Az új hajtóművekkel 2097-ig kitolják a B-52-es gépek szolgálati idejét a tervek szerint. Ez alapján akár a most még csak fejlesztés szintjén létező B-21-es bombázókat is túlélhetik simán a 145, azaz száznegyvenöt éves tervezett szolgálati ideje alatt a típus!
Akiket már túlélt azok közül, amelyeket egyértelműen, vagy végső soron váltótípusnak szántak:
- B-70 Valkyrie (végül nem rendszeresítették, így a B-52 üzemeltetése szükségesnek bizonyult)
- B-1 Lancer (a programot folyamatosan hátráltatta a szükségességéről szóló vita, miközben a B-52 tovább üzemeltetése gazdaságosnak bizonyult)
- B-2 Spirit (a hidegháború végén a gyártását leállították így a B-52 tovább üzemeltetése gazdaságosnak és szükségesnek bizonyult)
Csak érzékeltetés képpen, 2097-ben ezt fogja jelenteni a B-52 korban:
HMS Dreadnought ironclad, amit 1875-ben bocsájtottak vízre:
		
		
	
	
		 
	
El tudnánk képzelni ezt ma cirkálórakéta hordozónak? A USS Iowa-t se tudják már!
				
			Akiket már túlélt azok közül, amelyeket egyértelműen, vagy végső soron váltótípusnak szántak:
- B-70 Valkyrie (végül nem rendszeresítették, így a B-52 üzemeltetése szükségesnek bizonyult)
- B-1 Lancer (a programot folyamatosan hátráltatta a szükségességéről szóló vita, miközben a B-52 tovább üzemeltetése gazdaságosnak bizonyult)
- B-2 Spirit (a hidegháború végén a gyártását leállították így a B-52 tovább üzemeltetése gazdaságosnak és szükségesnek bizonyult)
Csak érzékeltetés képpen, 2097-ben ezt fogja jelenteni a B-52 korban:
HMS Dreadnought ironclad, amit 1875-ben bocsájtottak vízre:
 
	El tudnánk képzelni ezt ma cirkálórakéta hordozónak? A USS Iowa-t se tudják már!
 
	
 
 
		 
 
		 .
.  
 
		 
 
		
 Ellenben a B-52 az "helybe" jött Ostravába, így élőben csodálhattam meg a földön is, meg repülés közben is!
 Ellenben a B-52 az "helybe" jött Ostravába, így élőben csodálhattam meg a földön is, meg repülés közben is! 
 
 
		 
	 
	 
	 
	 
	 
	