M
molnibalage
Guest
Nem értem a koncepciót.
3,2 kW. Teljesen agyament teljesítmény.
Az ilyen teljesítményhez nem ilyen kerékméret és alapvető kialakítás dukál. Ez már gyakorlatilag motorkerékpár teljesítmény. Ezt ilyen kialakítással egyensúlyozni nettó agyhalál. Egészen elképesztőnek találom, hogy ezt bárki biztonságosnak gondolja a magyar utak állapota mellett.
És pont most töltötték fel.
Nem való ez átlagember, de úgy senki kezébe sem igazából. A rollert nem erre találták ki. Ne akarjunk már csavarhúzóval kalapálni...
Összességében nem értem azt a trendet, hogy mindenhol teljesen agyament teljesítményeket építenek be, amire semmi szükség. 300-600 kW-os személyautók, agyament sok száz wattos meg kW-os rollrelek és ebringák. Minek? Hova? A sok gyök2-őnek, aki 20 méterre se lát előre és elüt majd valakit? Tudom, mert évi 6000 km-et tekerve látom, hogy többség, az alkalmi közlekedő sajnos mit művel. 60 km/h-val ezzel menni nettó öngyilkosság és felesleges. A legtöbb ember bringán sem érezné magát biztonságban már 40-es tempónál sem. Az Istenhegyi úton lefelé anno a mezei monti 45-nál már erősen majrés volt nekem. A 28 colos trek és monti között levő teleszkópos bringa 50-ig jó. 60-ig elvittem. Egyszer, lefelé Kamaraerdőnél. Soha többet. 28 colos kerékkel
Ráadásul minek a 60 km hatótáv...? Atom kényelmetlen. Minden, ami 15-20 percnél hosszabb út = kerékpár. Mert ülsz rajta.
400k pénzért már alulról súrolódik az elektromos rásegítéses bringa, ami tudja a 60-70-es tempót is (nettó felesleges az is), de arra mehet rá bevásárlókosár is.
Nem értem ezt a túltolást.






- de cserébe legalább esett is. Van néhány úthiba a bringás úton, amikor esik az eső, ezek tűnnek el legelőbb. Este pár jó hangulatban lévő fiatal ölelte meg az anyaföldet - persze a mentőnek szirenázva kellett jönnie éjjel 2-kor. Reggel mentem melózni, a bejárati ajtó előtt egy kiadós vértócsa volt. A rendőrség face oldala szerint arccsont és állkapocs törött.