról? Van információd arról, hogy mi egyébre használták, vagy mi volt a tervezett küldetésük. Ne beszélj a levegőbe, kérlek.
Nem tudom milyen intézetben töltötted az elmúlt hónapokat, de nagyon el lehettél vágva a külvilágtól, hogy semmit nem tudsz erről.
 
Mellé beszélsz. Annyira bennfentes vagy, hogy meg tudod ítélni, hogy mi volt a döntés?

Elolvastad az belinkelt bizottsági ülés jegyzőkönyvet?

Az egész beszélgetésünk úgy kezdődött, hogy miért kell 200 pilótát képezni. Benkő Tibor pedig elmondta, hogy mennyi repülőgépet akarnak még venni. A 200 pilótát is mondja már évek óta.
 
"folyamatosan valahová repülő külügyminiszter facebookos valóságshowja"
Csak hozzáteszem, jelenleg ő Magyarország modern kori történetének eddigi legtehetségesebb, legbefolyásosabb és egyben legtapasztaltabb külügyminisztere. Az a munkatempó amit "lefut" azt korábban hírből sem ismerték elődei...:cool:
Az meg tisztán látszik, hogy egyfajta "pártutasításra" mindegyik fontosabb közszereplőjük nagyon aktív a FB-n, gyakorlatilag minden apróságról ontják a posztokat (ebben N. Szilárd gyakran túltolja a biciklit - lehet félreértett valamit :D)
 
Csak hozzáteszem, jelenleg ő Magyarország modern kori történetének eddigi legtehetségesebb, legbefolyásosabb és egyben legtapasztaltabb külügyminisztere. Az a munkatempó amit "lefut" azt korábban hírből sem ismerték elődei...:cool:
Az meg tisztán látszik, hogy egyfajta "pártutasításra" mindegyik fontosabb közszereplőjük nagyon aktív a FB-n, gyakorlatilag minden apróságról ontják a posztokat (ebben N. Szilárd gyakran túltolja a biciklit - lehet félreértett valamit :D)
Nem semmi amit mondasz. Legtapasztaltabb is, na ez már tényleg leesett áll kategória...
 
  • Tetszik
Reactions: Masztiff
Az elso allando hadsereg Europaban a fekete sereg volt.
Nem.Ilyen jelleggel a francia royal ordanenc mint állandó sereg,ellőbb felállt,mint európai sereg.
Az állandó seregek mindig zsoldosseregek.A jelenlegi hivatásos/szerződéses katonák is zsoldosok.Pénzért szolgálnak.Tulajdonképpen a szpáhik is zsoldosok voltak,csak földjáradsékban kapták a zsoldjukat.Itáliai városállamoknak is voltak állandó zsoldos csapataik.És a Fekete sereg nem is volt igazán állandó.Erősen ingadozott a létszáma.
Attól, hogy elhiszed a hulyesegeidet es keresel hozzajuk egyesevel tamogato erveket, attol meg hülyeségek maradnak
Attolmég,hogy valamit hülyeségnek tartasz,nem biztos,hogy az.Lehet,hogycsak nem érted a problémát.
A Szovjetúniónak is voltak gyárai,mezőgazdasága,bányái,tudósai,elvileg mindene,hogy jol működő gazdasági hatalom legyen.Kivéve az ahoz szükséges szervezeti.működési rendszere.
 
Hogy jön ide a portfolio? A KMW-s tv riportban volt, hogy a BW tartalékából van. A reggeli "270 milliárdos" kamuhoz írtam, mint példát, hogy valaki elkezd egy hülyeséget pl. az osztrákoktól vagy a hollandoktól vannak az A4-ek aztán elterjed itt a fórumon. Egyébként a BW-nek nem néhány db hanem hivatalosan 350 Leo 2 maradt. A valóságban meg ettől lényegesen több.
Érdekes, hogy szerinted eltitkolják a harckocsik számát a németek. Leopard 2A5, A6, A6M és A7 van nekik. Szerinted melyiket bontották vissza nekünk?:rolleyes:
Nem kell mindent elhinni, amit az M1-en mondanak... o_O

Ezt a képet biztos láttad, a test színe sokat elárul.....
5184.jpg
 
Martonyi János pl. De Kovács László is tapasztaltabb volt nála. Szerintem ez tény, nem kapcsolódik a kvalitásokhoz.
Martonyiról sokáig azt hittem, de csak jól eladta magát,...az a bizonyos "tapasztalat" végül "egysíkúnak" bizonyult. De ezt majd megbeszéljük egy másik topikban, ha fontosnak tartod...
 
Félrebeszélsz. Mit tudsz az Airbusok kihasználtságáról, vagy hadrafoghatóságáról? Van információd arról, hogy mi egyébre használták, vagy mi volt a tervezett küldetésük. Ne beszélj a levegőbe, kérlek.

Az a vicces az egészben, pont a napokban nyilatkoztak Németh Sziszi
,"itt a koronavírus kapcsán azért azt megtapasztaltuk, hogy milyen jó, hogy megvettük azokat az A319-eseket, azokat a légi szállítójárműveket. Ezeket tudtuk használni a vírus elleni küzdelemben. Ha nincs, akkor mi lekésünk erről. "
Na ekkor majdnem lefordultam a székről a röhögéstől mivel a külügyi tárca is ekkor adott ki egy közleményt,hogy azért nem vettek részt az MH gépei a légi szállításokban mert nem lettek volna képesek ekkora mennyiséget elszállítani.De most komolyan senkinek sem jutott eszébe,hogy két vagy három alkalommal kireptetik valamelyik A319-t maszkért meg lélegeztetőgépért,hogy aztán amikor megérkezik akkora odacsődítik a médiát amely pedig nagy lelkesen beszámolt volna az életmentő szállítmány MH gépen való érkezéséről.Ennél jobb reklámot nem lehetett volna csinálni ezeknek a gépeknek és a magyar honvédségnek.Erre nem lehet mást mondani,hogy ez,az amatőrizmus magasiskolája.