B-52 Stratofortress (Boeing,USA)

Ma átrepült felettünk.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Ez de király lehet élőben... És hát a B-52-ket ismerve ezek még 50 évig velünk lesznek, hátha lesz egyszer mázlim :D
Amúgy nem is tudtam, hogy egyszerre lehet indítani a hajtóműveket.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: misinator and emel
EkVw4FIVoAYJBkc

EkVw4FKVkAIZhiw

EkVw4FKU0AEIree

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Aki hallott már B-52-est, az tudja, hogy még felszálló rezsimen sem kimondottan zajos, Fütyül-sípol össze-vissza, de nem szól kimondottan nagyot.
Hanem ez nem volt mindig így. Az Öböl Háború után kivont B-52G után már csak a TF33-as turbofanokkal szerelt B-52H-k maradtak, meg a kvázi-közelmúltig a kizárólag a NASA állományában operáló NB-52B. Nos ez utóbbi a B-52G alváltozatig bezárólag használt vízbefecskendezéses J-57-es, egyáramú zajgenerátort használta. Hogy mekkora hanegrővel, arról itt van egy 2000-bena pálya mellöl készült videó:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Egyetlen mentsége, hogy kíséri egy másik gép is, de az messze nem felszálló teljesítményen.
 
A gépágyú radarja azon a hullámhossz tartományban működik, mint a légvédelmi rendszerek tűzvezető radarjai. Mivel a B-52 nem manőverezik és a HARM hátulról jött a relatív sebességdifi kicsi volt és képes volt eltalálni. Gondolom előre akarta loftolni a B-52 kísérete a HARM meg a közeli célra állt rá vagy hibásan fogta be a célt az indításkor a gép.
 
A gépágyú radarja azon a hullámhossz tartományban működik, mint a légvédelmi rendszerek tűzvezető radarjai. Mivel a B-52 nem manőverezik és a HARM hátulról jött a relatív sebességdifi kicsi volt és képes volt eltalálni. Gondolom előre akarta loftolni a B-52 kísérete a HARM meg a közeli célra állt rá vagy hibásan fogta be a célt az indításkor a gép.

Szuper!