B-52 Stratofortress (Boeing,USA)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

KoviUbi

Well-Known Member
2016. szeptember 1.
1 830
6 685
113
Ez de király lehet élőben... És hát a B-52-ket ismerve ezek még 50 évig velünk lesznek, hátha lesz egyszer mázlim :D
Amúgy nem is tudtam, hogy egyszerre lehet indítani a hajtóműveket.
 
  • Tetszik
Reactions: misinator and emel

Roni

Well-Known Member
2010. június 30.
16 329
18 941
113
EkVw4FIVoAYJBkc

EkVw4FKVkAIZhiw

EkVw4FKU0AEIree

 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
13 819
67 123
113
Aki hallott már B-52-est, az tudja, hogy még felszálló rezsimen sem kimondottan zajos, Fütyül-sípol össze-vissza, de nem szól kimondottan nagyot.
Hanem ez nem volt mindig így. Az Öböl Háború után kivont B-52G után már csak a TF33-as turbofanokkal szerelt B-52H-k maradtak, meg a kvázi-közelmúltig a kizárólag a NASA állományában operáló NB-52B. Nos ez utóbbi a B-52G alváltozatig bezárólag használt vízbefecskendezéses J-57-es, egyáramú zajgenerátort használta. Hogy mekkora hanegrővel, arról itt van egy 2000-bena pálya mellöl készült videó:


Egyetlen mentsége, hogy kíséri egy másik gép is, de az messze nem felszálló teljesítményen.
 
M

molnibalage

Guest
A gépágyú radarja azon a hullámhossz tartományban működik, mint a légvédelmi rendszerek tűzvezető radarjai. Mivel a B-52 nem manőverezik és a HARM hátulról jött a relatív sebességdifi kicsi volt és képes volt eltalálni. Gondolom előre akarta loftolni a B-52 kísérete a HARM meg a közeli célra állt rá vagy hibásan fogta be a célt az indításkor a gép.
 

borisz

Well-Known Member
2012. május 25.
8 848
12 572
113
A gépágyú radarja azon a hullámhossz tartományban működik, mint a légvédelmi rendszerek tűzvezető radarjai. Mivel a B-52 nem manőverezik és a HARM hátulról jött a relatív sebességdifi kicsi volt és képes volt eltalálni. Gondolom előre akarta loftolni a B-52 kísérete a HARM meg a közeli célra állt rá vagy hibásan fogta be a célt az indításkor a gép.

Szuper!