Ok és most kb fej-fej mellett állnak...A Kínaiak, meg 40 év alatt eljutottak odáig, hogy már be mernek tenni egy saját sugarhajtóművet a gépeikbe. Itt az oroszok kb 1950ben tartottak...
Ok és most kb fej-fej mellett állnak...A Kínaiak, meg 40 év alatt eljutottak odáig, hogy már be mernek tenni egy saját sugarhajtóművet a gépeikbe. Itt az oroszok kb 1950ben tartottak...
Ok és most kb fej-fej mellett állnak...
Nem, ez történetesen Tajvannak volt figyelmeztetés és ezeket a képeket nem ők osztották meg.Nem, nem... Nem kérek számon semmi olyat, ami titkos. De volt itt nem kevés olyan részletes fotó berakva a J-20-ról, amik bár nem tartalmaztak műszaki adatokat, de érdekes részleteket tártak fel a gépről. Ezek jók! Viszont ezeknek a homályos képeknek nincs hozadéka. Ha csak nem az, hogy azt bizonygassák, hogy a "hős munkások erő felett teljesítenek és az 5 éves terv 2 év alatt teljesítve lett. A párt büszke lehet!" Tehát agitprop.![]()
Vadászgépekbe szánt hajtóművekről. De rendben, az oroszok előrébb vannak 15 hangyafaxnyival.Miről beszélsz?
Vadászgépekbe szánt hajtóművekről. De rendben, az oroszok előrébb vannak 15 hangyafaxnyival.
A közeleben sincsenek az oroszoknak hajtómű téren!
Hát pont, hogy nem. Még a kínai adatszerűségek alapján is, a legjobb hajtóművük kvázi a 80as évek eleji orosz hajtóművek szintjét hozza.Ok és most kb fej-fej mellett állnak...
Csak a kínaiaknak a 80as évek USA hajtóműve, ahol a rzszkik 90ben tartottak, a ruszkiknak meg a 2010es évek USA hajtóműveMind a kettőnek 2024 körül lesz kész AKKOR MI VAN?
Csak a kínaiaknak a 80as évek USA hajtóműve, ahol a rzszkik 90ben tartottak, a ruszkiknak meg a 2010es évek USA hajtóműve
meg a 2010es évek USA hajtóműve
Roni, a mig 19 hajtóműve is üzembiztosan hozza azt, hogy berakható vadászgépbe. Attól még nem lesz modern...Biztos viccből kapják a j-20 j-10c meg j-16 a ws-10c hajtóművet
And the latest version of WS-10C engine is expected to benchmark General Electric’s F110-GE-132 engine used in the latest version of F-16 fighters, which has an afterburning thrust of up to 142KN (14.5 tons).
Ja hogy a ws-10c is akkora toloerővel bír mint a al-41 .Jó nagy a lemaradás .
Hát legyen úgy, ahogy te mondod, bár annyira nem meggyőző. Nézem a tolóerőt és hümmögök magamban.Hát pont, hogy nem. Még a kínai adatszerűségek alapján is, a legjobb hajtóművük kvázi a 80as évek eleji orosz hajtóművek szintjét hozza.
Hát legyen úgy, ahogy te mondod, bár annyira nem meggyőző. Nézem a tolóerőt és hümmögök magamban.
https://en.wikipedia.org/wiki/Saturn_AL-31
https://en.wikipedia.org/wiki/Shenyang_WS-10#Performance
Te még ezen bogarászol ? Vitasd meg a külfoldi oldalakkal hogy mit képzelnek ők hogy ilyet ki mernek tenni
Ezt a részt nem a képre j-20 képre értettem . Hanem hajóra drónra preciz fegyverek amire te itt évek óta irod hogy kamu .
Hát legyen úgy, ahogy te mondod, bár annyira nem meggyőző. Nézem a tolóerőt és hümmögök magamban.
https://en.wikipedia.org/wiki/Saturn_AL-31
https://en.wikipedia.org/wiki/Shenyang_WS-10#Performance
Rendben, de az oroszok is ezeket használják. Szóval akkor kb ugyanott vannak.AL-31 az majd 40 éves...
2008-tól szerelik a J-11 szériába, az egyhajtóműves J-10-be kezdték nemrég, meg a J-20-ba.Az is beszédes, hogy mostanában kezdik csak beszerelni a saját hajtóművüket az eddig használt több évtizedes orosz hajtóművek helyett.
Rendben, de az oroszok is ezeket használják. Szóval akkor kb ugyanott vannak.
2008-tól szerelik a J-11 szériába, az egyhajtóműves J-10-be kezdték nemrég, meg a J-20-ba.
Hát ugyan miket használnak?Marhára nem ezeket használják már.
Ne beszélj már butasagot!A közeleben sincsenek az oroszoknak hajtómű téren!
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..