Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Köszönöm!
Ez a google?
A B-52-es gépekből is csak a Sivatagi Vihar után szerelték ki azokat.
Állítólag az is segített ebben a döntésben, hogy egy HARM lőtt seggbe egy B-52-est a Sivatagi Vihar idején.
A gépágyú radarja azon a hullámhossz tartományban működik, mint a légvédelmi rendszerek tűzvezető radarjai. Mivel a B-52 nem manőverezik és a HARM hátulról jött a relatív sebességdifi kicsi volt és képes volt eltalálni. Gondolom előre akarta loftolni a B-52 kísérete a HARM meg a közeli célra állt rá vagy hibásan fogta be a célt az indításkor a gép.Azt meg hogy?
A gépágyú radarja azon a hullámhossz tartományban működik, mint a légvédelmi rendszerek tűzvezető radarjai. Mivel a B-52 nem manőverezik és a HARM hátulról jött a relatív sebességdifi kicsi volt és képes volt eltalálni. Gondolom előre akarta loftolni a B-52 kísérete a HARM meg a közeli célra állt rá vagy hibásan fogta be a célt az indításkor a gép.
GRIMM01 hívójellel egy B-52 tart a lengyelektől délre, lehet felettünk is átmegy:
Live Flight Tracker - Real-Time Flight Tracker Map | Flightradar24
View flight on Flightradar24www.flightradar24.com