Köszönöm!
Ez a google?
A B-52-es gépekből is csak a Sivatagi Vihar után szerelték ki azokat.
Állítólag az is segített ebben a döntésben, hogy egy HARM lőtt seggbe egy B-52-est a Sivatagi Vihar idején.
A gépágyú radarja azon a hullámhossz tartományban működik, mint a légvédelmi rendszerek tűzvezető radarjai. Mivel a B-52 nem manőverezik és a HARM hátulról jött a relatív sebességdifi kicsi volt és képes volt eltalálni. Gondolom előre akarta loftolni a B-52 kísérete a HARM meg a közeli célra állt rá vagy hibásan fogta be a célt az indításkor a gép.Azt meg hogy?
A gépágyú radarja azon a hullámhossz tartományban működik, mint a légvédelmi rendszerek tűzvezető radarjai. Mivel a B-52 nem manőverezik és a HARM hátulról jött a relatív sebességdifi kicsi volt és képes volt eltalálni. Gondolom előre akarta loftolni a B-52 kísérete a HARM meg a közeli célra állt rá vagy hibásan fogta be a célt az indításkor a gép.
GRIMM01 hívójellel egy B-52 tart a lengyelektől délre, lehet felettünk is átmegy:
![]()
Live Flight Tracker - Real-Time Flight Tracker Map | Flightradar24
View flight on Flightradar24www.flightradar24.com
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..