A cikk elolvasása után sem értem, hogy ez mitől lett volna Csernobilnál szörnyűbb.![]()
"1983 januárjában, amikor egy újabb tűz teljesen megsemmisített egy B-52G bombát a Grand Forks-on, öt ölve. Szerencsére ez a repülő akkoriban nem volt nukleáris fegyver"
Ha lett volna, akkor nagy gubanc lett volna. Bővebben a cikkben.
https://www.thedrive.com/the-war-zo...ed-a-nuclear-catastrophe-worse-than-chernobyl



És 2050-ig még ki kell tartania...!Nem mai a vas, no.
![]()

Az utólag beépített rengeteg plusz elektronika súlya terheli, húzza lefelé és torzítja a gép orr-részét, ezért hullámosodik a lemezborítás. A hajtóműből jövő szikraeső pedig nem normál, üzemszerű esemény, így nyáron egy angliai kényszerleszállást eredményezett!!Nem mai a vas, no.
![]()
Nem, a B-52-nek csak az orrban lévő pilóta/személyzeti kabinja hermetikus és túlnyomásos (gyakorlatilag pont a hullámos borítású rész ELŐTT), a 737-nek majdnem a teljes törzse túlnyomásos, csak az orrkúp, a futóaknák, és a törzs vége a kivétel (a hátsó ajtó mögött kb. 1,5m-re van a hátsó hermetikus válaszfal/kupola).Nem a nyomásvoltozások miatt hullámos a gép? A 737-nek is van rugalmas alakváltozása.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..