Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A cikk elolvasása után sem értem, hogy ez mitől lett volna Csernobilnál szörnyűbb.
"1983 januárjában, amikor egy újabb tűz teljesen megsemmisített egy B-52G bombát a Grand Forks-on, öt ölve. Szerencsére ez a repülő akkoriban nem volt nukleáris fegyver"
Ha lett volna, akkor nagy gubanc lett volna. Bővebben a cikkben.
https://www.thedrive.com/the-war-zo...ed-a-nuclear-catastrophe-worse-than-chernobyl
És 2050-ig még ki kell tartania...!Nem mai a vas, no.
Az utólag beépített rengeteg plusz elektronika súlya terheli, húzza lefelé és torzítja a gép orr-részét, ezért hullámosodik a lemezborítás. A hajtóműből jövő szikraeső pedig nem normál, üzemszerű esemény, így nyáron egy angliai kényszerleszállást eredményezett!!Nem mai a vas, no.
Nem, a B-52-nek csak az orrban lévő pilóta/személyzeti kabinja hermetikus és túlnyomásos (gyakorlatilag pont a hullámos borítású rész ELŐTT), a 737-nek majdnem a teljes törzse túlnyomásos, csak az orrkúp, a futóaknák, és a törzs vége a kivétel (a hátsó ajtó mögött kb. 1,5m-re van a hátsó hermetikus válaszfal/kupola).Nem a nyomásvoltozások miatt hullámos a gép? A 737-nek is van rugalmas alakváltozása.