Szállítógépek váltása a MH-nél

Szerintem a KC-390-en kívül már bármelyik másikat megkaptuk volna ha rendelünk néhányat 4-5 éve. Úgyhogy részemről ez a tipp ... (vagy nem veszünk semmit, és jó nagy résszel beszállunk minden közös szállító-kapacitásba).
Most kicsit utánaolvastam itt-ott fórumokban, a tanulság az, hogy sztem jól tippelsz. ;)
 
  • Tetszik
Reactions: emel
Persze, hogy el van döntve, megvárjuk míg elkészül a 10. KC390-es.A 11,12,13-as a miénk lesz. :D:D:D Viccet félretéve, egyértemű ,hogy KC vagy A 400-as lesz. Csak még egy dolog zavar engem, az USA-ban az LM cégnél függőben lévő 1 milliárd mi lehet? Ha jól tudom, ők gyártják a C 130-ast. Szerintem repülő technikát az USA-ból nem veszünk. Lehet, hogy további rakéták vagy Himars? Mondjuk azt el tudnám képzelni.

Egyáltalán nem biztos az az 1 milliárd, csak a nagykövet nyilatkozta anno, lehet, hogy semmi nem lesz... De amúgy a Lockheed mindent IS gyárt, szóval kb bármi lehetne
 
11 nap és lejár a hataridő. Most már nagyon ketyeg az óra.

Az a kongresszusi jóváhagyott Amraam/Raytheon biznisz... K.Atti63 nem erre gondolt. Talán Viktor volt kint, amikor az amerikai nagykövet bedobott egy olyat, hogy 1+1 milliárd dolláros üzletet csinálunk, amiben Raytheon-Lockheed lesz. De azóta semmi hír, pletyka nincs róla
 
  • Tetszik
Reactions: SilvioD
Talán Viktor volt kint, amikor az amerikai nagykövet bedobott egy olyat, hogy 1+1 milliárd dolláros üzletet csinálunk, amiben Raytheon-Lockheed lesz. De azóta semmi hír, pletyka nincs róla

Ezt nem a Pompeo látogatáskor mondták, 2019 februárjában?
 
  • Tetszik
Reactions: dkes
Nekem ez a szállítógép beszerzés egyszerűen már követhetetlen. Azt is nehezen tudom elképzelni,hogy semmilyet ne vegyünk. Például, ha valamit sűrgősen kell szállítani, csak pár tonnát, azzal fog majd egy C17-es repkedni? Vagy pedig egy A 400-as iderepül Németországból? Most a közutat hagyjuk ki. Még egy dolog: oké a közösködés, hogy nem kell nekünk nagy gép de még a legkisebb államoknak is lásd :Szlovákia, Litvánia: C27-est üzemeltetnek. A pár tonnás fuvart persze Európán belül értettem, de épp úgy lehet pl Közel- Kelet vagy miegymás. Az az állítólagos 1 milliárd dollár,amiről nem tudunk semmit,ha egyáltalán létezik az USA-ban az LM-nél,abból mondjuk játszva kijön 3 C130-as meg egyéb. Ja, a cseheket ki is felejtettem a 6 db 295-kel, na meg a szupergazdak bolgárokat a 3 db C27-kel. Nem más, be kell nyalni Quatar-nak csontig, koldulni tőlük egyet. :):):p:p:D:D
 
Nekem ez a szállítógép beszerzés egyszerűen már követhetetlen. Azt is nehezen tudom elképzelni,hogy semmilyet ne vegyünk. Például, ha valamit sűrgősen kell szállítani, csak pár tonnát, azzal fog majd egy C17-es repkedni? Vagy pedig egy A 400-as iderepül Németországból? Most a közutat hagyjuk ki. Még egy dolog: oké a közösködés, hogy nem kell nekünk nagy gép de még a legkisebb államoknak is lásd :Szlovákia, Litvánia: C27-est üzemeltetnek. A pár tonnás fuvart persze Európán belül értettem, de épp úgy lehet pl Közel- Kelet vagy miegymás. Az az állítólagos 1 milliárd dollár,amiről nem tudunk semmit,ha egyáltalán létezik az USA-ban az LM-nél,abból mondjuk játszva kijön 3 C130-as meg egyéb. Ja, a cseheket ki is felejtettem a 6 db 295-kel, na meg a szupergazdak bolgárokat a 3 db C27-kel. Nem más, be kell nyalni Quatar-nak csontig, koldulni tőlük egyet. :):):p:p:D:D
Az egykor katari A332F nem katonai szállítógép, hanem civil cargogép, mely katonai feladatokra csak korlátozottan alkalmas... :(